Holocaustista

Jotkut väittää, että sitä ei olisi ollut, mutta tämä on suuri vale ikävä kyllä se on ollut. Mihin kaikki ihmiset olisi kadonnut?

http://goo.gl/ozzlLR

38

352

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kristitty_0

Ateistit kiistävät että Jerusalemia tai sen temppeliä olisi ollut olemassa ensimmäisellä vuosisadalla jälkeen ajanlaskun alun, kieltääkseen Jeesuksen olemassa olon ja todistaakseen että kristinusko on naurettavaa. On esim vedottu siihen ettei temppelivuorelta ole löydetty argeologisia todisteita Salomonin tai Herodeksen temppelin olemassa olosta. On holokaustiakin harmittavaa että ateistit ennemmin tukevat palestiinalaista propagandaa aatekiihkossaan. Onko jonkin asian todistaminen niin tärkeää että historiaa pitää vääristää ja muokata sen mukaiseksi? Järkevä ihminen ei kuitenkaan holokaustia kiistä, mutta onko siitä myöskään järkevä syyttää nykyisiä kristittyjä tai kristinuskoa? Mutta kuinka juutalaiset sitten suhtautuvat temmpelin ja Jerusalemin kiistämiseen? Joskus vain tuntuu että ateisteilla kiihko ja halu todistaa tekee näistä sokeita. Tosin eovathan joskus kristitykin olleet antisemismin sokaisemia.

• Todista, että kiistävät.

• "Voiko syyttää nykyisiä kristittyjä "

Olettehan tekin syyttäneet sukupolvesta toiseen juutalaisia jeesuksen kuolemasta. Mikä tahansa kosto on ollut luvallista ja hyväksyttyä siihen asti kunnes kääntyvät kristityiksi.
      Hirviö messiaskandidaatti, joka murhaa kaikki, jotka eivät ota häntä kuninkaaksi.

"Mutta ne, jotka eivät huolineet minua kuninkaaksensa, tuokaa tänne ja teloittakaa minun edessäni. " Jeesus. Kuninkaan paluu.

• noMuttaVastahanVäitit

hirviöiden olevan taruolentoja...

• Kristitty_0

Kolme ateistien kumma väitettä

1. Adolf Hitler oli luterialinen piispa joka edisti luterilaista oppia
        2. Nykyiset kristityt tappoivat tuhansia juutalaisia Martti lutherin käskystä holokaustin aikan
        3. Kaikki pahuus kuten sodat ja sairaudet on kokonaan uskontojen syytä

Koska kristityt ovat tavallisia ihmisiä eikä uskonto tee superihmiseksi pääsee toisinaan unohtumaan seuraavat kolme pointtia:

1. Kristittyjen tulisi välttää kaikkea mistä seuraisi teurastus (didakhe)
        2. Jeesus on sanonut: "Isä, anna heille anteeksi. He eivät tiedä mitä tekevät."
        3. Rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi koko sydämmelläsi, koko ymmärrykselläsi, koko sielullasi ja eläkä tee toiselle mitä et itsellesi halua tehtävän. Lisäsksi rakasta vihamiestäsi ja rukoile vainoojasi puolesta. Tämä on suurin käsky ja näin rakastetaan Jumalaa.

• Kristitty_0 kirjoitti:

2. Nykyiset kristityt tappoivat tuhansia juutalaisia Martti lutherin käskystä holokaustin aikan

Koska kristityt ovat tavallisia ihmisiä eikä uskonto tee superihmiseksi pääsee toisinaan unohtumaan seuraavat kolme pointtia:

3. Rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi koko sydämmelläsi, koko ymmärrykselläsi, koko sielullasi ja eläkä tee toiselle mitä et itsellesi halua tehtävän. Lisäsksi rakasta vihamiestäsi ja rukoile vainoojasi puolesta. Tämä on suurin käsky ja näin rakastetaan Jumalaa.

Kyllä hitler oli katolinen

• Kristitty_0 kirjoitti:

>>Kolme ateistien kumma väitettä
        3. Kaikki pahuus kuten sodat ja sairaudet on kokonaan uskontojen syytä<<

Todista, että kys. väitteet olisvat nimenomaan ateistien tekemiä ja yleisesti kannattamia.

• Tarkoitus on ollut hävittää juutalaisuus ja juutalaiset ja tätä kauttaa anastaa perintöosa ja siunaukset itselleen. Siihen perustuu testamentin muuttaminen, eli uusi testamentti.
      Sitten väärennettin keisari Konstantinuksen testamentti, saatiin maallista valtaa ja maaalueita.

Konsatantinus oli ensimmäinen Kristitty keisari, vai oliko, murhaaja alusta asti. Murhasi poikansa Crispuksen ja toisen vaimonsa.

