jos vaihtaisit sukupuolta? Jos saisit vapaasti valita, välittämättä siitä mitä koulutus maksaisi. Olisiko se sama kuin nyt?
Mitä työtä tekisit
35
1468
Vastaukset
Tämä vaatii hetken miettimistä. Palaan asiaan.
Mielenkiintoinen kysymys.- TipuJuu
vaihtaa sukupuolta meinaan? Tipusena on niin perinjuurin naisellista olla *kanamainen hymy*.
- JaskaJ40
Vai voiko tässä vielä toivotella huomenta? No mitäs kaverilleni kuuluu? Itse olen kipiä :(
Jos olisin nainen, niin ... onkos sillä tässä asiassa niin suurta eroa? Olen aina arvostanut naisia ja opettajia eli varmaan minä olisin nyt naisopettaja.
No entä jos sinä olisit mies, miten se sinun kohdallasi vaikuttaisi ammatinvalintaan?- tuffe
Voi sinua, kerro rva lääkärille, mikä vaivaa? Olen hyvä antamaan neuvoja! :) Tai pitäisikö laittaa perään kysymysmerkin...
Tuo sun ammatinvalinta oli mielenkiintoinen, saako udella liittyykö se mitenkään sun nykyiseen työhön? Ei ole pakko vastata..:)
Ei minunkaan unelma paljon vaikuttais se sukupuoli, voisin olla eläinlääkäri, tai maatalousisäntä. Sellainen omavarainen. Se vaan vaatisi aika "työkykyisen" kumppanin, muuten kai ne elukat sitoisi aika paljon.. - JaskaJ40
tuffe kirjoitti:
Voi sinua, kerro rva lääkärille, mikä vaivaa? Olen hyvä antamaan neuvoja! :) Tai pitäisikö laittaa perään kysymysmerkin...
Tuo sun ammatinvalinta oli mielenkiintoinen, saako udella liittyykö se mitenkään sun nykyiseen työhön? Ei ole pakko vastata..:)
Ei minunkaan unelma paljon vaikuttais se sukupuoli, voisin olla eläinlääkäri, tai maatalousisäntä. Sellainen omavarainen. Se vaan vaatisi aika "työkykyisen" kumppanin, muuten kai ne elukat sitoisi aika paljon..Vatsaflunssa :( Ei kuitenkaan kovin paha. Yritän tässä tehdä hommeleita etänä. Hyviä neuvoja otetaan aina vastaan ;)
Osittain liittyy.
Liittyykö tuo sinun valintasi nykyiseen työhösi? Ei ole myöskään pakko vastata.
Itsestäni ei varmaankaan olisi eläinlääkäriksi, mutta maanviljeliän ammatti on kyllä lähellä sydäntä. Ihan tällainen perinteinen maanviljely ja karjan hoito. Nykyään tuntuu olevan alati aivan älytön hoppu joka hommalla. Jotenkin tuo maanviljely kuulostaisi vähemmän kiireiseltä. Kyllä sitä varmaan siinäkin töitä saisi tehdä ihan omiksi tarpeiksi jos aikoisi perheen elättää.
"Se vaan vaatisi aika "työkykyisen" kumppanin, muuten kai ne elukat sitoisi aika paljon.. "
Niin varmaan mutta kai ne elukat silti sitoisi aika paljon. Olisikohan se kuitenkaan niin suuri haitta.
;) - tuffe
JaskaJ40 kirjoitti:
Vatsaflunssa :( Ei kuitenkaan kovin paha. Yritän tässä tehdä hommeleita etänä. Hyviä neuvoja otetaan aina vastaan ;)
Osittain liittyy.
Liittyykö tuo sinun valintasi nykyiseen työhösi? Ei ole myöskään pakko vastata.
