"Olen 22v hyvännäköiseksi kehuttu hoikka nainen.Olen 164cm pitkä ja painan 59kg.Minulla on tummanruskeat pitkät hiukset ja siniset silmät.Harrastan lenkkeilyä,musiikin kuuntelua ja leffojen katselua..."
Tällaisen ilmoituksen kohtasin sattumalta. Kuvitelkaa, muija mainostaa itseään HOIKAKSI, vaikka on selkeästi ylipainoinen!! Miksi naisten minäkuva on näin vääristynyt? Ottavatko he tuntemattomien känniläisten kehut kapakassa näin todesta, että ihratiinutkin kuvittelevat olevansa timmissä kunnossa? Luoja varjele? Ei ole laatumiehellä helppoa ei!!
Jos nainen on 164 pitkä niin oikea paino hoikalle liikkuu 40-45 kilon välissä, normaali jossakin 45-50 ja ylipaino siitä ylöspäin. Mutta että hoikka on mielestään hän! Voi vee...
"Hoikka" nainen? HAH :))
210
138454
Vastaukset
- Lilli
Okkona koskaan kuullut/tajunnut että lihas painaa enemmän kuin läski.Ite oon 166cm ja painoa noin.60kg farkkujen tuumakoko 27-28 vaatekoko 36.Että silleen.Likka frendi saman pituinen ja painoo noin 54 kg mut näyttää kyllä "isommalta"kuin minä.Käyn lenkillä ja salilla 3-4 kertaa viikossa,hän ei urheile ollenkaan!!!!!!
- inhoan laihdutusta
osui tuossa suomi24 etusivulla silmiini nämä "laihdutuspalstat". Minulla on lähiomainen ollut kuolemaisillaan anoreksiaan ja tottavie, minua suututtaa nämä laihdutusjutut ja palstat!
Olkoon jokainen niin kuin on!
Gramma tai kilo sinne tai tänne.. ymmärrän ainoastaan terveydellisistä syistä laihduttamisen.
Kaikki lehdet ym on tulvillaan laihduttamista. Olen alkanut henkilökohtaiseen boikottiin kaikkia lehtiä kohtaan jotka ei muusta puhu!
Media on yksi syy tähän laihdutusbuumiin joka tappaa nuoret tyttömme!
Laiha ei ole edes kaunis! oma ystävättäreni on "rehevä"
ja ahh niin kaunis!! Vaikka on painoa, voi siitä huolehtia, että liikkuu ja pitää itsensä muuten kondiksessa, ettei ole roikkuva/hyllyvä. Kiinteä, rehevä nainen.. on ehdottomasti miljoona kertaa kauniinpi kuin laiha ruipelo. Ja tämä on miehen mielipide! - nyt tyytyväinen
inhoan laihdutusta kirjoitti:
osui tuossa suomi24 etusivulla silmiini nämä "laihdutuspalstat". Minulla on lähiomainen ollut kuolemaisillaan anoreksiaan ja tottavie, minua suututtaa nämä laihdutusjutut ja palstat!
Olkoon jokainen niin kuin on!
Gramma tai kilo sinne tai tänne.. ymmärrän ainoastaan terveydellisistä syistä laihduttamisen.
Kaikki lehdet ym on tulvillaan laihduttamista. Olen alkanut henkilökohtaiseen boikottiin kaikkia lehtiä kohtaan jotka ei muusta puhu!
Media on yksi syy tähän laihdutusbuumiin joka tappaa nuoret tyttömme!
Laiha ei ole edes kaunis! oma ystävättäreni on "rehevä"
ja ahh niin kaunis!! Vaikka on painoa, voi siitä huolehtia, että liikkuu ja pitää itsensä muuten kondiksessa, ettei ole roikkuva/hyllyvä. Kiinteä, rehevä nainen.. on ehdottomasti miljoona kertaa kauniinpi kuin laiha ruipelo. Ja tämä on miehen mielipide!En aina oikein ymmärrä tuota laihuuden ihannointia.Itse painoin vielä kahden lapsen tehtyäni 40kg ja oln 158 pitkä. nyt olen pitkäjänteisellä suklaan ja hyvän ruuan syömisellä saanut lisäkiloja 15 en ole vieläkään liian lihava mutta enempää ei tunnu tulevan vaikka kuinka yritän.kyllä naisessa on jonkinlaisia muotoja oltava. mutta laihuus voi olla isokin ongelma, lisäkiloja on paljon vaikeampi saada kuin pudottaa painoaan.
- hyvinhän
tuo on vielä normaalipainoissa jos painoindeksillä mitataan. Mutta siihen nyt ei kannata liikaa luottaa. Sitäpaitsi, naisilla saa ja pitääkin olla hiukan muotoja.
- Missikeisari
Muodot ovat läskin vastakohta. Ei pallossa mitään muotoja ole. Vain hoikassa muodot NÄKYVÄT.
- oikeasti hoikka
Hei kuule, se ei ihan mene niin, että paino ja pituus kertoisivat ulkonäköön liittyvistä määritteistä kuten vaikka nyt hoikkuudesta.
Minä olen 164 cm ja 54 kg. Vaatekokoni on 32-34 ja farkkukokoni 26 tai 27 eli todella pieni. Minua sanotaan usein LAIHAKSI.
Ystäväni on samanpituinen ja -painoinen kuin minä ja hänen farkkukokonsa on 29-30 ja vaatekokonsa 38...
Näin ollen painosta et voi päätellä yhtään mitään.- Haim Nussbaum
Okei. Piste sulle.
- Nainen minäkin
Hyvä Haim. Oletkos kuullut painoindeksistä? Ilmeisesti et. No minäpä jaksan selittää.
"Painoindeksi (Body Mass Index, BMI) on mittaluku, jolla painoa arvioidaan pituuden ja painon suhteena ja se ilmoittaa painon suhteen pituuden neliöön (kg/m2). Painoindeksi voidaan laskea jakamalla paino (kg) pituuden (m) neliöllä. Se on käytetyin ja käyttökelpoisin painoon perustuva lihavuuden ja laihuuden osoitin." Lainaus sivuilta: http://www.tohtori.fi/laihdutusklinikka/laihdutus1.php3. (Käyppä tutustumassa niin ei tarvitse mielipiteitä ainostaan mutu-tuntumalla muodostaa).
No niin. Nyt kun tiedät mikä painoindeksi on, niin asiaan. Laskin kuvaamasi naisen painoindeksin ja sain luvuksi 21,9. Kun nyt tiedämme, että NORMAALIPAINOISEN AIKUSEN (18-60 v.) painoindeksi asettuu välille 18,5 - 24,9 niin voimme päätellä, että kyseinen nainen on todellakin hoikka. Sain siis hänen painoindeksikseen 21,9, eli hän ei ole lähelläkään normaalipainon ylärajaa eli lievää lihavuutta, jonka alaraja on 25,0. Siis hän on HOIKKA. Ja jos hän lisäksi on lihaksikas, niin hän näyttää vielä hoikemmalta. Koska lihakset painavat enemmän kuin rasva ja ovat kiinteämpää tavaraa. Mutta senhän sinä jo varmaan tiesitkin. Vai?!
Elikkä nyt voi vetää ainostaan seuraavan johtopäätöksen: Sinulla on vääristynyt kuva naiskauneudesta jos pidät normaalipainoisia naisia ylipainoisina. Jos sinä pidät anorektikoista, niin se ei välttämättä ole muista normaalia.
Jos kyseinen nainen painaisi haluamasi 45 kg niin hänen painoindeksinsä olisi 16,7. Tämän seurauksena hän sijoittuisi luokkaan "Normaalia alhaisempi paino", joka on 18,4 tai alle. Elikkä olisi liian laiha, suorastaan sairaanloisen laiha. Lääkärikin jo siihen puutuisi.
Mutta hei, jos se on sinun ihanteesi, niin siitä vaan. Vaikka vääristynyt kuva naisvartalosta sinulla onkin. - typsy
tässä aiemmin on tullutkin tietoa jo että lihas on painavampaa ku läski. se kuvailemasi nainen voisi painaa vielä vaikka 64 kiloa ja voisi silti olla normaalin hoikan näköinen nainen. tuskin itsekkään olet mikään mister finland!
- Haim Nussbaum
Naamani puolesta voisin ollakin Mr Finland. Olen vain liian ujo ja vanha (31) kisoihin...
- Mina
Haim Nussbaum kirjoitti:
Naamani puolesta voisin ollakin Mr Finland. Olen vain liian ujo ja vanha (31) kisoihin...
Jesus Christ, get a fucking life!
- on yhtä kuin
Pituus senttimetreinä miinus 110. Eli tässä tapauksessa 164-110=54. Hänen IHANNEPAINONSA olisi 54kg. Jos hän painaisi ALLE ihannepainonsa, hän olisi alipainoinen - nyt hän on ihan varmasti hoikka ja normaalipainoinen.
Et taida tietääkään, että lehtien sivuilla roikkuvat parishiltonit ovat todellakin alipainoisia - ei heillä kaikilla ole edes kuukautisia, joten ei heistä ole lapsiakaan tekemään. Mutta valitse toki naisesi rauhassa! - ei ei ja ei
Kyllä tuo on ihan normaali jopa hoikka suomalaisella mittapuulla.
Erittäinkin lähellä lähipiirissä 165/75 kokoinen nainen pitää itseään "hoikahkona" ja ainakin normaalina.
Tämä nyt ei minua varsinaisesti kiinnosta tämän enempää mutta varoituksen sana on paikallaan. Älä milloinkaan millään palstalla hauku suomalaista naista ylipainoiseksi vaikka se ei ovista mahtuisi kulkemaan. Mikään muu aihe ei aiheuta niin paljon vastaväitteitä ja herjaamista sekä puolusteluja kuin suomalaisen naisen nimittäminen lihavaksi.- Nainen minäkin
Kyllä ihmistä (jopa suomalaista naista) mielestäni lihavaksi saa sanoa, jos hän oikeasti sellainen on. Mutta ketjun aloittaja kuvailee naista, joka EI todellakaa VOI OLLA lihava painonsakaan perusteella. Pitäisihän se ymmärtää ilman, että rautalangasta täytyy vääntää. Tosin kysessä on tod.näköisesti provo, koske eihän kukaan voi ajatella oikeasti noin. Eihän?
On sitten eri asia onko se fiksua sanoa lihavalle ihmiselle, että hän on lihava. Todennäköisesti hän tietää sen itsekin, eikä ole yhtään kiitollinen huomauttajan "nokkelasta" huomiosta. - eikunei
Nainen minäkin kirjoitti:
Kyllä ihmistä (jopa suomalaista naista) mielestäni lihavaksi saa sanoa, jos hän oikeasti sellainen on. Mutta ketjun aloittaja kuvailee naista, joka EI todellakaa VOI OLLA lihava painonsakaan perusteella. Pitäisihän se ymmärtää ilman, että rautalangasta täytyy vääntää. Tosin kysessä on tod.näköisesti provo, koske eihän kukaan voi ajatella oikeasti noin. Eihän?
On sitten eri asia onko se fiksua sanoa lihavalle ihmiselle, että hän on lihava. Todennäköisesti hän tietää sen itsekin, eikä ole yhtään kiitollinen huomauttajan "nokkelasta" huomiosta.Lueppa mistä palstalta tahansa jossa joku mainitsee naista lihavaksi niin näet vastauksista, ettei sitä saa ääneen sanoa.
Aloittajan kuvaama ei ole lihava mutta toisaalta kumpikaan, indeksit eivätkä paino/pituus kerro koko totuutta vaan on se usein tapauskohtainen.
Yleisemmin ottaen olisi syytä suomalaisten, niin miesten kuin naistenkin havahtua huomaamaan oma, rehevä tilansa, eikä yrittää vaatteilla ja hienoilla kiertoilmaisuilla hoikistaa tanakkaa kroppaansa.
Suomalaiset syövät aivan liikaa, juovat aivan liikaa ja liikkuvat aivan liian vähän. Tästä seuraa väistämättä yleinen turpoaminen joka on jo siirtynyt myös pitkälti suomalaisten lasten ominaisuudeksi.
Mutta mitäpä näistä torveemaan. Ollaan hissukissun jottei kenenkään mieli pahoitu lukiessaan sanan lihava. - Nainen minäkin
eikunei kirjoitti:
Lueppa mistä palstalta tahansa jossa joku mainitsee naista lihavaksi niin näet vastauksista, ettei sitä saa ääneen sanoa.
Aloittajan kuvaama ei ole lihava mutta toisaalta kumpikaan, indeksit eivätkä paino/pituus kerro koko totuutta vaan on se usein tapauskohtainen.
Yleisemmin ottaen olisi syytä suomalaisten, niin miesten kuin naistenkin havahtua huomaamaan oma, rehevä tilansa, eikä yrittää vaatteilla ja hienoilla kiertoilmaisuilla hoikistaa tanakkaa kroppaansa.
Suomalaiset syövät aivan liikaa, juovat aivan liikaa ja liikkuvat aivan liian vähän. Tästä seuraa väistämättä yleinen turpoaminen joka on jo siirtynyt myös pitkälti suomalaisten lasten ominaisuudeksi.