Todistajakansa.. juutalaiset

Kun kaikkia juutalaisia ei saatu murhatuksi laadittiin juutalaisvastainen lainsäädäntö, jonka tarkoitus oli saattaa heidät niin ahtaalle, että elävät köyhyydessä ja kurjuudessa ja näin todistavat, että Jumala on heidät hyljännyt ja kristinusko on oikea uskonto.

• jovainjuutalaisilla

on nyt oikeus,
        toimia kuin natsit 30luvun saksassa...

• Kristitty_0

Niin oli ennen mutta ei ole enään. Ei se kuitenkaan anna ateisteille oikeutta syyttää minua juutalaisten joukkomurhasta vain sen takia että että olen kristitty tai valtuuksia kieltää juutalaisten yhteyttä Jerusalemiin kristinuskon vastustamiseksi.

• 1. Kristittyjen tulisi välttää kaikkea mistä seuraisi teurastus (didakhe)

Miksi ette tehneet niin.

Ei ole sanonut, vaan: -Minä tuhoan tämän huoneen, niin ettei jää kieve' kiven päälle, eikä sitä rakenneta enää koskaan uudelleen.
      Nyt on rakennettu.

Varastettu VT:n puolelta, Mooseksen kirjasta ja Hilleliltä.

Jeesus sanoi: Jos et vihaa isääsi ja äitiäsi siskojasi ja veljiäsi, vaimoasi ja lapsiasi, jopa omaa elämääsi, et ole minulle kelvollinen.

• Kristitty_0

"Miksi ette tehneet niin."

Joskus viha noisee ihmisen päähän ja sokaisee mielen. Mutta vihalle ei tule antaa valtaa, sillä se saatuttaa ruumiin kuten Jeesus on opettanut. Ihminen on ihminen eikä se ihmisyydestään pääse vaikka hakee lohdutusta uskonnoista, lievitystä vain. Enkuitenkaan sano että tämä olisi virallinen totuus mutta oma näkemykseni kuitenkin.

"Ei ole sanonut, vaan: -Minä tuhoan tämän huoneen, niin ettei jää kieve' kiven päälle, eikä sitä rakenneta enää koskaan uudelleen. "

Kyllä Jeesus pyysi kaikilta anteeksi (Luuk. 23:34), mutta ei kuitenkaan sanonu itse tuhoavansa temppeliä vaan opetti ettei temppeli ole kauneudestaan huolimatta ikuinen (Luuk. 21:5-6) ja että sen loppu koittaa vanhan testamentista lainatun mukaisesti vihollisten hävittäessä Jerusalemia (Ikävä kyllä näin sitte kävi 70 jaa).

"Varastettu VT:n puolelta, Mooseksen kirjasta"

Entä sitten, Jeesus oli juutalainen, Jeesuksen "raamattu" oli tanak ja Jeesus eli juutalaisessa yhteiskunnassa. Jeesus kuitenkin korvasi juutalaisen silmä silmästä lain käskemällä RAKASTAMAAN myös niitä jotka sinua vihaa ja opetti että rakkauden kaksoiskäsky on käskyistä tärkein ja ohittaa muut käskyt (Matt. 5:38-48, Matt. 22:35-40, Mark. 12:28-34, Luuk. 6:27-36, Luuk. 10:25-37)

"Jeesus sanoi: Jos et vihaa isääsi ja äitiäsi siskojasi ja veljiäsi, vaimoasi ja lapsiasi, jopa omaa elämääsi, et ole minulle kelvollinen."

Saisinko raamatun kohdan kiitos? (Luuk. 12:49-53?) Kylläpä teille on paksua pajunköyttä Jeesuksen opetuksista syötetty. Vaikka Jeesus kehotti seuraamaan ennemmin kuin hautaamaan omat vahempansa, ja käski ennenmmin kunnioittaa isää ja äitiä kuin luvata lahja temppeliin, sekä laajensi omaisten käsitystä koskemaan kaikkia läheisiä (Luuk. 9:57-62, Mark. 7:1-13, Mark. 3:31-35)

Matt. = evankeliumi Matteuksen mukaan
        Mark. = Evankeliumi Markuksen mukaan
        Luuk. = Evankeliumi Luukkaan mukaan

• Kristityt sanovat: - Natsit eivät olleet kristittyjä, mutta eivät sano:- Luther ei ollut kristitty, vaikka kirjoitti natseille oppikirjan.

Jos natsit eivät eivät olleet kristittyjä, niin onko kaste mitätön?