Itsestäni ei varmaankaan olisi eläinlääkäriksi, mutta maanviljeliän ammatti on kyllä lähellä sydäntä. Ihan tällainen perinteinen maanviljely ja karjan hoito. Nykyään tuntuu olevan alati aivan älytön hoppu joka hommalla. Jotenkin tuo maanviljely kuulostaisi vähemmän kiireiseltä. Kyllä sitä varmaan siinäkin töitä saisi tehdä ihan omiksi tarpeiksi jos aikoisi perheen elättää.
"Se vaan vaatisi aika "työkykyisen" kumppanin, muuten kai ne elukat sitoisi aika paljon.. "
Niin varmaan mutta kai ne elukat silti sitoisi aika paljon. Olisikohan se kuitenkaan niin suuri haitta.
;)ikävin, tuo.. saat tässä sylillisen myötätuntoa. Onneksi vatsataudit sentään yleensä menee nopeasti ohi.
Tuli mieleen että susta tulisi hyvä ope, veikkaan että siinä tarvitaan juuri sitä huumoria ja jämäkkyyttä.
Ja ne elukat, kyllä varmaan 5 vuoden päästä toivois, että joku toinen heräisi aamukuudelta lypsylle :) Muuten voisin kuvitella että se olisi suht monipuolista työtä, sais rapsuttaa sonninpoikasia tai viritellä traktoria :) Mutta ei passaa kysyä alan ammattilaiselta, onko se niin hienoa, siinä voisi kuplani puhjeta :) On heillä varmaan ainakin pitkiä päiviä.
Ainiin, ei muuten liity mitenkään nykyiseen leipään. - JaskaJ40
tuffe kirjoitti:
ikävin, tuo.. saat tässä sylillisen myötätuntoa. Onneksi vatsataudit sentään yleensä menee nopeasti ohi.
Tuli mieleen että susta tulisi hyvä ope, veikkaan että siinä tarvitaan juuri sitä huumoria ja jämäkkyyttä.
Ja ne elukat, kyllä varmaan 5 vuoden päästä toivois, että joku toinen heräisi aamukuudelta lypsylle :) Muuten voisin kuvitella että se olisi suht monipuolista työtä, sais rapsuttaa sonninpoikasia tai viritellä traktoria :) Mutta ei passaa kysyä alan ammattilaiselta, onko se niin hienoa, siinä voisi kuplani puhjeta :) On heillä varmaan ainakin pitkiä päiviä.
Ainiin, ei muuten liity mitenkään nykyiseen leipään.Kiitos osanotosta ;)
Eikä ainoastaan tulisi, hmmm ... no hyvästä en tiedä?
Saattaa tuo maanviljelys ja maaseutukaipuu olla suurelta osin nostalgiaa. Tiedätkö, kauniit kesäpäivät, pilvetön taivas, raikas ilma, aamukasteisen heinän tuoksu ... ei kiirettä mihinkään.
Eikö olisi aika upeeta - Ai niin ne se p...en aamulypsy ;) - tuffe
JaskaJ40 kirjoitti:
Kiitos osanotosta ;)
Eikä ainoastaan tulisi, hmmm ... no hyvästä en tiedä?
Saattaa tuo maanviljelys ja maaseutukaipuu olla suurelta osin nostalgiaa. Tiedätkö, kauniit kesäpäivät, pilvetön taivas, raikas ilma, aamukasteisen heinän tuoksu ... ei kiirettä mihinkään.
