Daami jurrissa

jurrissa

No tulipahan sitten eilen oltua treffeillä toisella paikkanunnalla ja kas kummaa, daami oli aika lailla jurrissa. Todella mukava daami muuten mutta miksi piti olla ihan selkeästi juonut......voi perse. Kayttäyti kyllä ihan hyvin ja viihdyttiin ihan hyvin kimpassa. Oletti että jään yöksi mutta tuskimpa kun itse olin selvinpäin ja hän ei, olisi varmaan itsekin pitänyt vetää hirveät koomat;) Noh, jäi sen verran paska fiilis että tuskin jatkan yhteyden pitoa vaikka luultavasti molemmat jollain tasolla haluaisi tavata uudestaan.
Saamarin pässi......olisit voinut olla selvinpäin,,,,,

10

344

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jurrupurri

Mikään ei ole yhtä etovaa kuin känninen nainen, hyvä että jätät heti tuollaisen juopon ämmän joka ei selvinpäin edes ensimmäisille treffeille tule.

• jurrissa

Jep, ja jurri oli tainnut kestää koko kesäloman:(
        Pännii vaan kun tiedän hänen olevan ihan hyvä tyyppi selvinpäin(tiedän hänet ennestään). Noh, näitä tulee ja menee ja en todellakaan lähde leikkiin näiden
        viinaongelmaisten kanssa.
        Todella etovaa kun toinen on jurrissa ja tietysti viinan renouttamana alkaa ehdottaman yhteistä yötä.......hyi helvata

• rakotulkkia

Ei kyntömies vakoaan valitse. Ja känniääliöitä voi vetää kakkoseen kun muistaa kumin.

• sinkkumä

daami oliko puuma ?

• jurrissa

Ei ollut puuma, minä vanhempi..

• Risu-Hupi-Ukko

Pyysi jäämään yöksi ja sinä se et sitten jäänyt? Oliko mimmi joku kauhea siiderivalas vai mikä tökki. Siellä olisi ollut miehelle varmaa toosaa tarjolla ja persettäkin olis todennäköisesti tullut, mutta ei, kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta. Ihme jätkä!

• jurrissa

jep, siiderivalas, sotanorsu, mätisäkki, jne,,,,,sopivat hyvin kuvaamaan asiaa,,,,,,yäk

• on se kumma et jos nainen on hieman humalassa niin heti itketään...
      mutta sehän on normaalia et mies on kännissä...kukaan ei sitä syyllistä!

• Jurrupurri

Yhtä kuvottavia molemmat, kuka viihtyy känniääliöitten seurassa muut kuin samanlaiset ääliöt.

• Jurrupurri kirjoitti:

Yhtä kuvottavia molemmat, kuka viihtyy känniääliöitten seurassa muut kuin samanlaiset ääliöt.

Kännissä moniasia paljon hauskempaa..kannattas sunkii kokeilla ;)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7270
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      727
      3479
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      162
      1758
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      341
      1757
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1395
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1361
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1270
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1237
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      261
      1235
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1144
    Aihe