• Kristitty_0

Kyllä Sakalaiset olivat kristittyja mutta Saksan kansallissosialistisen puolueen jäsenten teot eivät olleet kristillisiä. Adolf Hitler taas oli keisari kulttia herättelevä sekauskonnollinen okkultisti, vaikka oli kastettu kristityksi. Natsot olivat kuitenkin poliittinen puolue ja juutalaivainoista tuli osa heidän puolue ohjelmaa. Toki kimmoke tuli Martin Lutherin kirjasta "Juutalaiset ja heidän valheensa" jonka Luther oli kirjoittanut ja julkaissut aikoinaan vihapäissään kun juutalaiset eivät olleet hyväksyneet Jeesusta juutalaiseksi. Suurempi kimmoke juutalaisvainojen kulminoitumiseen holokaustiksi oli kuitenkin Ruotsin tiede piireissä syntynyt rotu oppi joka kehotti suosimaan eugeniikkaa eli rotu puhtautta. Ruotsissa sitä käytettiin kuitenkin suomalaisten kitkemiseen ja sterilointiin tuloksetta.

• taasjotain

Kas vain, tiedät syyn miksi Luther käski tappaa juutalaiset. Kirjoitus tehtiin "vihapäissään"? Hän ei lauhduttuaan perunut puheitaan..!

• " Nyt on oikeus toimia kuten natsit 30-luvun saksassa."

Meneekö se niin: - älkää tehkö niinkuin me teemme, vaan tehkää niinkuin me sanomme.

• Kristitty_0

Ei sellaista oikeutta ole 2000-luvulla kun monessa länsimaassa on uskonnonvapaus, toki tilannde saattaa muuttu jos tai kun uusateisti pääsee valta asemaan. Uusateismi on aiemmin tunnettu myös taistelevana ateismina jolle ei ole ollut ongelma rajoittaa uskovaisten uskonnonvapautta (esim Neuvostoliitossa) ja harjoitta uskontojen vastaista propagandaa. Toki suomen arvokonservatiiviset ovat leimanneet Suomen talouden taantuman aiheuttajiksi työttömät, vanhukset ja pakolaoset joten sen suuntaista liikettä on olemassa (esim Natsi-Saksassa juutalaiset leimattiin syylisiksi huonoon talouteen ennen holokaustia). On myös muitakin syitä kuin uskonnonvastaisuus ja työttömien syyttely, miksi arvojen koventuminen nyky Suomessa on huonoasia.

• fari.g

"Saisko raamatun kohdan, kiitos."

Matt. 10:34

Älkää luulko, että minä olen tullut tuomaan rauhaa maan päälle; en ole tullut tuomaan rauhaa, vaan eripuraa ja miekan.

35 Sillä minä olen tullut nostamaan pojan riitaan isää vastaan ja tyttären äitiää vastaan ja miniän anoppia vastaan, 36 ja ihmisen vihamiehiksi tulevat hänen omat perhekuntalaisensa.

Joka rakastaa isäänsä taikka äitiään enemmän kuin minua, se ei ole minulle sovelias ja joka rakastaa poikaansa taikka tytärtänsä enemmän kuin minua, se ei ole minulle sovelias. ja joka ei ota ristiänsä ja seuraa minua, se ei ole minulle sovelias.

Joh. 12:25
      Joka elämäänsä rakastaa, kadottaa sen; mutta joka vihaa elämäänsä, hän on säilyttävä sen iänkaikkiseen elämään. ( koraanista löytyy sama, elämää ei rakastaa. )

Luuk. 14:26

Jos joku tulee minun tyköni, eikä vihaa isäänsä ja äitiänsä ja vaimoaan ja lapsiaan ja veljiään ja sisariaan, vieläpä omaa elämäänsäkin, ei voi olla minun opetuslapseni. 27 Ja joka ei kanna ristiänsä ja seuraa minua, se ei voi olla minun opetuslapseni.

Luuk. 14: 33
      Niin ei teistä yksikään joka ei luovu kaikesta, mitä hänellä on, voi olla minun opetuslapseni.
      ( koraanista löytyy sama, kaikki pitää luovuttaa taistelulle Allahin tiellä. )

Mooseksessa on ainastaan kehoitus, että ei lähde seuraamaan omaista, joka menee harhateille.

• Koraani

Katumuksen suura

9:23 Uskovaiset älkää ottako isiänne ja veljiänne ystäviksi, jos he rakastavat epäuskoa enemmän kuin uskoa.

24 Sano; Jos isänne, poikanne, veljenne, vaimonne ja sukunne, hankkimanne omaisuus, kaupankäynti, jonka pelkäätte kärsivän ja teille mieluisat asuinpaikkanne ovat rakkaampia teille kuin Jumala, Hänen lähettiäänsä ja kamppailu Hänen tiellään, niin odottakaa vain, kunnes Jumala ratkaisee asian! Jumala ei rakasta syntisiä.