Mutta mitäpä näistä torveemaan. Ollaan hissukissun jottei kenenkään mieli pahoitu lukiessaan sanan lihava.Oikeassa olet, että suomalaiset ovat lihavaa kansaa. Aikojen saatossa ovat suomalaiset pulskistuneet enemmän ja enemmän. Onhan tämä asiantuntijoidenkin taholta todettu. Yhä nuoremmat ovat lihavoituneet ja kun tämä muoti on mitä on, niin se suorastaan korostuu.
Toinen ääripää on taas tämä mediassa levitetty naisihanne. Täytyisi olla toooosi laiha ja omata vielä isot rinnatkin, joka ei useinkaan ole fyysisesti mahdollista, ovathan rinnat suureksi osaksi rasvakudosta. Itsetuntoa se monelta nakertaa... Mahdottomilta kun nuo vaatimukset kuulostavat.
- Painukaa kouluun
....
- isay
sinua näyttää kiinnostavan...
- Andronikos
Et taida tullakkaan sitä seksiä saamaan vähään aikaan, vai kuinka?
- Korson pikajuna
Hei sinä Heim Nussbaum ja muut chatti-älväkkeet!Olen iloinen läski ja suuri upea nainen!Saan tosi miehiä,mutta en chatista, eikä ole tarvinnut valehdella painoani, vaan olen reippaasti sanonut olevani rehevä.Olen kaunis ja pukeudun kauniisti lisäksi olen hauska seuranainen,huolimatta läskeistäni itsetuntoni on kohdallaan.Nussbaumeille en muuta toivota kun reipasta käteenvetoa ja luurankorokkia.
- Nainen minäkin
Korson pikajuna kirjoitti:
Hei sinä Heim Nussbaum ja muut chatti-älväkkeet!Olen iloinen läski ja suuri upea nainen!Saan tosi miehiä,mutta en chatista, eikä ole tarvinnut valehdella painoani, vaan olen reippaasti sanonut olevani rehevä.Olen kaunis ja pukeudun kauniisti lisäksi olen hauska seuranainen,huolimatta läskeistäni itsetuntoni on kohdallaan.Nussbaumeille en muuta toivota kun reipasta käteenvetoa ja luurankorokkia.
Pullakoista naisista tekee upeita se, jos heillä on hyvä itsetunto! Pääasiahan on, että viihtyy nahoissaan. Moni kuikelo-malli taas ei viihdy nahoissaan, koska koskaan hän ei voi milestään olla liian laiha.
- Haim Nussbaum
Korson pikajuna kirjoitti:
Mikä saa sinut luulemaan, että en saisi seksiä? Olen jopa kieltäytynyt seksistä, jos kyselijä on ollut lihava. Olenhan hoikka ja hyvännäköinen, 31-vuotias mies.
- isay
Haim Nussbaum kirjoitti:
Mikä saa sinut luulemaan, että en saisi seksiä? Olen jopa kieltäytynyt seksistä, jos kyselijä on ollut lihava. Olenhan hoikka ja hyvännäköinen, 31-vuotias mies.
No kerrohan meille omat mittasi, niin me voimme kertoa oletko todella hoikka vai et.
- Haim Nussbaum
isay kirjoitti:
No kerrohan meille omat mittasi, niin me voimme kertoa oletko todella hoikka vai et.
No, pituus on 177 ja paino taas 68. En tiedä, olenko varsinaisesti hoikka, mutta vaadin sitä naiselta. Vaativathan rumat ja lihavat naisetkin komeita ja hoikkia miehiä...
- isay
Haim Nussbaum kirjoitti:
No, pituus on 177 ja paino taas 68. En tiedä, olenko varsinaisesti hoikka, mutta vaadin sitä naiselta. Vaativathan rumat ja lihavat naisetkin komeita ja hoikkia miehiä...
Tosin niin hoikka, ettei taida lihaksia löytyä laisinkaan ;)
Painoindeksisi on itse asiassa lähes täsmälleen sama , kuin ilmoituksen jättäneen nuoren naisen. Eli jos hän on mielestäsi ylipainoinen, niin sitten sinun pitäisi pitää itseäsikin ylipainoisena. - jees
Haim Nussbaum kirjoitti:
mitä sä sekoilet?? Mistäs me tiedetään, vaikka oisit 150-senttinen tumppi ja 100-kilonen tynnyri? Ei niin mistään! Itse asiassa uskon, että sellanen olet. Täällä on just sama mitä valehtelee.
- Haim Nussbaum
isay kirjoitti:
Tosin niin hoikka, ettei taida lihaksia löytyä laisinkaan ;)
Painoindeksisi on itse asiassa lähes täsmälleen sama , kuin ilmoituksen jättäneen nuoren naisen. Eli jos hän on mielestäsi ylipainoinen, niin sitten sinun pitäisi pitää itseäsikin ylipainoisena.No onhan mulla hieman lihaksia. Ja naisen tulee olla hento ruumiinrakenteeltaan. Tämä on tietty makuasia. En ole oikeassa tai väärässä, kyse on makusasiasta.
- Haim Nussbaum
jees kirjoitti:
mitä sä sekoilet?? Mistäs me tiedetään, vaikka oisit 150-senttinen tumppi ja 100-kilonen tynnyri? Ei niin mistään! Itse asiassa uskon, että sellanen olet. Täällä on just sama mitä valehtelee.
Ethän sinä sitä mistään tiedäkään. Onneksi et kuitenkaan ole menossa treffeille kanssani! Nii-in: mistäs sitä koskaan tietää. Ehkä se ilmoituksen nainenkin oli oikeasti hoikka mutta laittoi painoa lisää 10 kiloa kun oli kuullut joltain, että miehet tykkää kun on jostain mistä ottaa kiinni...
- Muodokas nainen
Haim Nussbaum kirjoitti:
Ihan hirvee luuviulu!!
Noin niinkuin mieheksi..
Tunnut just sellaiselta tyypiltä, joka kuvittelee itsestään ihan olemattomia ja unohtaa siinä kiireessä katsoa peiliin. - pirre
Haim Nussbaum kirjoitti:
Tommoiseen kukkakeppiin en kyllä koskis pitkällä tikullakaan...säälittävää!
- lissu
Haim Nussbaum kirjoitti:
Tää tyyppi on vaan itse niiin pieni, että tarvitsee aivan luonnottoman pienen naisen jotta vaikuttaisi itse miehen kokoiselta!
- saani
Haim Nussbaum kirjoitti:
Lyhyt ja laiha!!! Äitikö sua on komeaksi kehunut??? Miksi et saa seuraa vaikka nettitreffeillä ravaat? Kerro, kerro kuvastin...
- Haim Nussbaum
Missä taas on naisten, tai ainakin lihavien naisten logiikka? En missään sanonut, ettette saisi olla juuri niin läskejä kuin toivotte. Sanoin vain, että on väärin, että naiset valehtelevat treffi-ilmoituksissa olevansa "sopusuhtaisia" ja sitten ovatkin ylipainoisia.
Toisekseen, miksei minulla saisi olla oikeutta omaan makuuni, kun kerran teilläkin tuntuu olevan oikeus omaanne? Ei teidän ole pakko naida minua eikä minun teitä. Tajuattekos?- greetta
Sopusuhtainen ei tarkoita hoikkaa, vaan sopusuhtaista vartaloa. Mä olen sopusuhtainen 155cm ja 43kg ja se tarkoittaa että olen pienikokoinen kauttaaltani eivätkä jalkani ole kokoa 42.
Minusta sinä olet typerä ja yksinkertainen Haim Nussbaum. - Haim Nussbaum
greetta kirjoitti:
Sopusuhtainen ei tarkoita hoikkaa, vaan sopusuhtaista vartaloa. Mä olen sopusuhtainen 155cm ja 43kg ja se tarkoittaa että olen pienikokoinen kauttaaltani eivätkä jalkani ole kokoa 42.
Minusta sinä olet typerä ja yksinkertainen Haim Nussbaum.No, sinun mittasi ovat minusta ok. Ja totta kai minä olen sinusta typerä, koska vaadin naiseltakin jotakin. Vituttaahan se naista, kun ei riitäkään pelkästään se, että on nainen! Ja jos pidät minua typeränä, voit tietty olla oikeassakin, olen itse siihen jäävi mitään sanomaan. Toisaalta, jos minut tuomitsee vain tämän asian nojalla, on tehty hätäinen johtopäätös. Minussa on muitakin puolia ja kehtaan väittää, etten ole pinnallinen tai töykeä. Olen vain kyllästynyt valehteluun.
- Nainen minäkin
Vaikeaa on pointtiasi tajuta, jos sitä muutat tosta noin vaan!! Ensin äkisit jostakin treffi-ilmoituksesta, jossa nainen on REHELLISESTI ilmoittanut painonsa ja pituutensa, että lihava on sinun mielestä kun mitat olivat 164/59.
Sitten alat penäämään jostakin rehellisyydestä, kun sulle just ollaan rehellisiä oltu! Alkuperäinen tarkoituksesihan oli kyseenalaistaa naisten minäkuva, kun tuo ilmoituksen nainen oli SINUN MIELESTÄSI lihava ja omasta milestään hoikka. Ja kun tässä on sulle harjateräksestä väännetty, että ilmoituksen nainen ei voi olla lihava! Niin sinä noin kunnon miehenä muutatkin pointtisi yht äkkiä.
Hienoa, se on sitä selkärankaa!!! - Haim Nussbaum
Vaikeaa on pointtiasi tajuta, jos sitä muutat tosta noin vaan!! Ensin äkisit jostakin treffi-ilmoituksesta, jossa nainen on REHELLISESTI ilmoittanut painonsa ja pituutensa, että lihava on sinun mielestä kun mitat olivat 164/59.
Sitten alat penäämään jostakin rehellisyydestä, kun sulle just ollaan rehellisiä oltu! Alkuperäinen tarkoituksesihan oli kyseenalaistaa naisten minäkuva, kun tuo ilmoituksen nainen oli SINUN MIELESTÄSI lihava ja omasta milestään hoikka. Ja kun tässä on sulle harjateräksestä väännetty, että ilmoituksen nainen ei voi olla lihava! Niin sinä noin kunnon miehenä muutatkin pointtisi yht äkkiä.
Hienoa, se on sitä selkärankaa!!!MINUSTA TUO ILMOITUKSEN NAINEN EI OLLUT REHELLINEN EDES ITSELLEEN: HÄN EI OLLUT HOIKKA, VAIKKA NIIN TAISI HALUTA LUULLA..
- Nainen minäkin
Haim Nussbaum kirjoitti:
MINUSTA TUO ILMOITUKSEN NAINEN EI OLLUT REHELLINEN EDES ITSELLEEN: HÄN EI OLLUT HOIKKA, VAIKKA NIIN TAISI HALUTA LUULLA..
Etpä tainnut jaksaa lukea painoindeksi-juttua loppuun, kun et tajua! Oliko liian pitkä, sisälsikö vaikeita sanoja?
Että ihan asiantuntijoiden taholta, jotka ovat nuo indeksit keksineet, ollaan sitä mieltä että lihavasta naisesta EI VOI OLLA KYSE! Vaan pikemminkin voi olla hän hoikka, jos vallan lihaksiakin on ja muutenkin.
Mutta muutappa taas vaan pointtiasi! - Haim Nussbaum
Etpä tainnut jaksaa lukea painoindeksi-juttua loppuun, kun et tajua! Oliko liian pitkä, sisälsikö vaikeita sanoja?
Että ihan asiantuntijoiden taholta, jotka ovat nuo indeksit keksineet, ollaan sitä mieltä että lihavasta naisesta EI VOI OLLA KYSE! Vaan pikemminkin voi olla hän hoikka, jos vallan lihaksiakin on ja muutenkin.
Mutta muutappa taas vaan pointtiasi!Painoindeksit ovat yhtä tyhjän kanssa.
- Nainen minäkin
Haim Nussbaum kirjoitti:
Painoindeksit ovat yhtä tyhjän kanssa.
Että tuollasta sitten menit keksimään! Kun ei argumentointi-taidot enää riitä, niin todetaan viisaasti jonkun asian olevan "yhtä tyhjän kanssa" sitä sen kummemmin perustelematta. Suhteellisuusteoriakin on varmaan ihan "yhtä tyhjän kanssa" kun kaikki ei sitä tajua.
- Haim Nussbaum
Että tuollasta sitten menit keksimään! Kun ei argumentointi-taidot enää riitä, niin todetaan viisaasti jonkun asian olevan "yhtä tyhjän kanssa" sitä sen kummemmin perustelematta. Suhteellisuusteoriakin on varmaan ihan "yhtä tyhjän kanssa" kun kaikki ei sitä tajua.
Katsos, se painoindeksijuttu on täysin mielivaltainen ja lisäksi lihavia suosiva systeemi. Sen sijaan mainitsemillani mitoilla esiintyvä nainen on AIVAN VARMASTI minusta ylipainoinen.
- isay
Mutta muutappa taas vaan pointtiasi!Kuten painoindeksi kertoo, nainen on normaalipainoinen. Normaalipainoinen on eri asia kuin hoikka. Nykyään ylipainoisuus on niin yleistä, että normaalipainoinen näyttää monien silmissä hoikalta.