Eikö olisi aika upeeta - Ai niin ne se p...en aamulypsy ;)sitten se päivä kun kaikki menee päin prinkkalaa, vettä tulee kuin Esterin p:stä, muksut ovat ampuneet keittiön ikkunan ritsalla rikki ja kaadut lehmän liukumiinaan... :)
Uskaltaako kysyä mitä opetat? Ei ole pakko vastata.. (alan kuulostaa papukaijalta..:)) - JaskaJ40
tuffe kirjoitti:
sitten se päivä kun kaikki menee päin prinkkalaa, vettä tulee kuin Esterin p:stä, muksut ovat ampuneet keittiön ikkunan ritsalla rikki ja kaadut lehmän liukumiinaan... :)
Uskaltaako kysyä mitä opetat? Ei ole pakko vastata.. (alan kuulostaa papukaijalta..:))Niin tai pimein talviaika. Taukoamaton lumisade, eikä aurasta tietoakaan. Mihinkään et pääse, et kunnolla edes sinne navettaan jne. :(
Osa työstäni on aikuisten kouluttamista. Kerron sitten joskus lisää, ettei nyt ihan kaikki paljastu kerralla ;)
Kerro sinä nyt edes jotain työstäsi? ... eipäs kun kerro vaikka mikä on mieli ruokasi? Minä kun en nyt oikein voi syödä, niin voihan sitä ainakin kerätä ruokahalua ;) - tuffe
JaskaJ40 kirjoitti:
Niin tai pimein talviaika. Taukoamaton lumisade, eikä aurasta tietoakaan. Mihinkään et pääse, et kunnolla edes sinne navettaan jne. :(
Osa työstäni on aikuisten kouluttamista. Kerron sitten joskus lisää, ettei nyt ihan kaikki paljastu kerralla ;)
Kerro sinä nyt edes jotain työstäsi? ... eipäs kun kerro vaikka mikä on mieli ruokasi? Minä kun en nyt oikein voi syödä, niin voihan sitä ainakin kerätä ruokahalua ;)-sade yhtään haittaisi, lapioin ihan mielelläni. Sitä paitsi, onko mitään nautinnollisempaa kuin antaa jollekulle kunnon lumipesut? Eikun hetkinen... mikä palsta tämä olikaan.. ai niin, pitää olla aikuinen, hrm ;)
Olet oikeassa ettei täällä viitsi kaikkea paljastaa, siitä se nimimerkkikin lähti, alkuun en halunnut edes näyttää olenko mies vai nainen. Kunnes huomasin että ihmisillä oli vaikeuksia suhtautua kun eivät tienneet... Hassua, eikö ole?
Niin, se ruoka. Oikeastaan kai olen kaikkiruokainen, oliskohan sosekeitot sellainen kestosuosikki. Sellaista en syö joka tärisee pelosta lautasellani, eli aladoobi ja läski. Joko tuli nälkä? :) - JaskaJ40
tuffe kirjoitti:
-sade yhtään haittaisi, lapioin ihan mielelläni. Sitä paitsi, onko mitään nautinnollisempaa kuin antaa jollekulle kunnon lumipesut? Eikun hetkinen... mikä palsta tämä olikaan.. ai niin, pitää olla aikuinen, hrm ;)
Olet oikeassa ettei täällä viitsi kaikkea paljastaa, siitä se nimimerkkikin lähti, alkuun en halunnut edes näyttää olenko mies vai nainen. Kunnes huomasin että ihmisillä oli vaikeuksia suhtautua kun eivät tienneet... Hassua, eikö ole?
Niin, se ruoka. Oikeastaan kai olen kaikkiruokainen, oliskohan sosekeitot sellainen kestosuosikki. Sellaista en syö joka tärisee pelosta lautasellani, eli aladoobi ja läski. Joko tuli nälkä? :)Kylläpä sitä lunta aina välillä lapioi ihan mielellään, kuntoilun merkeissä, mutta esim. klo 5 aamulla se saattaisi maistua hieman puulta.
Miksi et halunnut näyttää sukupuoltasi?
Minun täytyy kyllä sanoa, että kuulun niihin joiden on vaikea suhtautua, mikäli ei tiedä toisen sukupuolta. Riippuu tietysti mistä puhutaan. Kun tiedän kirjoittajan naiseksi, luon hänestä abstratin mielikuvan, jota ei kuitenkaan voi sanoin kuvata. Tämän jälkeen keskusteluun muodostuu ihan toisenlainen jännite, enkä tarkoita nyt mitään tiedostettua seksuaalisuutta.
Mitä kuuluu sosekeittoon ja miten se valmistetaan?
