Mua vituttaa niin saatanasti kun vanhemmat pakottaa mua tekemään kaikkea paskaa ja sitten ku vituttaa se että koulu alkaa pian, menee niin hermot oikeasti. Ei vittuakaan kiinnosta tää paska elämä
Miten saada viha loppumaan?
8
238
Vastaukset
- 244544
Tapa ittes, ole hyvä.
- kwiwo
Tossa iässä saattaa tuntua tolta välillä, kyllä se vanhemmiten helpottaa.
- 1.hoitsu
Elämänhallintakurssille mars!
Hei
Otat tärkeän asian esille. Ehkä vihan käsittelyssä helpottaisi jos voisit jutella jonkin mukavan ja luotettavan ihmisen kanssa. Löytyisikö lähipiiristäsi sellaista? Monesti vihan takana piileskelee myös monia muita tunteita kuten vaikka pelko, ahdistus, suru, ikävystyminen, apeus...
Viha ja kiukku voi siis olla sellainen yleistunne kaiken muun päällä. Olisi tärkeää saada purettua sitä mitä kaikkea se pitää sisällään.
Voisitko ottaa asiat puheeksi vanhustesi kanssa?
Lämmöllä, tsemppiterkuin
Pappi Elisabet- Kylmät__kädet____
Moi Elisabet. Haluaisin toivottaa sinulle hyvää ja aurinkoista kesää ja hienoa, että työnskentelet täällä nuorten parissa.
Hei
Lämmin kiitos ihanasta viestistäsi. Tällä palstalla harvoin saa kiitosta, yleensä kirotaan alimpaan kattilaan. Tuntuupa tosi mukavalta!
Iloa ja valoa sinunkin kesääsi!
ElisabetRepesin tuolle "Tällä palstalla harvoin saa kiitosta, YLEENSÄ KIROTAAN ALIMPAAN KATTILAAN" Eli isolla kirjoitettu nauratti : D Ja minustakin on hienoa kun työskentelet täällä Suomi24 - palstoilla nuorten kanssa. Mukavaa ja aurinkoista kesää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 70840
- 48834
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52647
- 50645