miksi olet täällä yksinäsi mihinkä ihmeeseen ovat Vasuritoverisi lähteneet ,ettei sentään Persujen kannattajaksi ,yksin on varmasti kiva keskustella ja ottaa hullunlääkettä hhhe.
Palstapölhö jatkaa kiivasta yksinpuhelua
16
143
Vastaukset
- KOMMAMARi
On minulle joku Persu vastannut en vaan muista milloin .
- Säälittätapaus
Päästään sekaisin oleva Vasurihörhö joka on roikkunut palstalla kymmenisen vuotta ,päästään sairaseläkkeellä joka ei ole tehnyt työpäivää koskaan ,no kuka nyt hullulle töitä tarjoaisi .
- Tehkääniin
Tämän ääliön avauksiin ei kannata vastata.
- iiiiiiiiii1
Olen samaa mieltä .
- Palstapölhö
Hullu se on .
- KommariMari
Niin taitaa ollaa .
- Tarkkailia
Hullunlääkkeetlopussa.
- QWERTYU12W3E4R5T6Y7UIkÄY
Käy uusimassa reseptisi lähimmässä arvauskeskuksessa-
- ASDFVGBHNM
Vittuako se sulle persu kuuluu.
- kyllä_työmies_tietää
Persujen toimisto myy ainoastaan toimiston itsensä testaamia tuotteita !
- KommariMari
Kaikilla palstoilla on paikallinen kylähullu,mutta tää on yliveto kuinka voi aikuinen ihminen seota noin pääsntänsä politikan takia,vai lieneekö jonkinsortin syntymähullu .Ennen vihankohteena oli Kokoomus nyt Persut .
- KommariMari
Kyllä kokoomuksesta löytyy ihan uskottavia poliitikkoja. Persuista ei löydy. Siinä kai se on pähkinänkuoressa.
- kelpomussu
Komarimari Mikä on politikan onko mahdollisesti kyseessä jonkin tikkalajin uusi löydös, En ainakaan ole moisesta kuullut.
- Omat_rasvat
Tule taas illalla työntämään. Älä mölise tällä kertaa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577360Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393634Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3742019Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861489
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164