Nälkä senkun yltyy aladoobeista ja läskeistä huolimatta ;) - tuffe
JaskaJ40 kirjoitti:
Kylläpä sitä lunta aina välillä lapioi ihan mielellään, kuntoilun merkeissä, mutta esim. klo 5 aamulla se saattaisi maistua hieman puulta.
Miksi et halunnut näyttää sukupuoltasi?
Minun täytyy kyllä sanoa, että kuulun niihin joiden on vaikea suhtautua, mikäli ei tiedä toisen sukupuolta. Riippuu tietysti mistä puhutaan. Kun tiedän kirjoittajan naiseksi, luon hänestä abstratin mielikuvan, jota ei kuitenkaan voi sanoin kuvata. Tämän jälkeen keskusteluun muodostuu ihan toisenlainen jännite, enkä tarkoita nyt mitään tiedostettua seksuaalisuutta.
Mitä kuuluu sosekeittoon ja miten se valmistetaan?
Nälkä senkun yltyy aladoobeista ja läskeistä huolimatta ;)huomasin itsekin että ei sukupuolettomana voi keskustella, se on niin suuri osa omaa persoonaa kuitenkin. Aloitin oikeastaan tuolla ero-palstalla, ja ajattelin että saan leiman (niinkuin joku täällä mulle antoikin) seksiseuraa kaipaavana naisena. Voin olla epätoivoinen, mutta en niin pahasti että cybersexiä tarttis... ;)))
Koska sinun profiilia saa lukea? :)
Sosekeittoon voi laittaa mitä vihanneksia vaan vettä ja liemikuutio, kuumenna ja tehosekoita. Helppoa. Esim purjo-peruna on hyvää... Ja sunnuntaina kermaa joukkoon :) - JaskaJ40
tuffe kirjoitti:
huomasin itsekin että ei sukupuolettomana voi keskustella, se on niin suuri osa omaa persoonaa kuitenkin. Aloitin oikeastaan tuolla ero-palstalla, ja ajattelin että saan leiman (niinkuin joku täällä mulle antoikin) seksiseuraa kaipaavana naisena. Voin olla epätoivoinen, mutta en niin pahasti että cybersexiä tarttis... ;)))
Koska sinun profiilia saa lukea? :)
Sosekeittoon voi laittaa mitä vihanneksia vaan vettä ja liemikuutio, kuumenna ja tehosekoita. Helppoa. Esim purjo-peruna on hyvää... Ja sunnuntaina kermaa joukkoon :)"ajattelin että saan leiman (niinkuin joku täällä mulle antoikin) seksiseuraa kaipaavana naisena."
Pojat on poikia. No minä luin profiilisi, joten ei tässä ole tämän asian suhteen mitään ongelmaa.
"Voin olla epätoivoinen"
Et sinä nyt niin kovin epätoivoiselta vaikuta ;)
"Koska sinun profiilia saa lukea? :)"
Luet sitä parhaillaan. Mitä haluaisit kuulla (ei kovin vaikeita)? Minäkin pidän Epuista tai lähinnä Eppujen musasta ;)
"Sosekeittoon voi laittaa mitä vihanneksia vaan vettä ja liemikuutio, kuumenna ja tehosekoita. Helppoa."
"Keittoruoka" voisi olla hyvä vaihtoehto näin perjantaina ;) Ei vaan ihan oikeasti, taidan kohta kokeilla. Helppoa, jaa'a? ;) Mikä muuten on tuon soseutuksen idea? - tuffe
JaskaJ40 kirjoitti:
"ajattelin että saan leiman (niinkuin joku täällä mulle antoikin) seksiseuraa kaipaavana naisena."
Pojat on poikia. No minä luin profiilisi, joten ei tässä ole tämän asian suhteen mitään ongelmaa.
