Minkä ikäisenä futiksen harrastaminen aloitetaan seuroissa? Poika on nyt vasta reilut 4v ja pelailee toistaiseksi ihan omalla pihalla naapurinpoikien kanssa, mutta joko jo ensi kesänä pitäisi viedä johonkin junnuihin vai vasta myöhemmin?
Minkä ikäisenä seuraan?
5
761
Vastaukset
- ankkatyyppi
turussa ainakin tiedän et 7-vuotiaana ainaki voi mennä nappulaliigaa joukkueen voi kattoo omalta suunnalt nuoremmista en tiedä enkä muualta päin:)
- juup`*
Kyllä ainakin 6-vuotiaana pääsee, mutta tottakai poika voi potkia aluksi vuotta vanhemmissa koska ainakin hän saa hyvää kehitystä alkuun. On toki sellaisiakin missä voi pelata jo 5-vuotiaana.
- <baller>
sanoisi et 6-7 vuotiiaana kanttas alottaa ku se on just siin iäs et se oppii asioita helposti mut(oikeeta opetusta jos oppii jonku asia vääri menee sit vanhempana kauá ku oppii uuestaa)!!!!
- junnu
Ite alotin joskus 5 vuotiaana futiksen tosin pari vuotta vanhemmis, mut kyllä sinne mukaan tuntu sopineen (mitä ny nykyään muistaa)... Eikä siit tunnu olevan olleen muuta ku hyötyy näin myöhemmin ajatellen.. Pitäis vaan olla valmentaja ja vanhemmat, jotka ymmärtää et ei kannata ottaa sitä viel sillon kauheen tosissaan niin se on pojastki mukavaa... Muistan vaan, ku kakarat itki siel kentäl, ku niiden faijat huus siel laidal... nojoo tais mennä vähä ohi aiheen, mut...
- Minä
Mää alotin ite ku täytin neljä ja pelasin kaks vuotta vanhempien kans!! eli nyt voi jo alottaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50735- 33692
- 60689
- 52680
- 52657