Tiistain 2.8.2016 Aamulehdessä haastatellaan Top Chef -kokkia Akseli Herveliä, joka tuo Tampereelle Naughty BRGR -ravintolan. Hänen mielestään Tampere kuuluu ehdottomasti Helsingin kanssa Suomen ravintolaskenen kärkikaartiin. Näinköhän omia ravintoloitaan hehkuttava Turku jää jälkeen?
Suomen ravintolaskenen kärkikaupungit?
Karri_Kranttu
1
129
Vastaukset
- Manikai
No ei kai sitä uutta ravintolaa Tampereelle avaava ala Aamulehdessä Tampereen ravintolaskeneä haukkumaan.
Mitä nyt olen katsellut, niin noissa kärkilistauksissa yleensä pääkaupunkiseudun ravintoloiden joukkoon on kiilannut lähinnä Turkulaisia ravintoloita. Tiedä sitten kuinka tosissaan niitä kannattaa ottaa, eiköhän Tampereellakin ihan laatumurkinaa saa, kellä sitten moiseen vaan on varaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635