Ja tämän kehtaa kirjoittaa normaalipainoinen nainen. - kovapalapurtavaksi
..ai tajua..sulle on ties miten paljon selitetty että se nainen saattaa jopa näyttää laihalta tai nälkiintyneeltä.ei paino sano yhtään mitään.pidä friikki makus, niinmäkin aion tehdä.jonain päivänä sä löydät itsesi yksin. sun makusi on vain ulkonäkö etkö näe tosiaan mitä on oikea kauneus. ikää sulla ei taida juur olla.
- kovapalapurtavaksi
Haim Nussbaum kirjoitti:
MINUSTA TUO ILMOITUKSEN NAINEN EI OLLUT REHELLINEN EDES ITSELLEEN: HÄN EI OLLUT HOIKKA, VAIKKA NIIN TAISI HALUTA LUULLA..
hyvännäköisellä riittää naisvalikoimaa vaix joka illax. mieti hiljanen minuutti omax hyväx ja mieti miksi kukaan ei jää sun naisex.onko nyt niin että itsekään et ole kovin kaan viehättävä. hän tuskin luuli. minusta hän TIESI OLEVANSA JUST SEN KOKOINEN KUIN SANOIKIN.
ETI ITELLES ANOREKTIKKO, SE SIT SAA KUNNIAN KUOLLA SUN SYLIIS...NÄLKÄÄN. - Haim Nussbaum
kovapalapurtavaksi kirjoitti:
hyvännäköisellä riittää naisvalikoimaa vaix joka illax. mieti hiljanen minuutti omax hyväx ja mieti miksi kukaan ei jää sun naisex.onko nyt niin että itsekään et ole kovin kaan viehättävä. hän tuskin luuli. minusta hän TIESI OLEVANSA JUST SEN KOKOINEN KUIN SANOIKIN.
ETI ITELLES ANOREKTIKKO, SE SIT SAA KUNNIAN KUOLLA SUN SYLIIS...NÄLKÄÄN.No, olen toki hyvännäköinen, mutta ujo enkä käy ravintoloissa. Ja toki etsin itselleni missimittaisen naisen. Ongelma on vain siinä, että heitä on todella harvassa. Ole sinä onnellinen sen sotanorsun ja rekkaperseen kanssa, kun et muuta saa!
- pointtisi
Sinä itse vain et tajua sitä, että SINÄ etsit ANOREKTISIA naisia! Jos mainitsemasi painoinen kertoo olevansa hoikka, niin hänhän ON - sinun pitää etsiä langanlaihoja mieluimmin vaikka omalla ilmoituksellasi! "Olethan liian laiha, kiitos..."
- Kapo
Haim Nussbaum kirjoitti:
No, sinun mittasi ovat minusta ok. Ja totta kai minä olen sinusta typerä, koska vaadin naiseltakin jotakin. Vituttaahan se naista, kun ei riitäkään pelkästään se, että on nainen! Ja jos pidät minua typeränä, voit tietty olla oikeassakin, olen itse siihen jäävi mitään sanomaan. Toisaalta, jos minut tuomitsee vain tämän asian nojalla, on tehty hätäinen johtopäätös. Minussa on muitakin puolia ja kehtaan väittää, etten ole pinnallinen tai töykeä. Olen vain kyllästynyt valehteluun.
...täysi idiootti! Jos sinä et mitään ymmärrä, niin älä näytä tyhmyyttäsi kaikille.
- Timppa
Haim Nussbaum kirjoitti:
Katsos, se painoindeksijuttu on täysin mielivaltainen ja lisäksi lihavia suosiva systeemi. Sen sijaan mainitsemillani mitoilla esiintyvä nainen on AIVAN VARMASTI minusta ylipainoinen.
Mistä noin tyhmiä tyyppejä sikiää? Ei edes rautalangasta vääntämällä mene perille. No, ehkä sitä on turha odottaakaan, kun päässä lainehtii kusi.
- haiminussibaumi
Haim Nussbaum kirjoitti:
Katsos,sinulla on tässä sellainen pieni ongelma että tämä maailma ei tule ikinä muuttumaan sellaiseksi kuin SINÄ haluat. Kuvittelet olevasi joku maailmannapa jonka naisihanteen pitäisi yhtäkkiä olla kaikkien muidenkin ihanne.
Eikö olekin lohdullista ettei sinun tarvinnut vastata tuon valtavan ihrakasan treffi-ilmoitukseen?
Todennäköisesti hän ei olisi vastannut sinulle takaisin koska älykkyysosamääräsi lähentelee ameebaa. Ja se tulee helposti ilmi joka ainoasta tähän viestiketjuun kirjoittamastasi viestistä. - saani
Haim Nussbaum kirjoitti:
Tuon naisen vai miksi tuollaisella apinanraivolla purat täällä katkeruuttasi??
Taisit tavata ja saada pakit?
Miksi muuten jaksaisit vaahdota jos oikeasti olisit komee ja edes jollain tasolla kohtalaisen itsetunnon ja pikkuriikkisen käytöstapoja omaava normaali mies. Lupaathan kääntyä ammattiauttajan puoleen ennenkuin alkaa liikaa ahdistaa yksinäisyys!!!!!
- Haim Nussbaum
Olen muuten käynyt sananmukaisesti kymmenillä treffeillä nettipohjalta, mutta eipä usein näe hoikkaa tai aina edes sopusuhtaista naista. Tursuvaa läskiä näkyy kyllä. Kuitenkin ilmoittelevat olevansa sopusuhtaisia ja kauniitakin! Hyh hyh! Suoraan ei kehtaa etukäteen kysyä, kun naisilla on sellainen kummallinen käsitys, että estetiikasta ja kuntoilusta kiinnostunut mies on pinnallinen.. se ei naista haittaa, vaikka olisi itse kuinka pinnallinen..
On mennyt hukkaan rahaa, aikaa ja vaivaa kun näitä ylipainoisia on tullut katsastettua. Eli vähän rehellisyyttä, naiset! En minäkään valehtele olevani muuta kuin olen, koska se ei johda kuin pettymykseen, jos nainen etsiikin toisenlaista. Mitä rehellisempiä olemme, sitä varmemmin löytyy kumppani, joka on kiinnostunut juuri meistä!- slim
Ole mies ja kysy suoraa että paljonkos painat? Tai sano että sinua viehättää VAIN hyvin hoikat tytöt/naiset. Jos joku suuttuu niin säästyypä aikaa ja rahaa.
OLE MIES äläkä valittaja, sellanen on vastemielistä. Vikisevä jätkä ...Phtyi! - kaunis nainen
Viestisi paljastaa aika paljon luonteestasi. Sulla ei ole kyllä varaa valita. Onneks treffasin hyvän tyypin.
- Haim Nussbaum
slim kirjoitti:
Ole mies ja kysy suoraa että paljonkos painat? Tai sano että sinua viehättää VAIN hyvin hoikat tytöt/naiset. Jos joku suuttuu niin säästyypä aikaa ja rahaa.
OLE MIES äläkä valittaja, sellanen on vastemielistä. Vikisevä jätkä ...Phtyi!Vikisevä? Onko rehellisyyden vaatiminen vikinää? Mutta siinä olet oikeassa, että jatkossa kyllä täytyy tuoda asia esiin, että välttyy turhilta treffeiltä.
- isay
Ongelma on se, että sinulla on hyvin erilainen käsitys siitä, millainen ihminen on hoikka, kuin suurimmalla osalla ihmisistä.
Sinun silmissäsi hoikka on minun silmissäni anorektinen. - Haim Nussbaum
kaunis nainen kirjoitti:
Viestisi paljastaa aika paljon luonteestasi. Sulla ei ole kyllä varaa valita. Onneks treffasin hyvän tyypin.
NO on se helvetin hyvä, ettei meitä kukaan naita keskenään haulikolla! Luonteestani muuten et tiedä yhtään mitään. Säälin miestäsi, jos teet hänenkin sanomisistaan johtopäätöksiä samalla logiikalla. Ei tule pitkää liittoa ei. Ellette sitten molemmat ole läskejä luusereita, jotka eivät muuta saa.
- Haim Nussbaum
isay kirjoitti:
Ongelma on se, että sinulla on hyvin erilainen käsitys siitä, millainen ihminen on hoikka, kuin suurimmalla osalla ihmisistä.
Sinun silmissäsi hoikka on minun silmissäni anorektinen.Voipi olla. Mutta toisaalta, ei 164/59 nainenkaan ole hoikka... lisäksi muistuttaisin, että moni missikin on esim. 174/51 ja heitä sentään pidetään naisihanteena...
- isay
Haim Nussbaum kirjoitti:
Voipi olla. Mutta toisaalta, ei 164/59 nainenkaan ole hoikka... lisäksi muistuttaisin, että moni missikin on esim. 174/51 ja heitä sentään pidetään naisihanteena...
Olenkin aina ihmetellyt miksi missejä pidetään ihanteena. Ei siis painon vuoksi vaan siksi, että he ovat usein aika mitään sanomattomia useimpiin ammattimalleihin verrattuna.
Taitaa olla yleinen painonnousu johtanut siihen, että kaikkia normaalipainoisia pidetään nykyään hoikkina. Normaalipainoisista ei juuri edes puhuta, on vain hoikkia tai ylipainoisia. Itse en pitäisi alkuviestissä mainitsemaasi naista lihavana, mutta en hoikkanakaan. Sitä ei tosin voi vain mittojen mukaan arvioida, vaan henkilö tulisi nähdä itse. Kuten monesti täällä todettu, paino ei aina suoraan kerro kaikkea. - Haim Nussbaum
isay kirjoitti:
Olenkin aina ihmetellyt miksi missejä pidetään ihanteena. Ei siis painon vuoksi vaan siksi, että he ovat usein aika mitään sanomattomia useimpiin ammattimalleihin verrattuna.
Taitaa olla yleinen painonnousu johtanut siihen, että kaikkia normaalipainoisia pidetään nykyään hoikkina. Normaalipainoisista ei juuri edes puhuta, on vain hoikkia tai ylipainoisia. Itse en pitäisi alkuviestissä mainitsemaasi naista lihavana, mutta en hoikkanakaan. Sitä ei tosin voi vain mittojen mukaan arvioida, vaan henkilö tulisi nähdä itse. Kuten monesti täällä todettu, paino ei aina suoraan kerro kaikkea.Paino ei aina kerro kaikkea, olet oikeassa. Ja onhan ihminen kokonaisuus. Miksei voisi rakastuakin vähän runsaampaan naiseen, jos hän on persoonallinen, kaunis, älykäs, tasapainoinen, kultturelli, huumorintajuinen jne... mutta kun ei oikein tule tilaisuuttakaan tutustua syvemmälti, kun estetiikka tökkii heti alussa ja tulee vain mieleen että 'ei tää nyt mun tyyppiä ole..'
- isay
Haim Nussbaum kirjoitti:
Paino ei aina kerro kaikkea, olet oikeassa. Ja onhan ihminen kokonaisuus. Miksei voisi rakastuakin vähän runsaampaan naiseen, jos hän on persoonallinen, kaunis, älykäs, tasapainoinen, kultturelli, huumorintajuinen jne... mutta kun ei oikein tule tilaisuuttakaan tutustua syvemmälti, kun estetiikka tökkii heti alussa ja tulee vain mieleen että 'ei tää nyt mun tyyppiä ole..'
Tulipa mieleeni, että ihastun yleensä vasta, kun tunnen ihmistä jo jonkin verran. Silloin ei ulkonäöllä ole enää niin suurta vaikutusta. Minuun nimittäin puree älykkyys ja huumori.
Ei minua edes kiinnosta tutustua kehen tahansa hyvän näköiseen ventovieraaseen. - Haim Nussbaum
isay kirjoitti:
Tulipa mieleeni, että ihastun yleensä vasta, kun tunnen ihmistä jo jonkin verran. Silloin ei ulkonäöllä ole enää niin suurta vaikutusta. Minuun nimittäin puree älykkyys ja huumori.
Ei minua edes kiinnosta tutustua kehen tahansa hyvän näköiseen ventovieraaseen.Ja monesti taas se huippuhyvännäköinen on - olen huomannut - itseään täynnä oleva kypsymätön henkilö, joka on kauneutensa vuoksi tottunut saamaan kaiken läpi ja siten jäänyt ihmisenä kasvamatta.
- isay
Haim Nussbaum kirjoitti:
Ja monesti taas se huippuhyvännäköinen on - olen huomannut - itseään täynnä oleva kypsymätön henkilö, joka on kauneutensa vuoksi tottunut saamaan kaiken läpi ja siten jäänyt ihmisenä kasvamatta.
Siksi minua ei edes kiinnosta tutustua tuntemattomiin komistuksiin. Onhan niitä poikkeuksia, mutta ennemmin löydän ne toisin päin, eli tutustun hyvään tyyppiin, joka kaiken lisäksi on melkoinen komistus.
Tosin saattaisin tuhlata aikaani tuntemattomiinkin, mikäli minulla olisi tarvetta etsiä kumppania. - Elina
Haim Nussbaum kirjoitti:
Voipi olla. Mutta toisaalta, ei 164/59 nainenkaan ole hoikka... lisäksi muistuttaisin, että moni missikin on esim. 174/51 ja heitä sentään pidetään naisihanteena...
etkai tosissasi usko että ne missit painavat niin vähän? pikkusiskoni on 53kiloinen ja 158cm pitk eikä hänellä ole laihuutensa takia rintoja kun ei ole tippaakaan lihastakaan!
