Onko syy siinä kun he ovat ympärileikattuja (litoris ja häpyhuulet
poistettu)?
Miksi musliminaiset ovat lihavia?
3
248
Vastaukset
- Lavettitammat
Päivittäin istutaan hampurilais paikoissa syömässä,veronmaksajien piikkiin
- TyhmiäKysyt
Koska eivät halua liikkua ulkona. Kotona saa olla rauhassa eikä tarvitse pitää päällään kaapua ja/tai huivia. Eikä kukaan katso kieroon tai huutele. Lisäksi Suomessa on kylmää afrikkalaisittain silloinkin kun on hellettä.
- alistamista
Koska he ovat nyrkin ja hellan välissä. Musliminainen ei saa käyttää niitä käytännöllisempiä vaatteita kuntosalilla, uimahallissa ja muutenkin liikuntaa harrastaessa, vaan koko keho pitää olla peitettynä ja vaatteiden läpi ei saa vilkkua rinnat ja peppu. Kyllä tuo kaapu ja huntu on alistavaa, koska sen kanssa pitää olla joka paikassa eli ei anna mahdollisuutta pukeutua tilanteen mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723073
- 552735
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322345- 792188
- 952006
- 571949
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171547Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301390Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301361