minua M-mies vai kaipailetko jotain muuta naista nyt? :)
Vieläkö kaipailet
63
1098
Vastaukset
- kesähelteillä
Martti tässä..tottakai ketäs muuta:)
- kiitos_ihanaa
kun joku mua kaipaa..ihanaa Martti!
- M__mies
Riippuu kuka sinä olet?...jos olet hän jota kaipailen, niin sittenhän minä just sinua kaipailen.
- ihana_tuokin_viesti
<3 <3 <3 3 <3
- SinÄminÄkin
Sinua ei voi korvata kukaan muu ! Joten vain Sinua !
- sydämiä_sinulle
rutkasti.<3
Ei minua kukaan ihaile :)
- sinää_vain_
ei kukaan muu saa jaksamaan.. :) tänään olenkin hulvattomalla päällä. :D
sinää_vain_ kirjoitti:
ei kukaan muu saa jaksamaan.. :) tänään olenkin hulvattomalla päällä. :D
Alkoiko loma vai mistä hulvattomuus johtuu?
- tänään_tapahtui
yksi kiva juttu, joka on juhlimisen arvoinen.
tänään_tapahtui kirjoitti:
yksi kiva juttu, joka on juhlimisen arvoinen.
Mukavaa kuulla että hieno asia on tapahtunut tänään. :) Aina kannattaa juhlistaa kun on juhlimisen paikka. :)
Itse ajattelin tästä lähteä Malminiityn frisbeegolf radalle kiekkoja heittelemään...saas nähdä mistä puskasta tai ojasta löytyy tällä kertaa :D- kuhan_ei_löytyis
M....Mies kirjoitti:
Mukavaa kuulla että hieno asia on tapahtunut tänään. :) Aina kannattaa juhlistaa kun on juhlimisen paikka. :)
Itse ajattelin tästä lähteä Malminiityn frisbeegolf radalle kiekkoja heittelemään...saas nähdä mistä puskasta tai ojasta löytyy tällä kertaa :Dvaan puliukkoja...jestas sentään,oo varovainen.
kuhan_ei_löytyis kirjoitti:
vaan puliukkoja...jestas sentään,oo varovainen.
Ei ollut puliukkoja Vantaan Malminiityn radalla. Tuli heitettyä 3-kierrosta ja voi sanoa että puut ovat ennemminkin ongelma kun tuntuu että aina kiekko napsahtaa puuhun. 4 oli paras kierros joten ei hurraamista.
- ensikerralla_parempaa
M....Mies kirjoitti:
Ei ollut puliukkoja Vantaan Malminiityn radalla. Tuli heitettyä 3-kierrosta ja voi sanoa että puut ovat ennemminkin ongelma kun tuntuu että aina kiekko napsahtaa puuhun. 4 oli paras kierros joten ei hurraamista.
tuuria, itse olin juhlimassa ja olo ei nyt aivan parhain, mutta elämä voittaa!
ensikerralla_parempaa kirjoitti:
tuuria, itse olin juhlimassa ja olo ei nyt aivan parhain, mutta elämä voittaa!
Elämä voittaa ja välillä on ihan hyvä juhlia sekä nollata tilanne. :) Elämä voittaa ja krapula lähtee pois aikanaan. Tsemppiä sinne ja hyvää lauantaita :)
Itse ajattelin taas lähteä heittelemään kiekkoja jos vaan ei sada.- Hyvää_lauantaita
myös sinne. :) olo onkin kohentunut, nyt en ota pitkään aikaan mitään alkoholia.
Hyvää_lauantaita kirjoitti:
myös sinne. :) olo onkin kohentunut, nyt en ota pitkään aikaan mitään alkoholia.
Tänään olo on varmaan jo normaali? Tuli eilen innostuttua ja käytyä heittämässä Kivikon rata Helsingissä sekä Malminyytyn rata kahdesti. On tainut frisbeegolf kärpänen puraista? ;) Tänäänkin tekisi mieli illasta käydä kiertämässä pari kierrosta malminyytyssä. :)
- Aika_normaali_olo
M....Mies kirjoitti:
Tänään olo on varmaan jo normaali? Tuli eilen innostuttua ja käytyä heittämässä Kivikon rata Helsingissä sekä Malminyytyn rata kahdesti. On tainut frisbeegolf kärpänen puraista? ;) Tänäänkin tekisi mieli illasta käydä kiertämässä pari kierrosta malminyytyssä. :)
Ensi viikolla olisi tarkoitus lähteä teranssikierrokselle Helsinkiin. :)
Aika_normaali_olo kirjoitti:
Ensi viikolla olisi tarkoitus lähteä teranssikierrokselle Helsinkiin. :)
Huomenna salille treenaamaan ja tiistaina ehä frisbeegolfia jos sää ja päivystys sen mahdollistavat. Perjantaina sitten juhlimaan kaverin synttäreitä samalla kun päivystys päättyy. :)
- kivat_suunnitelmat
M....Mies kirjoitti:
Huomenna salille treenaamaan ja tiistaina ehä frisbeegolfia jos sää ja päivystys sen mahdollistavat. Perjantaina sitten juhlimaan kaverin synttäreitä samalla kun päivystys päättyy. :)
Minulla tärkeä tapaaminen perjantaina, jonka jälkeen loma jatkuu vielä vähän aikaa. Kirjoittelet kivasti ja tykkään, kun olet noin avoin. :)
kivat_suunnitelmat kirjoitti:
Minulla tärkeä tapaaminen perjantaina, jonka jälkeen loma jatkuu vielä vähän aikaa. Kirjoittelet kivasti ja tykkään, kun olet noin avoin. :)
Toivotaan että tuleva tärkeä tapaaminen menee hienosti ja voit jatkaa lomaasi mukavissa merkeissä. Kun ei ole mitään salattavaa niin voi kirjoitella avoimesti ja mukavat ihmiset kirjoittelevat toisille ihmisille mukavasti kuten sinäkin. :)
Tuli katsottua tuon Taru sormusten herrasta viimeinen jakso niin nukkumaan meno venähti. Kauniita unia ja mukavaa viikonalkua. :)
- Mmieheltä
Kaipailen sinua koko loppuelämäni, olen varma siitä.