- NicoXX
Hyvä että tähän naisten valehteluun joku puuttui! On niillä aivan ihme luulot itsestään, vaikka suomalainen nainen on brittien jälkeen Euroopan rumin! Ja tilastojen mukaan muuten suomalaiset naiset kuuluvat maanosamme lihavimpiin. Ottaisivat oppia vaikkapa venäläisistä naisista: on tyyliä, hoikkuutta ja meikkiä.
- löytyy
tosi kauniita naisia! Jos sattuu terveen löytämään! Suomalaisen naisen on jo pakolainen sotkenut...Hyi helvettti...
- Kissafani
löytyy kirjoitti:
tosi kauniita naisia! Jos sattuu terveen löytämään! Suomalaisen naisen on jo pakolainen sotkenut...Hyi helvettti...
Pelkästään Ukrainassa on sellaisia kissoja miljoonittain, että pää sekoaa... WAU!
- huomanneet
Kissafani kirjoitti:
Pelkästään Ukrainassa on sellaisia kissoja miljoonittain, että pää sekoaa... WAU!
kuinka itseään täynnä nämä suomineidot ovat? Heillä on lihavuus ongelmansa mutta ei se tarkoita sitä että miehen pitäisi suvaita sellainen. Itse olenkin naiselleni sanonut että jos hän lihoaa niin minä lähden. Hän tuumi siihen vain että jos minä köyhdyn hän lähtee?
- isay
Valitettavasti jopa britti mies on paremman näköinen kuin suomalainen mies. Ja vielä kehdataan asettaa vaatimuksia.
- isay
löytyy kirjoitti:
Mitä ihmettä sinä selität?
- Haim Nussbaum
huomanneet kirjoitti:
kuinka itseään täynnä nämä suomineidot ovat? Heillä on lihavuus ongelmansa mutta ei se tarkoita sitä että miehen pitäisi suvaita sellainen. Itse olenkin naiselleni sanonut että jos hän lihoaa niin minä lähden. Hän tuumi siihen vain että jos minä köyhdyn hän lähtee?
Minusta on oikein ja vilpitöntä asennetta kuvaavaa, että parisuhteessa tehdään heti alkuvaiheessa nk. reunaehdot selviksi. Esim. jos toinen lihoo tavattomasti, on hän syyllistynyt petokseen, sillä suhde solmittiin ko. henkilön ollessa laiha ja toinen osapuoli sitoutui tähän henkilöön eikä suinkaan lihavaan. Näin ollen kun toinen menee yksipuolisesti muuttamaan suhteen - joka on pohjimmiltaan sopimus - ehtoja, on toinenkin vapaa omaehtoisesti tekemään saman, esim. pettämisen tai juopottelun muodossa.
- suomineidot
isay kirjoitti:
Valitettavasti jopa britti mies on paremman näköinen kuin suomalainen mies. Ja vielä kehdataan asettaa vaatimuksia.
sit reppua pakkaamaan ja britteihin. Olisi baareissakin kerrankin TILAA!! Hehehehe
- Antropologi
isay kirjoitti:
Nehän on hevosnaamoja. Kuten Hugh Grant. Tai muuten omituisia. Kuten Benny Hill.
- Haim Nussbaum
suomineidot kirjoitti:
sit reppua pakkaamaan ja britteihin. Olisi baareissakin kerrankin TILAA!! Hehehehe
Brittiämmiä ja suomalaisia naisia yhdistää ainakin suunnaton rakkaus kännäämiseen ja sitten jurripäissään huutamiseen läski persvako paistaen. Nej tack!
- suomalaisen
isay kirjoitti:
Mitä ihmettä sinä selität?
naisen on pakolainen jo sotkenut? Kun teidän sosiaalisuuden ja solidaarisuuden takia tänne helvetin peräpohjolaan on otettu jotain somaleita ja muita pitsan vääntäjiä. Eipä olisi miehissä moiseen ryhdytty.
- isay
Haim Nussbaum kirjoitti:
Minusta on oikein ja vilpitöntä asennetta kuvaavaa, että parisuhteessa tehdään heti alkuvaiheessa nk. reunaehdot selviksi. Esim. jos toinen lihoo tavattomasti, on hän syyllistynyt petokseen, sillä suhde solmittiin ko. henkilön ollessa laiha ja toinen osapuoli sitoutui tähän henkilöön eikä suinkaan lihavaan. Näin ollen kun toinen menee yksipuolisesti muuttamaan suhteen - joka on pohjimmiltaan sopimus - ehtoja, on toinenkin vapaa omaehtoisesti tekemään saman, esim. pettämisen tai juopottelun muodossa.
Voin kyllä ymmärtää ja hyväksyä tämän, mutta täytyy kyllä ihmetellä, jos pitkä suhde siihen kaatuu. Miten raskauden aikainen tai sen jälkeinen lievä ylipaino? En tietenkään tarkoita 15 kiloa, jotka ei vät enää ikinä katoa, vaan lievää painonnousua ja pyöristymistä.
- isay
suomalaisen kirjoitti:
naisen on pakolainen jo sotkenut? Kun teidän sosiaalisuuden ja solidaarisuuden takia tänne helvetin peräpohjolaan on otettu jotain somaleita ja muita pitsan vääntäjiä. Eipä olisi miehissä moiseen ryhdytty.
Itse olisit miehissä tuomassa venäläisiä naisia maahan?
- isay
suomalaisen kirjoitti:
siis Suomi suomalaisille miehille ja heidän hyväksi katsomilleen naisille?
- sit aaivan
isay kirjoitti:
Voin kyllä ymmärtää ja hyväksyä tämän, mutta täytyy kyllä ihmetellä, jos pitkä suhde siihen kaatuu. Miten raskauden aikainen tai sen jälkeinen lievä ylipaino? En tietenkään tarkoita 15 kiloa, jotka ei vät enää ikinä katoa, vaan lievää painonnousua ja pyöristymistä.
sama jos suhde kaatuu lihavuuteen tai vieraissa käymiseen? Minusta miehellä pitäisi olla sen verran selkärankaa että sanoo suoraan. Tiedän tapauksia missä nainen on lihonnut ja miestä ei seksi ole sen kummemmin kiinnostanut ja totuus onkin ollut että hän on käynyt vieraissa?! Olisiko tämä sitten parempi?
- Haim Nussbaum
isay kirjoitti:
Riippuu osapuolista. Mikäpä minä olen sopimaan ihmisten puolesta heidän parisuhteidensa sisällöstä?
- isay
suomineidot kirjoitti:
Saisitte miehet sitten ihan keskenään istuskella. Mahtaisi olla kauankin hauskaa.
- Haim Nussbaum
sit aaivan kirjoitti:
sama jos suhde kaatuu lihavuuteen tai vieraissa käymiseen? Minusta miehellä pitäisi olla sen verran selkärankaa että sanoo suoraan. Tiedän tapauksia missä nainen on lihonnut ja miestä ei seksi ole sen kummemmin kiinnostanut ja totuus onkin ollut että hän on käynyt vieraissa?! Olisiko tämä sitten parempi?
Toistan: kommunikaatio ja vilpittömyys ovat avainsana.
- mutta
isay kirjoitti:
siis Suomi suomalaisille miehille ja heidän hyväksi katsomilleen naisille?
aina kun ei voi voittaa!!
- isay
Haim Nussbaum kirjoitti:
Riippuu osapuolista. Mikäpä minä olen sopimaan ihmisten puolesta heidän parisuhteidensa sisällöstä?
Voihan moisista hyvin sopia. Liekö tuo niin tavatonta. Jos toinen ei enää pidä itsestään huolta, niin silloin minusta pitäisi huolestua jo muutenkin.
- Haim Nussbaum
isay kirjoitti:
Voihan moisista hyvin sopia. Liekö tuo niin tavatonta. Jos toinen ei enää pidä itsestään huolta, niin silloin minusta pitäisi huolestua jo muutenkin.
Juu. Ellei kunnioita itseään, kuinka voi kunnioittaa toista?
- siitähän
isay kirjoitti:
suomalais naisen ylilihavuus johtuukin kun heille ei uskalleta totuutta kertoa vaan vääristellään asiaa kehumalla kauniiksi joka ei viittaa millään muotoa ylihavuuteen. Eivät he itse sitä näe tai eivät halua nähdä. Naiselle pitää sanoa asiat suoraan muuten se ei ymmärrä..
- isay
siitähän kirjoitti:
suomalais naisen ylilihavuus johtuukin kun heille ei uskalleta totuutta kertoa vaan vääristellään asiaa kehumalla kauniiksi joka ei viittaa millään muotoa ylihavuuteen. Eivät he itse sitä näe tai eivät halua nähdä. Naiselle pitää sanoa asiat suoraan muuten se ei ymmärrä..
Samasta syystäkö miehet ovat yhtä lailla ylipainoisia? Ihmiset (osa) nyt vain haluavat syödä epäterveellisiä ruokia ja välttävät kaikkea ylimääräistä liikuntaa.
Suoraan sanominen saattaa kyllä joissain tapauksissa toimiakin herättäjänä, mutta useimmiten lihavan naisen puoliso ei ole yhtään sen paremmassa kunnossa. - Maitomies Dan
siitähän kirjoitti:
Ja moni mies kehuu ihan vilpittömästi kun ei ole koskaan nähnyt oikeita naisia, esim. venäläisiä tai brasilialaisia..
- oikeassa
isay kirjoitti:
Samasta syystäkö miehet ovat yhtä lailla ylipainoisia? Ihmiset (osa) nyt vain haluavat syödä epäterveellisiä ruokia ja välttävät kaikkea ylimääräistä liikuntaa.
Suoraan sanominen saattaa kyllä joissain tapauksissa toimiakin herättäjänä, mutta useimmiten lihavan naisen puoliso ei ole yhtään sen paremmassa kunnossa.mutta ei tarvitse valehdella toiselle ja kierrellä totuutta! Rehellisyyttä kansalaiset!!
- naisellinen nainen
suomineidot kirjoitti:
Kappas vaan kun naiset alkaa kehumaan muita miehiä kuin näitä suomalaisia jörriköitä niin noustaan takajaloilleen. Italialaiset miehet ne miehiä on, suomalaiset jäävät kauas taakse. Ne pitävät naiset huom. kaikenkokoiset naiset naisena mutta suomenmiehet taas voi voi... teille ei voi sanoa muuta ku että kasvakaa vielä. Olen huomannut suomalaisena naisena että vaikka mies on lihava itsekkin niin sillä on oikeus haukkua naista lihavaksi vaikka ei ole itsekkään peiliin vilassut. Lueskelin näitä naureskellen ja odotin jo koska miehet älähtää ja tulihan se. Ne ei kestä sitä että nainen pitää myöskin ulkomaalaisia miehiä parempina kuin nänä suomen körmyt viinapulloineen ja kaljamahoineen.
- cazar
eihän hän välttämättä ihan maailman laihin ole, mutta normaalipainoinen ja ruumiinrakenteesta riippuen voi olla hoikkakin! Ulkomuoto ei kerro vielä mitään oikeasta painosta, jos esim luusto on henkilöllä kovinkin raskasta taikka vaihtoehtoisesti kevyttä! Itselläni on kaksi kaveria, joista toinen näyttää normaalilta ja toinen todelliselta anorektikolta...tämä normaali henkilö painaa 42 kiloa ja "anorektinen" 50, molemmilla on pituutta noin 165...Joten ei ole painoon aina katsomista!!
- Lihava mies
Totta! Olen 172 pitkä mies ja painan noin 85 kiloa. Silti minua pidetään hoikkana ja jotkut jopa kehottavat lihottamaan! Vatsanympäryskin minulla on 111 senttiä! Mielestäni olen läski!
- Pekka
Mutta ajatelkaas että naisen sisältä tulee elävä eläin(ihminen).
Naiset on FRIIKKEJÄ!!!!!!!!- Haim Nussbaum
Häh? Eihän ihminen ole eläin!!!
- isay
Haim Nussbaum kirjoitti:
Jos ihminen ei ole eläin niin mikäs sitten? Kasvi?
- CD-700mt
Haim Nussbaum kirjoitti:
NISÄKÄS
- Haim Nussbaum
CD-700mt kirjoitti:
NISÄKÄS
Ei ne tissintyngät mitään merkitse. Ne on vain biologinen ominaisuus. Ihmisen psyyke erottaa hänet eläimestä.
- Haim Nussbaum
isay kirjoitti:
Jos ihminen ei ole eläin niin mikäs sitten? Kasvi?
Ihminen on ihminen. Väittää ihmistä eläimeksi on samankaltainen alkeisvirhe kuin väittää eläintä kasviksi tai kasvia kiveksi.
- isay
Haim Nussbaum kirjoitti:
Ei ne tissintyngät mitään merkitse. Ne on vain biologinen ominaisuus. Ihmisen psyyke erottaa hänet eläimestä.
Tällaista eroa ei oikeasti ole olemassakaan. On vain kasveja ja eläimiä. Se, että olemme kovin erilaisia eläimiä kuin kaikki muut, ei muuta tätä perusasetelmaa miksikään.
