Mun gerbulta (1v8kk) kuoli veli tiistaina :( En suinkaan halunnut jättää gerbua elelemään yksinään, joten jo keskiviikkona hain hänelle 2 uutta kaveria :)
Nää uudet pojat on 11 viikkoa vanhoja.
Siivosin terran kunnolla ja jaen kalterilla kahteen osaan. Poitsujen yhteiselo ei ainakaan toistaseks oo lähtenyt hyvin käyntiin... toinen uusista gerbuista ei taida hirveesti tykätä tästä mun vanhasta gerbusta. Koittaa hyökätä kalterin läpi kimppuun, vinkuu ja "läpsii" tätä vanhempaa. Häntä viuhtoo, ku ruoska konsanaan :( Kerran sai jo tän vanhemman gerbun hännästä kiinni ja puras siihen vertavuotavan haavan :(
Toinen uusista gerbuista on tosi rauhallinen, ei rähjää eikä rähise :)
Oon vaihtanu kaks kertaa päivässä terrassa gerbujen puolia, jotta tottuvat toistensa hajuihin.
En oo uskastanu koittaa juoksuttaa gerbuja lattialla samaan aikaan, koska pelkään yhteenottoa.
Kyssäriä:
-Saankohan mä mahdollisesti totutettua nää gerbuja toisiinsa niin, että voisin joku kaunis päivä poistaa terrasta ton välikalterin?
-Koittaako toi uus gerbu vaan pomottaa tätä vanhempaa, vai eikö vain yksinkertasesti tykkää toisesta?
-Hanna-
Gerbiilien totutus toisiinsa
HuolestunutHanna
1
81
Vastaukset
- Tcg
Meillä oli sama tilanne! 11vk kerppua yritettiin totuttaa kahteen 2,5 vuotiaaseen. Kun oli aika totutukseen toisen kanssa kaikki ok mutta toisen kanssa syntyi tappeluita. Nyt pikkuinen on vaan hysteerinen jos yritetään yhteen joten meillä ei tule onnistumaan. Karu totuushan on se että 11vk voi olla liian vanha, 6-7vk olisi hyvä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111682Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411435- 541163
- 641142
- 741045
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55960- 107947
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53870- 82840
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla6831