Niinettä kuuluuko ahvenen vatsaontelossa olla sellaista valkoista nauhamaista mössöä, tällaista on ainakin joka toisen Irnijärven ahvenen vatsassa, siioissa on kuulemma lokkilapamatoa, en kuitenkaan ole saanut siikaa, että voisi vertailla, miten on?
Irnijärven kalat
4
1566
Vastaukset
- taudinkantaja
Joo, se on aivan normaalia ja tarttuu kosketuksesta ja jos erehdyt nuolaisemaan sormiasi, niin se menee sun aivoihin.
- eemeli-k
Niin kokenuthan sen tietää.
Epäilen lapamatoa jos on paljon sellasta pientä. Lahnoissa on sitä hihnamatoa ja hyi saatana ku perkasin lahnaa niin ne LIIKKU siellä mahassa, ei enää huvittanu savustaa sitä, tosin ne ei tartu ihmiseen, lapamato on ainoa joka tarttuu, ja jos sen kypsentää kunnolla niin voit syödä.
- Nythetijigaamaan
Jos se on vaan valkoista mössöä, eikä vaikuta madolta tms, niin se on rasvaa. Osoitus kalojen hyvästä kunnosta. Syksyä kohden lisääntyy kun ahven kerää energiaa talvea ja kutua varten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712983
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil271308