Missä vaiheessa muutuimme eläimistä joksikin muuksi? Olivatko neandertaalin ihmiset eläimiä vai jo tätä uutta mystistä ihmistyyppiä? - isay
Haim Nussbaum kirjoitti:
Ihminen on ihminen. Väittää ihmistä eläimeksi on samankaltainen alkeisvirhe kuin väittää eläintä kasviksi tai kasvia kiveksi.
ja paljon luetaankin. Voisitko kertoa, missä kirjassa väitetään ihmisen olevan muuta kuin nisäkäskuntaan kuuluva eläin?
- Haim Nussbaum
isay kirjoitti:
ja paljon luetaankin. Voisitko kertoa, missä kirjassa väitetään ihmisen olevan muuta kuin nisäkäskuntaan kuuluva eläin?
Aika monessakin. Yksi, jota juuri muuten luen, on P. D. Ouspenskyn kirja Tertium Organum. Se käsittelee aikaa, neliulotteista avaruutta, tietoisuutta ja sen sellaista. Klassikko. Mitäs te olette viime aikoina lueskelleet? Kelpaa mulle pornolehdetkin kyllä.
- isay
Haim Nussbaum kirjoitti:
Aika monessakin. Yksi, jota juuri muuten luen, on P. D. Ouspenskyn kirja Tertium Organum. Se käsittelee aikaa, neliulotteista avaruutta, tietoisuutta ja sen sellaista. Klassikko. Mitäs te olette viime aikoina lueskelleet? Kelpaa mulle pornolehdetkin kyllä.
Ai nyt alkoi brassailu :)
Tuskin sitä ainakaan tuossa kirjassa sanotaan. En ole kyllä lukenut. Onko hyväkin? Ajan ulottuvuuksiin olen kyllä perehtynyt muiden kirjojen kautta, samoin kuin useampiin ulottuvuuksiin (muihinkin kuin tuohon neljänteen, eli aikaan).
Viime aikoina olen lueskellut erityisesti elokuvan historiasta kertovia kirjoja. - Haim Nussbaum
isay kirjoitti:
Ai nyt alkoi brassailu :)
Tuskin sitä ainakaan tuossa kirjassa sanotaan. En ole kyllä lukenut. Onko hyväkin? Ajan ulottuvuuksiin olen kyllä perehtynyt muiden kirjojen kautta, samoin kuin useampiin ulottuvuuksiin (muihinkin kuin tuohon neljänteen, eli aikaan).
Viime aikoina olen lueskellut erityisesti elokuvan historiasta kertovia kirjoja.Ei tää oo brassailua! Sain kirjan lahjaksi kaveriltani vuonna 1996 ja tulin tarttuneeksi siihen vasta jokunen viikko sitten. Aika vaikeaa tekstiä paikoin ainakin mulle, mutta TODELLA mielenkiintoinen!
Kun olet kai aiheeseen perehtynyt, voisitko kertoa lyhyesti, mitä Einstein sanoi neliulotteisesta aika-avaruusjatkumosta? Kiitos. - Haim Nussbaum
isay kirjoitti:
Tällaista eroa ei oikeasti ole olemassakaan. On vain kasveja ja eläimiä. Se, että olemme kovin erilaisia eläimiä kuin kaikki muut, ei muuta tätä perusasetelmaa miksikään.
Missä vaiheessa muutuimme eläimistä joksikin muuksi? Olivatko neandertaalin ihmiset eläimiä vai jo tätä uutta mystistä ihmistyyppiä?Riippuu siitä, mikä on neandertalilaisen tajunnan taso. Eläimellä ei esimerkiksi ole puhekykyä eikä täten konsepteja lainkaan. Eikä muistiakaan, sillä se vaatii konsepteja. Se on vaistotoimintojen ohjaama, eikä se tajua aikaa eikä täten pysty SUUNNITTELEMAAN ENNALTA toimintaansa. Ihminen taas pystyy. Ero ihmisen ja eläimen välillä on jopa merkittävämpi kuin vaikkapa kasvin ja kiven välillä tai eläimen ja kasvin välillä.
- isay
Haim Nussbaum kirjoitti:
Ei tää oo brassailua! Sain kirjan lahjaksi kaveriltani vuonna 1996 ja tulin tarttuneeksi siihen vasta jokunen viikko sitten. Aika vaikeaa tekstiä paikoin ainakin mulle, mutta TODELLA mielenkiintoinen!
Kun olet kai aiheeseen perehtynyt, voisitko kertoa lyhyesti, mitä Einstein sanoi neliulotteisesta aika-avaruusjatkumosta? Kiitos.Ennen Einsteinin teoriaa aikaa pidettiin absoluuttisena ja itsenäisenä yksikkönä, jonka olemus ei ollut samalla tavalla riippuvainen muista ulottuvuuksista, kuin muut ulottuvuudet. (ajatellaan muita kolmea vaikka koordinaatteina x,y ja z, ne ovat aina riippuvaisia toisistaan)
Mimkovski esitti ensimmäisenä kaavan, joka osoittaa, että aika ei ole itsenäinen. Tämä oli tärkeä oivallus, jota ilman Einstein ei olisi voinut kehittää suhteellisuusteoriaansa.
Einsteinin mukaan (mutta siis jo aiemmin Minkoviskin mukaan) aika ei siis ole absoluuttinen vaan suhteellinen.
Einsteinin mukaan emme voi osoittaa hetkeä "nyt". Ei ole olemassa jakoa menneisyyden ja tulevaisuuden välillä. Menneisyys ja tulevaisuus kietoutuvat yhteen muodostaen aika-avaruuden. - isay
Haim Nussbaum kirjoitti:
Riippuu siitä, mikä on neandertalilaisen tajunnan taso. Eläimellä ei esimerkiksi ole puhekykyä eikä täten konsepteja lainkaan. Eikä muistiakaan, sillä se vaatii konsepteja. Se on vaistotoimintojen ohjaama, eikä se tajua aikaa eikä täten pysty SUUNNITTELEMAAN ENNALTA toimintaansa. Ihminen taas pystyy. Ero ihmisen ja eläimen välillä on jopa merkittävämpi kuin vaikkapa kasvin ja kiven välillä tai eläimen ja kasvin välillä.
Suuri osa ihmisenkin toiminnasta on vaistonvaraista. Emme vain näe sitä itsessämme, vaan uskottelemme tekevämme kaikki päätökset rationaalisesti. Esimerkiksi parinvalinnassa vaistomme ovat paljon vahvempia kuin moni uskoisikaan, sillä ne toimivat huomaamattamme.
Ihminen ei ole ainoa eläin, jolla on kieli. Meidän kielemme on toki ylivertainen verrattuna muiden eläinten viestintään, mutta se ei toki ole ainutlaatuinen ominaisuus. Kielellistä ajattelua on todettu olevan ainakin suurimmilla kädellisillä, delfiineillä sekä papukaijoilla. Ne pystyvät oppimaan uutta pelkän kielen perusteella. Kaiken lisäksi ainakin gorillat pystyvät oppimaan uutta meidän jopa meidän kielellämme. - isay
isay kirjoitti:
Suuri osa ihmisenkin toiminnasta on vaistonvaraista. Emme vain näe sitä itsessämme, vaan uskottelemme tekevämme kaikki päätökset rationaalisesti. Esimerkiksi parinvalinnassa vaistomme ovat paljon vahvempia kuin moni uskoisikaan, sillä ne toimivat huomaamattamme.
Ihminen ei ole ainoa eläin, jolla on kieli. Meidän kielemme on toki ylivertainen verrattuna muiden eläinten viestintään, mutta se ei toki ole ainutlaatuinen ominaisuus. Kielellistä ajattelua on todettu olevan ainakin suurimmilla kädellisillä, delfiineillä sekä papukaijoilla. Ne pystyvät oppimaan uutta pelkän kielen perusteella. Kaiken lisäksi ainakin gorillat pystyvät oppimaan uutta meidän jopa meidän kielellämme.Omassa "kilellisessä" annissa taas olisi paljonkin parantamisen varaa...
- hotkät
miehen kanssa jonka tapasin jollain treffijutussa. Hän ilmoitti olevansa normaalikokoinen mutta vastassa olikin 165cm alle60kg ruipelo. Äänikin oli kimeä....(Ikää 40)
No annoin mahdollisuuden vaikka pienistä miehistä en pidä. Hän arvosteli koko ajan ohikulkevia naisia ja heidän ulkonäköään.
Sain tarpeeksi ja sanoin goodbye, älä turhaan soittele!.
Eli kyllä ne miehetkin valehtelee. - valtaväestöä
Lihavia on Suomessa enemman kuin normaali painoisia.
Jos on vähän lihava voi sanoa olevansa hoikka.
Normaalit ihmiset ovat jo poikkeiksia nykyään- Hiilihydraatti
Niinhän se on. Syökää vaan perseenne halki niin kuolette nuorena!
- tanakka
Hiilihydraatti kirjoitti:
Niinhän se on. Syökää vaan perseenne halki niin kuolette nuorena!
Ei lihavuus mitenkään vaikuta elämän pituuteen.
Joo joo,lääkärit on sanoneet et lihavat kuolee nuorempana,mutta ei pidä paikkaansa.
Sairaudet ne tappaa!!! - isay
tanakka kirjoitti:
Ei lihavuus mitenkään vaikuta elämän pituuteen.
Joo joo,lääkärit on sanoneet et lihavat kuolee nuorempana,mutta ei pidä paikkaansa.
Sairaudet ne tappaa!!!Ja lihavuus altistaa monille sairauksille.
- ei koskaan
lakkaa ihmetyttämästä minua.
Joka päivä kun katsoo tänne keskustelupalstalle, niin takuuvarmasti kaikkein älyttömin juttu käy kaikkein kuumimpana.
Onko keskiarvosuomalainen todellakin näin käsittämättömän yksinkertainen?- kisumirri
herättää tunnekuohuja. Lihavuus-laihuus, isot tissit-pienet tissit jne. ei siinä muuta tarvita kun puolesta ja vastaan olevat herää taistoon!
- Wolferi
Sinä et kuulu valtaväestöön ja siksi olet ulkopuolinen keskusteluista
- täytyy
Wolferi kirjoitti:
Sinä et kuulu valtaväestöön ja siksi olet ulkopuolinen keskusteluista
olla.
Mahtava osoitus demokratiasta. - Filosoohvi
Minusta tätäkään ongelmaa ei olisi, jos naiset laihduttaisivat. Kyseessä on tärkeä ongelma, joka koskettaa liki jokaista suomalaista. Täällä tuskin on tämän tärkeämpää aihetta pariin viikkoon ollut.
- Totta
Filosoohvi kirjoitti:
Minusta tätäkään ongelmaa ei olisi, jos naiset laihduttaisivat. Kyseessä on tärkeä ongelma, joka koskettaa liki jokaista suomalaista. Täällä tuskin on tämän tärkeämpää aihetta pariin viikkoon ollut.
, mutta hoituu tuskin huutoäänestyksellä.
- isay
Filosoohvi kirjoitti:
Jos palautettaisiin vanha haasteiden heittely. Minä haastan naapurin Eskon viidellä kilolla mukaan...
Saataisin koko kansa ylipainoa pienemmäksi :) - maary
Filosoohvi kirjoitti:
Ongelmat poistuisivat heti kun naiset laihduttaa! No mutta Filosoovi, mites suu sitte pannaan kun kaikki naiset on hoikkia eikä heille enään kelpaa tanakka ja punakka suomi-poika!
Eli ongelma ei poistu vaan sitten haukutaan läskeiksi miehet ja vaaditaan heitä heti komistumaan. Olemme oravanpyörässä... - Mies36v..
isay kirjoitti:
Jos palautettaisiin vanha haasteiden heittely. Minä haastan naapurin Eskon viidellä kilolla mukaan...
Saataisin koko kansa ylipainoa pienemmäksi :)Mä olen jo dieetillä. 20 kiloo pitäs saada kesäks pois...
- Filosoohvi
maary kirjoitti:
Ongelmat poistuisivat heti kun naiset laihduttaa! No mutta Filosoovi, mites suu sitte pannaan kun kaikki naiset on hoikkia eikä heille enään kelpaa tanakka ja punakka suomi-poika!
Eli ongelma ei poistu vaan sitten haukutaan läskeiksi miehet ja vaaditaan heitä heti komistumaan. Olemme oravanpyörässä...Rakas kanssakansalainen, olet oikeassa! Tehkäämme kaikki sukupuoleen katsomatta itsemme kiinnostaviksi ja haluttaviksi! Näin lisäämme ihmissuhteidemme laatua ja TODELLISET EROAVAISUUDET TULEVAT OLEMAAN VAIN HENKISELLÄ TASOLLA, ELI PINNALLISUUS KATOAA!!!!!!!
- isay
Mies36v.. kirjoitti:
Mä olen jo dieetillä. 20 kiloo pitäs saada kesäks pois...
Suomi laihtuu jo! Haastapa vielä joku muu mukaan.
- NAAMA
maary kirjoitti:
Eli ongelma ei poistu vaan sitten haukutaan läskeiksi miehet ja vaaditaan heitä heti komistumaan. Olemme oravanpyörässä...Ei laihuttamiseta mitään hyötyä ole koska naama on ruma.
