Semmoinen ongelma, että vaihdoin puhaltimen moottorin 2 viikko sitten ja hyvin pelasi ilmastointi ja kaikki, viime viikon Su teki ajossa, ilmastointi oli päällä ja rupesi tulemaan saatanan kuumaa ilmaa ilmastoinin kautta.
ei vika ole korjaantunut, kun kone on kylmä puhaltaa vähän viileää ilmaa, vaikka vääntää kylmälle tai kuumalle lämmön säätöä, kun auton käynnistää, rupee tulemaan sitä tulista ilmaa.
kompura pitää ääntä kun käynnistää ja ilmastointi putket ovat kylmiä.
Auttakaa !
Manuaali ilmastointi puhtaltaa kuumaa ilmaa, apua!
jansku9111
3
382
Vastaukset
- Foortti
Etkö tiedä että golf on kesällä maailman lämpimin auto ja taas talvella maailman kylmin auto.
No tuo sun epäilemä lämppärivika ei ole vika vaan golfin ominaisuus.- oletTurhinTrolli
Työnnä pääsi perseesen Kyykman.
- muuten.palelee
Pahnanpuhaltajan jälkitauti, lämpenee kun saa talliin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465287Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5311812Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748