"Voin olla epätoivoinen"
Et sinä nyt niin kovin epätoivoiselta vaikuta ;)
"Koska sinun profiilia saa lukea? :)"
Luet sitä parhaillaan. Mitä haluaisit kuulla (ei kovin vaikeita)? Minäkin pidän Epuista tai lähinnä Eppujen musasta ;)
"Sosekeittoon voi laittaa mitä vihanneksia vaan vettä ja liemikuutio, kuumenna ja tehosekoita. Helppoa."
"Keittoruoka" voisi olla hyvä vaihtoehto näin perjantaina ;) Ei vaan ihan oikeasti, taidan kohta kokeilla. Helppoa, jaa'a? ;) Mikä muuten on tuon soseutuksen idea?idea? Hmm, helppo oksentaa? :)) Ei maar, sammettinen pehmeys, kermainen... vieläkö pitää houkutella kokeilemaan? Siis keittoa ;)
- JaskaJ40
tuffe kirjoitti:
idea? Hmm, helppo oksentaa? :)) Ei maar, sammettinen pehmeys, kermainen... vieläkö pitää houkutella kokeilemaan? Siis keittoa ;)
Elä puhu oksentamisesta ja ruuasta samaan aikaan, olen nyt hieman herkällä päällä ;)
En jaksa nyt tehdä mitään, kiitos kuitenkin ohjeesta. Kokeilen sitä ja kerron sitten tuomion ;) Tosin, voihan se olla laittajastakin kiinni. Hmmm... Hain Jaffaa kaupasta ja kokeillaan ensin miten sen kanssa käy.
Teit hyvän uuden aloituksen. Vastaan siihen vähän myöhemmin. - tuffe
JaskaJ40 kirjoitti:
Elä puhu oksentamisesta ja ruuasta samaan aikaan, olen nyt hieman herkällä päällä ;)
En jaksa nyt tehdä mitään, kiitos kuitenkin ohjeesta. Kokeilen sitä ja kerron sitten tuomion ;) Tosin, voihan se olla laittajastakin kiinni. Hmmm... Hain Jaffaa kaupasta ja kokeillaan ensin miten sen kanssa käy.
Teit hyvän uuden aloituksen. Vastaan siihen vähän myöhemmin.Muista juoda paljon! (no niin, tulihan se mammakin sieltä esille :)) Parane pian. Ja kiitos taas, mukavasta työpäivästä :) Minäkin menen nyt siivoamaan...:(
- JaskaJ40
tuffe kirjoitti:
Muista juoda paljon! (no niin, tulihan se mammakin sieltä esille :)) Parane pian. Ja kiitos taas, mukavasta työpäivästä :) Minäkin menen nyt siivoamaan...:(
"Muista juoda paljon! (no niin, tulihan se mammakin sieltä esille :))"
Kylläpä kävi lämmin henkäys talvisäässä, heti tuli parempi olo ;)
Kiitos sinullekin mukavasta seurasta ja siitä että jaksoit tukea minua tämän vakavan sairauden aikana ;)
Itse olen koneella pitkin iltaa, mutta jos ei "nähdä", niin toivotan sinulle hyvää viikonloppua. - tuffe
JaskaJ40 kirjoitti:
"Muista juoda paljon! (no niin, tulihan se mammakin sieltä esille :))"
Kylläpä kävi lämmin henkäys talvisäässä, heti tuli parempi olo ;)
Kiitos sinullekin mukavasta seurasta ja siitä että jaksoit tukea minua tämän vakavan sairauden aikana ;)
Itse olen koneella pitkin iltaa, mutta jos ei "nähdä", niin toivotan sinulle hyvää viikonloppua.Ei tainnut tuo tauti ollakaan niin köykänen kokemus? Kylmä kääre otsalle ja jääpala suuhun, huomenna jo helpottaa.. :)
- laahustava
Heti ja olisin rakkaus runoilija nyt se ei onnistu kun on miehen aivot(liian laskelmoivat)
Mitä vahvempi ihminen on henkisesti,sitä enemmän hänessä on rakkautta itsessään ja sitä helpommin hän tiedostaa sen ja säteilee sitä ympäristöönsä ja ammentaa sitä olemassaolon lähteestä rajattomasti.Mitä voimakkaammin ihminen säteilee rakkautta,sitä miellyttävämpää hänen lähellään on olla. - Härveli
Olisin ehdottomasti tutkimusmatkailija!...