Miehet on komeita aina vaikka olisivatkin lihavia ja vanhoja.
Missä on tasa-arvo!!! - isay
NAAMA kirjoitti:
Ei laihuttamiseta mitään hyötyä ole koska naama on ruma.
Miehet on komeita aina vaikka olisivatkin lihavia ja vanhoja.
Missä on tasa-arvo!!!No sehän on vain sinun mielipiteesi. Minusta aika harva mies on komea. Mutta eipä se onneksi tärkein asia olekaan.
- kaunis läski
Kyllä naurultani luin herr nussbaumin yleviä hengentuotteita.Tarpeetoman kuumana käydään mokoman asian takia.Ei minua vituta ja seksiä saan. Onneksi ulkonäkö varjelee, että pysyy kaikki ulkonäköfasistit loitolla.Etsi sinä herr nussbaum muualta naisia kuin netistä läskitkin löytävät seuraa.P.S.rehellisyys on Suomipojan hyve hah hah haa
- ?????????
kaunis läski kirjoitti:
Kyllä naurultani luin herr nussbaumin yleviä hengentuotteita.Tarpeetoman kuumana käydään mokoman asian takia.Ei minua vituta ja seksiä saan. Onneksi ulkonäkö varjelee, että pysyy kaikki ulkonäköfasistit loitolla.Etsi sinä herr nussbaum muualta naisia kuin netistä läskitkin löytävät seuraa.P.S.rehellisyys on Suomipojan hyve hah hah haa
Minä mikää Nussbaum ole....nyt kyllä haukut väärää puuta...
- Haim Nussbaum
kaunis läski kirjoitti:
Onneksi olkoon vain, läski. Mutta sinäkin olisit onnellisempi hoikkana.
- kaunis läski
Haim Nussbaum kirjoitti:
Onneksi olkoon vain, läski. Mutta sinäkin olisit onnellisempi hoikkana.
Kiitos vaan herr Nussbaum! Olen täysin onnellinen elämännautiskelija. Rakastan hyvää ruokaa ja hyvää juomaa ja elämää, huolimatta hölmöistä painofasisteista! Taidan mennä syömään pekonileipää ja päälle hörppään hyvää punkkua HAH hah hölmöt nussbaumit!Kyllä mua naurattaa!
- Haim Nussbaum
kaunis läski kirjoitti:
Kiitos vaan herr Nussbaum! Olen täysin onnellinen elämännautiskelija. Rakastan hyvää ruokaa ja hyvää juomaa ja elämää, huolimatta hölmöistä painofasisteista! Taidan mennä syömään pekonileipää ja päälle hörppään hyvää punkkua HAH hah hölmöt nussbaumit!Kyllä mua naurattaa!
No juo likööriä. Se lihottaa enemmän!
- kaunis läski
Haim Nussbaum kirjoitti:
No juo likööriä. Se lihottaa enemmän!
Onko sulla herr nussbaum jokin läskifobia? Olen läski,mutta ihme ja kumma terveyten on hyvä enkä ole katkera hoikempia siskoja kohtaan. Herr Nussbaum taidankin hiipiä baarikaapilleni ja nauttia ison lasillisen hyvää chartreuse likööriä.
- Nätti beibe
kaunis läski kirjoitti:
Onko sulla herr nussbaum jokin läskifobia? Olen läski,mutta ihme ja kumma terveyten on hyvä enkä ole katkera hoikempia siskoja kohtaan. Herr Nussbaum taidankin hiipiä baarikaapilleni ja nauttia ison lasillisen hyvää chartreuse likööriä.
Saatanan isoperse vittu!
- Koppi laihduttaa
Painukaa äänestyskoppiin, sellaiseen puiseen ja perinteiseen. Äänestäkää Mäkkärit ja Hodarit ulos ja ruisleipä ja kaurapuuro tilalle.
Kyllä laihtuu. Luin vain tuon aloittajan tekstin, muuta en jaksanut. Kunpa yhtä paljon keskustelua syntyisi muistakin aiheista, kuin tästä.- Jesus Hitler
Muista välttää hiilihydraatteja, ne ovat epäterveellisiä ja lihottavia! Vain noin 40-70 grammaa päivässä ja nekin laadukkaita!! Zekkaa vaikka anttiheikkila.com
- Mariah
Jesus Hitler kirjoitti:
Muista välttää hiilihydraatteja, ne ovat epäterveellisiä ja lihottavia! Vain noin 40-70 grammaa päivässä ja nekin laadukkaita!! Zekkaa vaikka anttiheikkila.com
Mulla on juuri se Elämäntarkoitus. Mitään muuta tarkoitusta ei ole. Vain hiilihydraatit ja siksi olenkin näin Onnellinen!!
Hiilihydraattien tarkkailu Maailmankaikkeudessa pelastaa Ihmisiä. Tämä on yksi Totuus ja sen tietää Jopa Jeesus Hitler! - Jesus Hitler
Mariah kirjoitti:
Mulla on juuri se Elämäntarkoitus. Mitään muuta tarkoitusta ei ole. Vain hiilihydraatit ja siksi olenkin näin Onnellinen!!
Hiilihydraattien tarkkailu Maailmankaikkeudessa pelastaa Ihmisiä. Tämä on yksi Totuus ja sen tietää Jopa Jeesus Hitler!Aivan. Jos olet kuollut diabetekseen, on vaikea valaistua!
- Mariah
Jesus Hitler kirjoitti:
Aivan. Jos olet kuollut diabetekseen, on vaikea valaistua!
Siksi sanoinkin, että hiilihydraattien tarkkailu on Totuutta.
Anteeksi. Olin hyökkäävä, mielenrauhani oli vain hetken järkkynyt. Se johtui...selvitän syytä juuri itselleni. - Jesus Hitler
Mariah kirjoitti:
Siksi sanoinkin, että hiilihydraattien tarkkailu on Totuutta.
Anteeksi. Olin hyökkäävä, mielenrauhani oli vain hetken järkkynyt. Se johtui...selvitän syytä juuri itselleni.Minäkin pyydän anteeksi, jos olen provosoinut Sinua johonkin! Toivon kaikille rauhaa ja rakkautta painoon katsomatta! Hyvää yötä!
- Mariah
Jesus Hitler kirjoitti:
Minäkin pyydän anteeksi, jos olen provosoinut Sinua johonkin! Toivon kaikille rauhaa ja rakkautta painoon katsomatta! Hyvää yötä!
Hyvää Yötä ja Rakkautta.
- z.x.c
Niinhän se on, mutta ei siintä tänne tarvitse tulla valittamaan.
- korson pikajuna
Kyllä jaksetaan vouhkata läskeistä.Loukkaa ilmeisesti herr nussbaumien esteettistä silmää.Yhtälailla tyhmyys näkyy ulospäin kuin läskit.Rehellisyys on oikea tyhmien ukkojen tavaramerkki voi rehellisyyden nimissä päästellä suustaan älyn timantteja.
- Hoikka beibe!
korson pikajuna kirjoitti:
Kyllä jaksetaan vouhkata läskeistä.Loukkaa ilmeisesti herr nussbaumien esteettistä silmää.Yhtälailla tyhmyys näkyy ulospäin kuin läskit.Rehellisyys on oikea tyhmien ukkojen tavaramerkki voi rehellisyyden nimissä päästellä suustaan älyn timantteja.
Mitähän toikin vuodatus tarkoitti?
- cade
Espanjan aurinkorannalla kiinnitimme (vaimo&mies) huomiota upeakroppaisiin sutjakoihin naisiin joilla oli ikää 40-50 vuotta. Heitä oli paljon ja kaikki taalasi svenskaa. Onko ruotsissa valistus mennyt perille?
Samanikäiset suomalaiset sisaret olivat kuin toiselta planeetalta taikinamaisine ruhoineen... no ei kaikki tietenkään, noin silmämääräisesti kuitenkin suuri osa rouvista oli huoletta antanut läskien kasautua ympärilleen.
Mutta sama koskee myös kotimaisia M I E H I Ä!! Laihtuminen on elämänlaadun parantamista, ihan totta.- James Potkukelkka
Aivan. Mitä vikaa on kauneudessa, terveydessä ja pitkissä elinvuosissa?
- Psykologi.
Näitä juttuja ei varmaankaan ole kommentoinut YKSIKÄÄN HOIKKA NAINEN!! KAIKKI IHRAPALLEROT VAIN PURKAVAT KATKERUUTTAAN KUN EIVÄT KELPAAKAAN TOSTA NOIN VAIN!! HOIKAT NAISET OVATKIN ELÄMÄÄNSÄ TYYTYVÄISIÄ, HEIDÄN EI TARVITSE SYYLLISTÄÄ MIEHIÄ TÄÄLLÄ!!
- olin
52-kiloinen luuviulu, kun tapasin mieheni 10 vuotta sitten - nyt painan 57 ja olen hoikka ja minulla on isommat tissit.
- Haim Nussbaum
olin kirjoitti:
52-kiloinen luuviulu, kun tapasin mieheni 10 vuotta sitten - nyt painan 57 ja olen hoikka ja minulla on isommat tissit.
Kiva kiva. Mä tykkään taas pienistä rinnoista!
- mä vaan
Haim Nussbaum kirjoitti:
Kiva kiva. Mä tykkään taas pienistä rinnoista!
No miten ois? 169/52, siro rakenteeltaan ja tietty myös pienet tissit. Joko kuulostaa paremmalta?
- Hoikka nainen ja pienet tis...
olin kirjoitti:
Kuinka minä tulen selviämään? Olenko yhteiskunnan hylkiö?
- NamNam
Hoikka nainen ja pienet tis... kirjoitti:
Hoikka pienitissinen nainen on satojen tuhansien miesten unelmien kohde!!
- Haim Nussbaum
mä vaan kirjoitti:
No miten ois? 169/52, siro rakenteeltaan ja tietty myös pienet tissit. Joko kuulostaa paremmalta?
Uuhh, älä viitsi, mähän joudun kohta helpottamaan itse itseäni!
- Hoikka pienitissinen.
NamNam kirjoitti:
Onko minulla siis vielä elämää jäljellä, ei minun tarvitse vetää itseäni hirteen? Olen ollut niin epätoivoinen, että menettänyt jo elämänhalunikin.
- Haim Nussbaum
Hoikka pienitissinen. kirjoitti:
Onko minulla siis vielä elämää jäljellä, ei minun tarvitse vetää itseäni hirteen? Olen ollut niin epätoivoinen, että menettänyt jo elämänhalunikin.
Tottakai jokaiselle löytyy joku. Läskeille ja laihoille. Ja siltä väliltä. Enemmistö tykkää ehkä nk. normaaleista ja vähemmistö läskeistä ja tosi hoikista. Mun ihanne on sellainen tosi hoikka enkä tykkää isoista rinnoista. Meitä on moneksi.
- Nusbaum
NamNam kirjoitti:
Jos kerran oot niin mielettömän hyvän näköinen nin miksiköhän sun täytyy etsiä naista netin kautta.Eikö olisi helpompaa mennä vaan vaik kapakkaan ja pistää kaikki paikalla olevat hoikat,sirot ja pienirintaiset naiset jonoon ja valita sieltä mieleinen!!!!Epäilen kyllä vahvasti sun omaa ulkonäköä!!!!!!Taidat itse olla nörtin näköinen ruipelo,ja pelkäät itseäsi isompia naisia.Buahhaaaaa
- Hoikka nussbaum pienitissinen
Haim Nussbaum kirjoitti:
Tottakai jokaiselle löytyy joku. Läskeille ja laihoille. Ja siltä väliltä. Enemmistö tykkää ehkä nk. normaaleista ja vähemmistö läskeistä ja tosi hoikista. Mun ihanne on sellainen tosi hoikka enkä tykkää isoista rinnoista. Meitä on moneksi.
Miten tosi moneksi voi olla? Onko se helppoa jos on tosi moneksi?
- Filosoohvi
Hoikka nussbaum pienitissinen kirjoitti:
Miten tosi moneksi voi olla? Onko se helppoa jos on tosi moneksi?
Ei. Se on vaikeeta. Tulee väittelyä.
- Haim Nussbaum
Nusbaum kirjoitti:
Jos kerran oot niin mielettömän hyvän näköinen nin miksiköhän sun täytyy etsiä naista netin kautta.Eikö olisi helpompaa mennä vaan vaik kapakkaan ja pistää kaikki paikalla olevat hoikat,sirot ja pienirintaiset naiset jonoon ja valita sieltä mieleinen!!!!Epäilen kyllä vahvasti sun omaa ulkonäköä!!!!!!Taidat itse olla nörtin näköinen ruipelo,ja pelkäät itseäsi isompia naisia.Buahhaaaaa
Emmä tiedä, mitä menisi sanomaan niille. Ujostuttaa.
- Mä vaan
Hoikka pienitissinen. kirjoitti:
Niin, eipä näy jonoa oven takana. Vaadin nimittäin mieheltä vähän enemmän kuin vain arvostusta ulkonäköä kohtaan. Ongelma on siinä että kaikki jotka uskaltavat tulla baarissa juttelemaan, eivät yleensä ajattele pintaa syvemmälle. En halua olla miehelle vain kaunis nainen jota kelpaa esitellä kavereille. Eipä ole siis helppoa hoikilla ja kauniillakaan.
