Varpaanpäässä ollut känsä, paksun nahkamuodustuksen kanssa kävi vaan pahemmaksi.
Kylän äijä sanoi jonkun polttaneen juotoskolvilla känsän kivuttomaksi vähän aikaa.
Kun ilma oli eilen lämmin, etsin kolvin, jatkokaapelin. Ja eikun rapuille polttamaan sen känsän mustan sydämen kohdalta.
Palanut nahka kärysi kunnolla. Siinä polttokohdassa alkoi valtimonsyke kiihtymään tykykyttäväksi.
Poltin ohjeen mukaan 5 eri kertaa. Kipuhan nousee jokaisen polttoerän lopussa sietämättömäksi.
Ja eikö mitä. Syylä puristus loppuu siihen palaneeseen ihokuoppaan syylän pinnalle. Jää musta vaan kraatteri.
Jalkahoitola yllytyshullu
eikä.maksa.paljoa
2
189
Vastaukset
- huhhuijaax
OMG-sano nyt vielä että sulla on 2 tyypin diabetes jalka kuoliossa jo...
- eikä.maksa.paljoa
Jonkun asteinen aineenvaihtohäikkä joskus ilmenee, nyt ei tosin vuosiin. Joku vaikeaniminen glygo-tila. Askel heittää ja puhe on estotonta kännipuhetta.
Se menee ohi ilman lääkitystä.
Niin se polttamisen kipu. Sehän nousee ensimmäisellä polttamisella ankaraksi. Poltinrauta otetaan hetkeksi pois.
Kuolio? Päin vastoin olen hyvin altis pienellekin kivulla tai kehon ylilämmölle.
Juttu piilee siinä että jotkut kipua lievittävät kemikaliot tulevat hätiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623037
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361913- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499