Kumpi parempi pitemmäksi aikaa.
Nuriasolin apartamentos vai hotelli
8
285
Vastaukset
- Nurmurmur
Riippuu mikä hotelli mutta toisaalta hyvä tai huonohkokin hotelli hakkaa mennen tullen Nuriasolin. Jos vain viikko niin sen ehkä jotenkuten saa menemään Nuriassa.... se on niin ihmisestä itsestään kiinni.
- Ennakointianur
Nuriasolilla on tarjolla myös hotelli.
Mitä vikoja paikassa? Olisi hyvä tietää ennen kuin varaa. Kyseessä kolmen kuukauden reissu. - Mmmmmmm23
Ei siellä mitään hotellia ole, ei ainakaan viime talvena, huoneistohotellia koko komblexi. Olen pari talvea ollut, mutten enää mene koska nostaneet hinnat liikaa tasoon nähden. Oletko lukenut hotellista Markon sivuilta vai mistä tieto on peräisin? Jos menet talviaikaan niin maksa ylimääräinen ja varaa huone eteläpuolelta niin näet aurinkoakin etkä joudu pihan pimeään nurkkaan.
Minä suosittelisin Mediterraneo Real hstohotlaa (edellisen vieressä), kaikenkaikkiaan parempi (parin kk:n kokemus) ja jos saat pihan puolelta huoneen niin bueno. Mediterraneo taitaa olla samanhintainen tai jopa hieman edullisempi kuin Nuria mutta paljon tasokkaampi. - Tuuuuli
Olen myös varannut yhden makkarin asunnon Nuriasolista ja kertokaa nyt joku mimmonen paikka se on?
- Kuuris
Varkaita siellä kuitenkin on!
- Oidis
Siivoojissa on ainakin yksi varas!!
- Senio.rita
Ei ole varkaita, omaa huolimattomuutta. safety boxiakin kannattaa käyttää, koska se on huoneistoissa.
- Kuuris
Joo, omaa huolimattomuutta mutta joku kuiten VARASTI se on fakta, vaikka oli kätketty hyvin! Jos ovi ei pidä niin sama sille onko "safety boxia" (helvetin hieno ilmaisu tallelokerolle) vai ei, dorka! VARKAITA JA PASKA RESPA VASTAAVA! !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131752Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411465- 761313
- 541183
- 741085
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla81072- 1091009
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55980Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850