- Haim Nussbaum
Mä vaan kirjoitti:
Niin, eipä näy jonoa oven takana. Vaadin nimittäin mieheltä vähän enemmän kuin vain arvostusta ulkonäköä kohtaan. Ongelma on siinä että kaikki jotka uskaltavat tulla baarissa juttelemaan, eivät yleensä ajattele pintaa syvemmälle. En halua olla miehelle vain kaunis nainen jota kelpaa esitellä kavereille. Eipä ole siis helppoa hoikilla ja kauniillakaan.
Eipä. Ja taas ne fiksut ja syvälliset saattaa olla ujoja kuten mä. Yleensäkin kapakoissa kaikenmaailman apinat tekee naisille alotteita ja naiset hyväksyy kun se ujo söötti poika ei tuu puhuu mitään...
- onnelline läski
Hoikka nainen ja pienet tis... kirjoitti:
olet täysi hylkiö! Varo läskit tulevat ja pistävät hylkiöt poskeensa!Et varmasti tule selviämään. Tulee läskien vallankumous ja ruipeloiden käy kalpaten
- pienitissi ja nussbaum yhdi...
Filosoohvi kirjoitti:
Ei. Se on vaikeeta. Tulee väittelyä.
Kenen kanssa tulee väittely? Itsensä vai nussbaumin vai lihavien nussbaumien vai pienitissinussbaumien vai naapurin traktorin?
- Haim Nussbaum
onnelline läski kirjoitti:
olet täysi hylkiö! Varo läskit tulevat ja pistävät hylkiöt poskeensa!Et varmasti tule selviämään. Tulee läskien vallankumous ja ruipeloiden käy kalpaten
Ette te läskit selviä. Evoluutio tuhosi dinosauruksetkin.
- Filosoohvi
pienitissi ja nussbaum yhdi... kirjoitti:
Kenen kanssa tulee väittely? Itsensä vai nussbaumin vai lihavien nussbaumien vai pienitissinussbaumien vai naapurin traktorin?
Niiden kanssa, keiden äänet kuulet päässäsi.
- sinä olet
Haim Nussbaum kirjoitti:
tyhmä.
- Mä vaan
Haim Nussbaum kirjoitti:
Eipä. Ja taas ne fiksut ja syvälliset saattaa olla ujoja kuten mä. Yleensäkin kapakoissa kaikenmaailman apinat tekee naisille alotteita ja naiset hyväksyy kun se ujo söötti poika ei tuu puhuu mitään...
Kyllä naisetkin osaa tehdä aloitteita. Jos kerran olet mr Finland luokkaa, luulisi että vientiä riittää, vaikka itse ei aktiivinen osapuoli olisikaan.
- onnellinen läski
Haim Nussbaum kirjoitti:
Voi nussbaum parkaa onko läskit olleet sulle pahoja?Nyt on sulla tosi vaikea läski kammo.Taidampa mennä pistämään läskisoosin viriämään, Yöllä voi tulla nälkä ja silloinhan se on syötävä kun nälättää,taidampa vielä ottaa punkkua päälle.
- Haim Nussbaum
sinä olet kirjoitti:
tyhmä.
Kunnioitan oikeuttasi ilmaista mielipiteesi, joka toivottavasti perustuu pitkälliseen harkintaan.
- Pienitissinussbaumhoikka
Filosoohvi kirjoitti:
Niiden kanssa, keiden äänet kuulet päässäsi.
tälläkin hetkellä monta ääntä. Yksi on sinun ja toinen on nussbaumin ja kolmas on vielä jonkun.
Menenkö kriisiapuhoitoa hakemaan vai riittääkö pelkkä nuss-baum? vai kiipeänkö puuhun, kuten sauli? - Haim Nussbaum
onnellinen läski kirjoitti:
Voi nussbaum parkaa onko läskit olleet sulle pahoja?Nyt on sulla tosi vaikea läski kammo.Taidampa mennä pistämään läskisoosin viriämään, Yöllä voi tulla nälkä ja silloinhan se on syötävä kun nälättää,taidampa vielä ottaa punkkua päälle.
Kyllä läskit ovat olleet inhottavia. Eräskin tahtoi seurustella ja ahdisteli minua. Minä taas keitän vihreää teetä. Se ei lihota.
- hoikkapienitissinussbaumi
Haim Nussbaum kirjoitti:
Kyllä läskit ovat olleet inhottavia. Eräskin tahtoi seurustella ja ahdisteli minua. Minä taas keitän vihreää teetä. Se ei lihota.
minä juon myös vihreää teetä ja siksi olen hoikka ja ujo, kuten sinäkin.
- Haim Nussbaum
hoikkapienitissinussbaumi kirjoitti:
minä juon myös vihreää teetä ja siksi olen hoikka ja ujo, kuten sinäkin.
Myös punaviiniä juon hieman silloin tällöin, siinä on flavonoideja. Liikuntaakin harrastan. Muuten, eikös pienitissisenä ole kätevämpi käydä lenkilläkin, kun puhelinkioskin kokoiset läskisäkit eivät hakkaa hampaita suusta?
- onnellinen läski
Haim Nussbaum kirjoitti:
Herr nussbaum vihreä tee ei pidä nälkää.Laiheliinit ei pärjää meidän porukoissa,puuttuu nääs huumorin taju. Hyvä ruoka ja parempi mieli.Sinä stupido!Nyt menen läskisoosia syömään ja sitten juon lasin chartreuse likööriä
- Haim Nussbaum
Herr nussbaum vihreä tee ei pidä nälkää.Laiheliinit ei pärjää meidän porukoissa,puuttuu nääs huumorin taju. Hyvä ruoka ja parempi mieli.Sinä stupido!Nyt menen läskisoosia syömään ja sitten juon lasin chartreuse likööriä
Ai meillä ei ole huumorintajua? Te LÄSKITHÄN tässä olette käsi ruvella tunkeneet herneitä nenäänne. Ja napaanne.
- Haim Nussbaum
Miten te läskit muuten saatte perseenne pyyhittyä? Ei luulisi ylettyvän. Vai siksikö aina parisuhteessa on kaksi läskiä, että tekevät sen palveluksen toisilleen?
- Sinä olet
Haim Nussbaum kirjoitti:
Myös punaviiniä juon hieman silloin tällöin, siinä on flavonoideja. Liikuntaakin harrastan. Muuten, eikös pienitissisenä ole kätevämpi käydä lenkilläkin, kun puhelinkioskin kokoiset läskisäkit eivät hakkaa hampaita suusta?
tyhmä. Harkittu on ja perusteellisesti. Onko ihmisen oma vika, jos sillä on isot tissit? Lihavuus ja laihuus on tietenkin hyvin paljon itsestä kiinni, mutta miksi mollaat muita asioista, joille he eivät mahda mitään?
- Sikaläskimies
Haim Nussbaum kirjoitti:
Miten te läskit muuten saatte perseenne pyyhittyä? Ei luulisi ylettyvän. Vai siksikö aina parisuhteessa on kaksi läskiä, että tekevät sen palveluksen toisilleen?
Väärin. Me läskit pyyhitään perseemme teidän ruipeloiden naamoihin.
- Haim Nussbaum
Sinä olet kirjoitti:
tyhmä. Harkittu on ja perusteellisesti. Onko ihmisen oma vika, jos sillä on isot tissit? Lihavuus ja laihuus on tietenkin hyvin paljon itsestä kiinni, mutta miksi mollaat muita asioista, joille he eivät mahda mitään?
Pyydän anteeksi, jos olen lähestynyt asiaa huumorin keinoin. Tosiasiallisesti arvostan kaikkia ihmisiä. Juttu lähti käyntiin siitä, että netissä naiset(kin) pyrkivät valehtelemaan ulkonäöstään, vaikka sitten tavatessaan jäävät kiinni. Anteeksi vielä kerran.
- pienitissiepätoivonussbaum
Haim Nussbaum kirjoitti:
Lenkkeily on helppoa ja pikajuoksu, jota harrastan myös.
- Haim Nussbaum
pienitissiepätoivonussbaum kirjoitti:
Lenkkeily on helppoa ja pikajuoksu, jota harrastan myös.
Mutta älä sitten kiusaa läskejä. Ne ovat kateellisuuttaan aggressiivisia, kun viet kaikki miehet!
- pienitissinussbaumhoikka
Haim Nussbaum kirjoitti:
Mutta älä sitten kiusaa läskejä. Ne ovat kateellisuuttaan aggressiivisia, kun viet kaikki miehet!
Jos on itsetunto kohdallaan, niin läskit ei haittaa. Pienten tissien kanssa on tultava toimeen ja hyvin on tähän asti pärjätty. En hirttäydy vielä tänä vuonna, mutta ehkä ensi vuonna.
- Haim Nussbaum
Mä vaan kirjoitti:
Kyllä naisetkin osaa tehdä aloitteita. Jos kerran olet mr Finland luokkaa, luulisi että vientiä riittää, vaikka itse ei aktiivinen osapuoli olisikaan.
En käy kapakoissa. Mutta kyllä ne kadulla katselee. Eivät vaan uskalla sanoa mitään. Enkä mäkään.
- Haim Nussbaum
pienitissinussbaumhoikka kirjoitti:
Jos on itsetunto kohdallaan, niin läskit ei haittaa. Pienten tissien kanssa on tultava toimeen ja hyvin on tähän asti pärjätty. En hirttäydy vielä tänä vuonna, mutta ehkä ensi vuonna.
Ei kannata hirttäytyä. Ellet viihdy hoikkana, voithan aina lihottaa. Juot rypsiöljyä litran päivässä niin kyllä saat laardia - ja uusia ihailijoita.
- Epätoivopienitissinuss
Haim Nussbaum kirjoitti:
Ei kannata hirttäytyä. Ellet viihdy hoikkana, voithan aina lihottaa. Juot rypsiöljyä litran päivässä niin kyllä saat laardia - ja uusia ihailijoita.
Mee nyt jo tuuttiin ja lopeta pelleily!!!!!!!!!!!!!!
- Haim Nussbaum
Epätoivopienitissinuss kirjoitti:
Mee nyt jo tuuttiin ja lopeta pelleily!!!!!!!!!!!!!!
Menikö laardipallo nenääsi? Mitä vikaa pelleilyssä on?
- EpätoivoNussbaum
Haim Nussbaum kirjoitti:
Menikö laardipallo nenääsi? Mitä vikaa pelleilyssä on?
Laardit on housuissa kun näitä lukee.
Mutta................sit hoikistuu............... - Haim Nussbaum
EpätoivoNussbaum kirjoitti:
Laardit on housuissa kun näitä lukee.
Mutta................sit hoikistuu...............Mene jo nukkumaan, aamulla on aikainen nousu sulla sosiaalitoimistoon.
- Mutta ovi on...
Haim Nussbaum kirjoitti:
Mene jo nukkumaan, aamulla on aikainen nousu sulla sosiaalitoimistoon.
LUKOSSA!!!!!!
Missä ovat virkailijat, eikö kansalaisten nussbaumeista pidetä huolta?? - Ihailija
pienitissinussbaumhoikka kirjoitti:
Pienet tissit naisella ovat niin tyttömäiset, että tulee halu saada maistaa niitä. Puolet miehistä tykkää enemmän pienistä kuin suurista tisseistä.
- travaster
Haim Nussbaum kirjoitti:
Pyydän anteeksi, jos olen lähestynyt asiaa huumorin keinoin. Tosiasiallisesti arvostan kaikkia ihmisiä. Juttu lähti käyntiin siitä, että netissä naiset(kin) pyrkivät valehtelemaan ulkonäöstään, vaikka sitten tavatessaan jäävät kiinni. Anteeksi vielä kerran.
Nussu vaikuttaa hyvin epävarmalta mieheltä. Sellaiselta, joka kiirehtii eri tekosyillä lokeroimaan ja tuomitsemaan, jotta häntä ei voitaisi torjua.
Vai ehkä hän onkin yksinäinen surkimus, joka vain haluaa provoilla netissä, jotta hänelläkin olisi vuorovaikutusta (muunkin kuin näppiksensä kanssa)
- Niko Pauniainen
Vittu läskit ne vaan urpoaa täällä!
- joo
joo
- yöihminen
Ehkä nyt on vaan niin, että pidät erittäin pienikokoisista ja pienipainoisista naisista. Sinun mielestäsi läski ei välttämättä ole läski muiden mielessä. En voi täälä kun pyörittää päätäni ja ihmetellä tuota asennetta ja logiikaa. Sitä huomaa, että oikeasti tuntee ihan hyviä tyyppjä kun täälä törmää sitten tuommosiin aikuisiin miehiin joilla oikeasti ei ole mitään sanottavaa, kuhan napisevat ja ovat niin miestä niin miestä, että HOH-HOIJAAAAAAA!!!
- Haim Nussbaum
Ei ole mitään sanottavaa? Onko sinulla lukihäiriö vai oletko muuten tyhmä? Sanoin, että korpeaa naisten valehtelu.
- sanoa
mitä saatanan uusavuton persebuubi täällä on ollut eilen riehumassa???????