(tutkisin ihmisten ikkunaverhoja ympäri maailmaa)
tai "virallinen valvoja" (oman edun)
tai "koekaniini" (esim hiusmallina tai sovitusnukkena)
tai "maistaja" (gurmeeta sen olla pitää)
tai "sisäkissa" (hieno nainen ei hikoile))
tai "elätti" (edustusrouva yms.)
tai "taivaan rannan maalari" (apurahoja nauttiva)
tai "fish-sitter" (ottasin kultakaloja päivähoitoon)
tai "madonna" (ei se laulava)
tai "erikoisasiantuntija" (kummalle puolelle leipäpalaa kannattaa voi levittää)...jne...
onhan näitä virkoja, mielikuvitus vaan rajana - Matti
Sais paljon seksiä ja siitä vielä maksettais.
- JaskaJ40
Tuohan voisi olla aika luonnollinen valinta näin miehen näkökulmasta. Eipä tullut mieleen :)
- tuffe
paljonko pojat maksaa :)))
PS. Hintoja ei saa polkea, joku ammattiylpeys pitää olla.. - Matti
tuffe kirjoitti:
PS. Hintoja ei saa polkea, joku ammattiylpeys pitää olla..mitä asiakas haluaa
Perus pikahoito 100€
Kokohoito kaikilla mausteilla 300€ - JaskaJ40
tuffe kirjoitti:
PS. Hintoja ei saa polkea, joku ammattiylpeys pitää olla..Mä vedän aina kilpailijaa 10 e alemmaks ;)
- tuffe
JaskaJ40 kirjoitti:
Mä vedän aina kilpailijaa 10 e alemmaks ;)
olette loppuunkuluneita? ;) Tarviitteko kenties työnjohtajaa... tulen halvalla, 40 % maksuistanne. Tuliko kaupat? :)
- (.)Y(.)
valitsisin Stefan Lindforsin housut.. ;-))
http://www.vainotannerinsaatio.fi/lindfors.htm
Ammatinvalinta mielessä.. ))- japanitar
sinuakin näkyy vai, näkyykö..:)))
- (.)Y(.)
japanitar kirjoitti:
sinuakin näkyy vai, näkyykö..:)))
Tässähän sitä taas ollaan.. Ilman paitaa.. ;-))
- japanitar
(.)Y(.) kirjoitti:
Tässähän sitä taas ollaan.. Ilman paitaa.. ;-))
aika..pane nyt paita päällesi..paleltuu, ja näkevät..:)))
- (.)Y(.)
japanitar kirjoitti:
aika..pane nyt paita päällesi..paleltuu, ja näkevät..:)))
kehittynyt, katseiden kestävä luomupakkaus.. ;-))
Onneksi kaukolämmitys toimii.. )) - japanitar
(.)Y(.) kirjoitti:
kehittynyt, katseiden kestävä luomupakkaus.. ;-))
Onneksi kaukolämmitys toimii.. ))jäätkös tänne? Minäkin seilaan vähän siellä ja täällä..:)))
- (.)Y(.)
japanitar kirjoitti:
jäätkös tänne? Minäkin seilaan vähän siellä ja täällä..:)))
toistaiseksi.. )) Minulla oli pieni breikki...
- japanitar
(.)Y(.) kirjoitti:
toistaiseksi.. )) Minulla oli pieni breikki...
ole epänormaalia.. että on näitä breikkejä...:)))Pysy vaan palstalla.
- -65
Ehdottomasti olisin Lentokapteeni,naisena olen aina ihannoinut lentäjiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577250Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243418Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1581719Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3181682- 841375
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911260
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631227Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2491217- 811144