Daami jurrissa

jurrissa

No tulipahan sitten eilen oltua treffeillä toisella paikkanunnalla ja kas kummaa, daami oli aika lailla jurrissa. Todella mukava daami muuten mutta miksi piti olla ihan selkeästi juonut......voi perse. Kayttäyti kyllä ihan hyvin ja viihdyttiin ihan hyvin kimpassa. Oletti että jään yöksi mutta tuskimpa kun itse olin selvinpäin ja hän ei, olisi varmaan itsekin pitänyt vetää hirveät koomat;) Noh, jäi sen verran paska fiilis että tuskin jatkan yhteyden pitoa vaikka luultavasti molemmat jollain tasolla haluaisi tavata uudestaan.
Saamarin pässi......olisit voinut olla selvinpäin,,,,,

10

347

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jurrupurri

Mikään ei ole yhtä etovaa kuin känninen nainen, hyvä että jätät heti tuollaisen juopon ämmän joka ei selvinpäin edes ensimmäisille treffeille tule.

• jurrissa

Jep, ja jurri oli tainnut kestää koko kesäloman:(
        Pännii vaan kun tiedän hänen olevan ihan hyvä tyyppi selvinpäin(tiedän hänet ennestään). Noh, näitä tulee ja menee ja en todellakaan lähde leikkiin näiden
        viinaongelmaisten kanssa.
        Todella etovaa kun toinen on jurrissa ja tietysti viinan renouttamana alkaa ehdottaman yhteistä yötä.......hyi helvata

• rakotulkkia

Ei kyntömies vakoaan valitse. Ja känniääliöitä voi vetää kakkoseen kun muistaa kumin.

• sinkkumä

daami oliko puuma ?

• jurrissa

Ei ollut puuma, minä vanhempi..

• Risu-Hupi-Ukko

Pyysi jäämään yöksi ja sinä se et sitten jäänyt? Oliko mimmi joku kauhea siiderivalas vai mikä tökki. Siellä olisi ollut miehelle varmaa toosaa tarjolla ja persettäkin olis todennäköisesti tullut, mutta ei, kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta. Ihme jätkä!

• jurrissa

jep, siiderivalas, sotanorsu, mätisäkki, jne,,,,,sopivat hyvin kuvaamaan asiaa,,,,,,yäk

• on se kumma et jos nainen on hieman humalassa niin heti itketään...
      mutta sehän on normaalia et mies on kännissä...kukaan ei sitä syyllistä!

• Jurrupurri

Yhtä kuvottavia molemmat, kuka viihtyy känniääliöitten seurassa muut kuin samanlaiset ääliöt.

• Jurrupurri kirjoitti:

Yhtä kuvottavia molemmat, kuka viihtyy känniääliöitten seurassa muut kuin samanlaiset ääliöt.

Kännissä moniasia paljon hauskempaa..kannattas sunkii kokeilla ;)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1254
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1108
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      824
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      820
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      760
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      695
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      672
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60