Näköjään sillä mallilla omat asiat, että enää lehti-ilmoituksista treffiseuraa syynätään ja tänne kirjoitellaan epätoivoisia viestejä edes jonkinlaisen huomion saamiseksi :o
Toivon varjelusta kaikille Suomen naisille tällaisilta PervoPukeilta!- Haim Nussbaum
Eiköhän paremminkin pervoa ole se, että haikaillaan rumien (=lihavien) perään... :)
Ja eikö tämä ole juuri päinvastoin erittäin kaukana epätoivosta: uskallan vaatia naiseltakin jotakin - toisinkuin moni muu, joka on niin epätoivoinen, että ottaa jo läskinkin. - Luuranko
Haim Nussbaum kirjoitti:
Eiköhän paremminkin pervoa ole se, että haikaillaan rumien (=lihavien) perään... :)
Ja eikö tämä ole juuri päinvastoin erittäin kaukana epätoivosta: uskallan vaatia naiseltakin jotakin - toisinkuin moni muu, joka on niin epätoivoinen, että ottaa jo läskinkin.Minä luultavasti olisin mittojeni puolesta sinun ihannenaisesi. Painan 46kg ja olen 170cm pitkä. Ja kärsin ulkonäöstäni! En liho vaikka kuinka yrittäisin. Karehdin ystävääni, jolla on kymmeniä kiloja ylipainoa. Hän on naisellinen, pukeutuu tyylikkäästi ja seksikkyys sekä hyvä itsetunto tihkuu hänestä. Vaihtaisin osia koska vain. Täytyy sanoa, että ihmettelen suuresti makuasi, mutta jokaisellahan on mielipiteeseensä oikeus, eikä makuasioista voi kiistellä, vaikka ihmetellä voikin.
- sanoa..
..mitä saatanan uusavuton persebuubi täällä on ollut eilen riehumassa???????
Näköjään sillä mallilla omat asiat, että enää lehti-ilmoituksista treffiseuraa syynätään ja tänne kirjoitellaan epätoivoisia viestejä edes jonkinlaisen huomion saamiseksi :o
Toivon varjelusta kaikille Suomen naisille tällaisilta PervoPukeilta!- Tietoteknikko
Terve maailma!
Naisella tulee olla muodot. Niin on Luojamme säätänyt.
Sopiva paino kiloissa on yhtä kuin pituus senteissä, joka menee yli metrin. Siis 165 cm pitkä nainen voi huoletta painaa 65 kg. Näin kuuluu herran sana.
Muodokas nainen on ilo luomakunnalle.
- sina sanoa
.mitä saatanan uusavuton persebuubi täällä on ollut eilen riehumassa???????
Toivon varjelusta kaikille Suomen naisille tällaisilta PervoPukeilta! - Haloo.
Olen eri mieltä (enkä todellakaan siksi, että itse olisin millään lailla "ylipainoinen" annetun kaavan mukaan). Muodot kuuluvat naiseuteen, sairaanloinen laihuus on vaarallista. Ihmiset ovat erilaisia kropaltaan, ulkonäöltään jne. Ketään ei pitäisi tuomita vastaavanlaisten mittojen (164cm/59kg) vuoksi, kun ei ole ihmistä koskaan nähnyt. Ja ottakaa nyt hyvät ihmiset huomioon, että esim. lihas painaa enemmän kuin rasva! Laiha ja hoikka ihminen, eivät välttämättä synnytä samanlaisia mielikuvia. Laihalta usein puuttuvat naiselliset muodot, hoikka voi olla muotojenkin kanssa. Esimerkiksi lantion kaari voi näkyä selvästi hoikalla ihmisellä, mutta sen vastapainona voi olla hyvinkin uhkea povi. Laihan ruumissa harvoin on tarpeeksi rasvaa, että siitä riittäisi vielä rintoihinkin. En kuitenkaan yleistä. Kuvailemasi "normaalipaino" on aivan liian alhaalla (eikä ylipainon raja 164 senttisellä ihmisellä ole viidenkymmenen kilon ylipuolella), mutta nykyajan yhteiskunnassahan palvotaan laihoja, joten en ihmettele, miksi kuvasi on vääristynyt. Lisäksi naisruumiin rasvaprosentti on luonnostaan suurempi kuin miehillä, joutuuhan naisruumis muun muassa kestämään raskauden jne. Laihuus tosin voi johtua paitsi sairauksista (bulimia, anoreksia), myös "liian hyvästä" aineen vaihdunnasta. Harvoin huippu-urheilija nainen on langan laiha, vaan hänet luokitellaan pikemminkin hoikaksi, vaikka painoa saattaa kertyäkin lihasmassan mukana. Mutta miten vain.. kaikki pitävät erilaisista ihmisistä, vaikka kumppanin valitseminen painon perusteella onkin melko kehittymätöntä. Eikö tärkeämpää ole kuitenkin se, millainen ihminen on päänsä sisällä, kuin se, että näyttää supermallilta? Useimmille. Harva vähänkään järjellinen henkilö tuskin kuitenkaan jaksaa elää blondin kaunottaren kanssa, vaikka tämä olisi kuinka hoikka ja kaunis, jos korvien välissä ei ole minkääslaista liikettä. Mutta kuten sanoin, erilaiset ihmiset pitävät erilaisia asioita tärkeinä. Muistakaa kuitenkin, että pelkkä pintapuoli ei aina kerro kaikkea..!
Kauneushan on katsojan silmässä, niin myös tämä termeistä hoikka ja normaalipainoinen, ylipainoinen -keskustelujen aihe!!...mutta tärkeintä on rakkaus....
- hoikka
Big is beautifull !
- ihmettelijä
on aivan liian lyhyt! Ei kelpaa!
- make
oma eukkoni on 155 pitkä ja 53 kiloa. Naisellisuutta löytyy mut kyllä se selkäranka, lonkkaluut, solisluut jne söpösti törröttää edelleen.
takamustakin löytyy sopivasti.
ei sellainen laiha luuranko ole ihana
http://www.skinnyvideos.com/Home.htm tuollainenko on laiha? - hoikka
Et sä niin hirveän komea taida olla kun sä hankit naisesi ilmoitusten kautta! Kenen minäkuva tässä vääristynyt mahtaa olla?
Ja jos nainen painaisi 40-45 kg, hänellä ei luultavasti olisi esim. kuukautisia, vaan olisi sairaalloisen laiha. Hän ei myöskään olisi kovin rintava, koska suurin osa rinnoista koostuu rasvasta. Puhumattakaan pyöreästä pyllystä...
Että silleen... - ihmetys on suuri
Hyvä nussbaum.
Selaileppa vähän noita mallitoimistojen tai missikisojen sivuja. Kuten huomaat(jos omaat aivot), noilla mitoilla löytyy paljonkin mallina työskenteleviä naisia, jotka ovat kuvista päätelleen hyvinkin siroja!
Mitä miehiin tulee, mielestäni sinä olet todella alipainoinen mieheksi. Kuka nainen oikeasti kiinnittää huomiota miehen hoikkaan olemukseen, ei persettä puriseltavaksi, ei mitään mistä ottaa kiinni? Sinäkin kehut olevasi niin täydellisen komea, MUTTA jos oikeasti olisit sitä, ei sinun tarvitsisi miettiä, millä sanoilla lähestyt naisia(kun olet niin ujo) VAAN NAISET LÄHESTYISIVÄT SINUA. Et siis ole viehättävä. Ei naisten etsintään baareja tarvita, kyllä kadullakin joku voi tulla nykimään hiasta, JOS OIKEASTI OLISIT VETOVOIMAINEN. Herää ongelmaasi, ja etsi tasoistasi seuraa!
Mihin on kadonnut sun itsetunto, kun et uskalla naisia lähestyä? Kenties muutamiin pakkeihin? MIksi sait ne? Huonosta itsetunnosta? Ryhdittömyydestä? Pinnallisuudesta? Älyttömyydestä? VAI NAISMAISEN SIROSTA ULKOMUODOSTASI? Kyllä se on niin, että miehenkin pitää olla miehekäs, eikä naismaisen hento tikkukäsineen, tikkujalkoineen ja olemattomine vatsalihaksineen.- ihmetys on suuri
Tässäpä vielä nussabaumille muutama linkki, aivosi tuskin riittävät näiden etsimiseen itse. Paino/pituus-suhde suurin piirtein sama, eli toi 164/59:
http://www.missi.net/teresaforsstrom.htm (167/63)
http://www.missi.net/virpimyllynen.htm (164/52-57)
tässä muutama "lievästi ylipainoinen" sun laskukaavalla: (tuon mittaisia malleja harvemmin löytyy, mutta jos noihin kroppiin tulee muutama kilo painoa lisää tai muutama sentti pituutta pois, niin ei se mun mielestä heistä vielä lihavia tee)
http://www.missi.net/ramonahedman.htm (168/53)
http://www.missi.net/katis.htm (168/54)
http://www.missi.net/anupekonen.htm (170/65)
Myös marika fingerroos on sun laskukaavasi mukaan juuri ylipainon rajalla :)
JOS HE OVAT LÄSKEJÄ, OLETKO YSTÄVÄLLINEN NUSSABAUN JA LINKITÄT MULLE PARI KUVAA, MISSÄ ON HOIKKIA NAISIA? - Naikkonen37
ihmetys on suuri kirjoitti:
Tässäpä vielä nussabaumille muutama linkki, aivosi tuskin riittävät näiden etsimiseen itse. Paino/pituus-suhde suurin piirtein sama, eli toi 164/59:
http://www.missi.net/teresaforsstrom.htm (167/63)
http://www.missi.net/virpimyllynen.htm (164/52-57)
tässä muutama "lievästi ylipainoinen" sun laskukaavalla: (tuon mittaisia malleja harvemmin löytyy, mutta jos noihin kroppiin tulee muutama kilo painoa lisää tai muutama sentti pituutta pois, niin ei se mun mielestä heistä vielä lihavia tee)
http://www.missi.net/ramonahedman.htm (168/53)
http://www.missi.net/katis.htm (168/54)
http://www.missi.net/anupekonen.htm (170/65)
Myös marika fingerroos on sun laskukaavasi mukaan juuri ylipainon rajalla :)
JOS HE OVAT LÄSKEJÄ, OLETKO YSTÄVÄLLINEN NUSSABAUN JA LINKITÄT MULLE PARI KUVAA, MISSÄ ON HOIKKIA NAISIA?Provohan tuo aloitus toki oli.
Mutta olisipa silti kiva nähdä ne alle 50 kiloiset yli 160 cm pitkät, hoikat naiset kuvissa;-)
- just joop
tiedätkö ees miltä nuo pitkät ja alle 50kg naiset näyttää.. siis oikeasti? Kukaan nainen ei anna julkisuudessa oikeaa painoaan.. siksi monen miehen mielikuva on vääristynyt.. luulevat että yli 170cm pitkä nainen näyttä¨ä hyvältä alle 50kg.......
- ulkkis
Kai se jo ymmärretään, totisen pojan enää toistelematta, että pikkuisen luuviulupojan imagoon ei sovi normaalikokoisen naisen seura, koska siinä omat muodot yhä kutistuisivat. Minä olin muuten nuorempana 166/56, ja olin ihan keskipituinen, keskipainoinen, keskimuotoinen. Olin mielestäni normaali, muut sanoivat hoikaksi, ja äiti tietysti väitti, että olin laiha. Nyt olen ollut kauan 48, ja olen omasta mielestäni hoikka - ystävät kehottavat syömään enemmän, ja vähemmän ystävät nimittelevät luuviuluksi. Syön kyllä, mutta en liho. Kai jokaisella on oma painonsa, joka sopii niihin nahkoihin. Vaatekooltani olin ennen 38, nyt 36, joten ei siinä paljon eroa ole. Ehkä olen menettänyt lihaksia, ja ruho painaa vähemmän per kuutio.
Ja muuten, pidän pienistä ja pitkistä ja laihoista ja tuhdeista ihmisistä, mutta typerät jätän kättelemään itseään.
- Marianne
Sinulla näyttää selkeästi olevan jonkinsortin hahmotushäiriö. Ehkä sinulla ei koskaan ole ollut naisystävää joka olisi rehellisesti kertonut sinulle paljonko painaa. Joka tapauksessa käsityksesi siitä millaiset naisen normaalit mitat ovat, on pahasti pielessä.
Väitän ehdottomasti että aikuinen, 164 senttiä pitkä nainen ei voi painaa 40 kiloa ja olla täysin terve! Jo naisen fysiologia estää sen. Eri asia on sitten jos kyse on äkkiä pitkäksi venähtäneestä esipuberteettisesta tytöstä (veljentyttäreni on 11-vuotias ja suunnilleen noissa mitoissa - hoikka kuin pajunvitsa).
Jos aikuinen 164 senttiä pitkä nainen tosiaan painaa 40 kiloa, kyse on jo aika pitkälle edenneestä anoreksiasta. Kuukautiset ovat loppuneet, rinnat kadonneet (lähes kaiken rasvakudoksen hävittyä) ja vartalo muistuttaa sitä esipuberteettista tyttöä. Toivottavasti sinun kohdallasi ei ole kyse siitä että alitajuisesti juuri sitä etsitkin?
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565430Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212377- 1141637
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2391620- 931487
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231426Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681185Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91163Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3241150Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3241136