Kukaan muu ei minua kiinnosta.- kuin_myös
hänelle miehelle...voit linkittää meidän kappaleen vielä, jos haluat.
- H_nainen
Minäkin kaipailen M-miestä. Harmi vaan että hän ei näillä palstoilla roiku, siitä olen varma.
- voihan_hän
vierailla täällä?
- sunshineofmylife
Mistäs tiedät ? Saattaahan sitä poiketa.
- Miss-u
Onko yhtään M-miestä PK-seudulta täällä vastailemassa?
- mrrrm
Tottahan toki M-mies löytyy.
- Naiselle.P
En kaipaa enään ketään muuta naista, kuin sinua.
- sellaisenhaluisinomaksen
Just..En kaipaa ketään naista vaan menetettyjä ystäviäni vuosien takaa. Paljon
tarkeämpiä kuin mitkään muut. Ystäviä ei ole koskaan liikaa.
- Josolethunajainen
Niin sinua kyllä kaipaan. Otan lakin päästä.
- totta_kait
olen hunajainen. :)
- jatelkkuatölläät
Ja syöt kilon sipsei. Voi paska.
- Valitettavasti_en_ole
sipsien ystävä..telkkuakin töllään harvoin.
- muttaettä
Rakasko kumminkin. Että. Hasta manjana sitten taas. Nähdään tässä yhteisillä vesialueilla sitten jälleensä.
- syksylläsyntynyt
Nyt on hyvä olla yksin.
- toisestakorvastaulos
Kaipaan H-naista,T-naista,M-naista, S-naista, P-naista, kahta N-naista. Riittääkö?
- fvdhnmfg
Kukas ap on?
- sellainen_tavallinen
nainenhan minä olen.
- edrfgjhnuk
Joo, mutta vähän vinkkiä!?
- kenellelie
niinpä niin.
- 2ewt489
Laita luuriin, jos...?
- ikivanhamies
Nehän sekoittaa aivan miehen pään jos noin montaa naista unelmoi. Eihän mies jaksa niitä edes tyydyttää loppuun kun vanhaksikin on jo päässyt vai mitä tapani?
- otapahuomioonkirjoit
sinun kannattaisi mielistellä kaikkia Tapaneja eikä arvostella vaikka kuinka märäksi tulisitkin ,aika liero mieheksi on hän
- Japuuttui
Tapani tulette tuntemahan? Kyllä näin on!
- VIDUNPERKELE
niinhän just sanoin huoh!
- mjatom
Rakas opettele puhumaan kunnolla niin sinusta tykätään. Jos vastaa kysymykseen kysymyksellä niin aika harva sellaista ihmisestä pitää. Rakkauden pitää osata jakaa oikein että tajuaa muutkin hänen rakastavan tätä naistaan.
- enolle
Enomieheksi aika jätkä. Ihanat lapset omaava katjan myötä saatu vastuu hänellä on!
- annille
10 perheessä jossa rakkautta on 60 ja 70 luku parasta hetkiä äidille on. Mummu sinä olit tähti
- 50välisokeatarakoa
Taas on hieno ketju! Ei rönsyile ollenkaan! Ap nimesi kehiin tai tulee raippaa!?
- kysynvain
Olisiko M-mies Max?
- josSaaYhteyden
Ei ole Max. Mika on hänen nimensä. <3
- Huomiohryjhfhtr
Vaikea laittaa ihan alkuun, HH!!
- Ei_kyllä
Mikalle ainakaan tämä aloitus.
- Indeeddefgrnhyjukio
Niin, mitä täällä vois odottaakaan? Hutikutia ja sotkuja!?
- kakaduduubiduu
No kaipasko joku Mikaa vai muuten vaan vedätellään.
- Iso-pebe
Ei_kyllä kirjoitti:
Mikalle ainakaan tämä aloitus.
No kenelle sitten ?
- Mini-kynä_Lindblom
Huomiohryjhfhtr kirjoitti:
Vaikea laittaa ihan alkuun, HH!!
Hector käy tuskin täällä lukemassa ajattelis niin
- lammasklubinisäntä
Onko tämä joku senssi paikka:)))
- aivanIhanaaNyt
Täällä ne kuumimmat suhteet syntyy.
- olenvapaanyt
En enää kaipaa ketään.
Helpompi olla yksin.
Ei tule sydänsuruja tai tarvitse sietää minkään sortin hevonpaskaa. - kauneudessa
Ei kukaan muu ole ku minä, eikä kukaan muu ole kuin sinä.
- siinätiivistykaikki
Päivän aforismi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1233500- 122316
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371945Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4141899Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211701Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681527Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301463- 1241418
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101291- 141236