28
      Uskovaiset, monijumalaiset ovat epäpuhtaita. Älkööt he saako lähestyä suojeltua temppeliä enää tämän vuoden jälkeen. Jos pelkäätte puutetta, tietäkää, että Jumala antaa teille vauraudestaan, jos tahtoo. Jumala on tietävä viisas.

29 Taistelkaa niitä kirjan ihmisiä vastaan, jotka eivät usko Jumalaan, eivätkä viimeiseen päivään, eivät pidä kiellettynä sitä, minkä Jumala ja hänen lähettiläänsä ovat kieltäneet, eivätkä ota uskonnokseen totuuden uskontoa.

Taistelkaa heitä vastaan, kunnes he maksavat nöyrinä veronsa.

• Kristitty_0

Jeesus puhuu siitä että tuo miekan ja tulen eli riitaa ja eripuraa perheinvälille haastamalla ensimmäisellä vuosisadalla vallinneent perhearvot hajoittaen perheet yksilöiksi jotka voivat häntä seurata. Tiivistetysti sanottuna Jeesus oli tuomassq perrhearvojen mullistusta. Ei kuitenkaan sentää sotaa tai vainoa. Pääasiassa Jeesuksen sanoma oli rauha jota varten hän koki olevansa olemassa. Rauhan tuojaksi Jeesus oli kuitenkin tullut.

• Kristitty_0

Otin tämän lainauksen evankelisluterilaisen kirkon sivuilta:

//Selkeä ero Vanhan ja Uuden testamentin välillä rauhankysymyksessä on siinä, että Uudessa testamentissa ei missään muodossa enää hyväksytä pyhän sodan ajatusta. Jeesuksen kärismyshistoriassa kerrotaan yksityiskohta, jossa hän, paitsi kieltää opetuslapsi Pietaria tarttumasta miekkaan, myös kieltäytyy rukoilemasta avukseen enkelilegioonia. Jeesuksen tekemä ratkaisu muodostui ohjeelliseksi koko Uudelle testamentille. Sotaa Jumalan nimessä tai Kristuksen johdolla ei hyväksytä.

Jeesus nähdään Uudessa testamentissa Vanhan testamentin lupaamana Rauhan Ruhtinaana (Jes. 9:5). Luukkaan evankeliumin syntymäkertomus huipentuu enkelien ylistyslauluun: Jumalan on kunnia korkeuksissa, maan päällä rauha (kreikan sana ’eirene’) ihmisillä, joita hän rakastaa. Johanneksen evankeliumissa rauhan lupaukseen liittyy myös selkeä lähetyskäsky.

Kun Jeesus ylösnousseena ilmestyi opetuslapsilleen hän sanoi: Rauha teille! Niin kuin Isä on lähettänyt minut, niin lähetän minä teidät. Ottakaa Pyhä Henki. Jolle te annatte synnit anteeksi, hänelle ne ovat anteeksi annetut. Jolta te kiellätte anteeksiannon, hän ei saa syntejään anteeksi. (Joh. 20:21-23). Jeesus nimesi Vuorisaarnassa omikseen erityisesti ”rauhantekijät” (Matt. 5:9). Näin Rauhan Ruhtinaan palvelijat on lähetetty tämän maailman keskelle rauhantekijöiksi.

Paavalin mukaan rauha on yksi Hengen hedelmistä, yhdessä rakkauden, ilon, pitkämielisyyden, hyvyyden, uskollisuuden ja itsensä hillitsemisen kanssa (Gal. 5:22-23). Hengen hedelmät syntyvät jättäytymisestä Jumalan armon varaan. Kristityn ei tarvitse ryhtyä taistelemaan vihollisiaan vastaan, koska Kristus on jo voittanut kaikki viholliset, myöskin niistä suurimman, kuoleman. Kristityn ei tarvitse itse lähteä taistelemaan oikeuksiensa puolesta, koska Kristus on jo tuon taistelun käynyt. Hän on hankkinut oikeuden elämään jokaiselle.

Avainsanana on anteeksiantamus. Sovinto Jumalan kanssa johtaa myös sovintoon ihmisten kesken. Jos siis annamme toisillemme anteeksi, emme ryhdy hakemaan korvausta kokemallemme vääryydelle voimakeinoin kostamalla tai rankaisemalla. Anteeksiantaminen voi tuoda siis myös välittömän rauhan ihmisten ja ihmisryhmien välille.

Uusi testamentti hyväksyy elämänjärjestykseen kuuluvana esivallan miekan, koska ihmiskunta Kristuksen sovitustyöstä huolimatta elää edelleen synnin alaisuudessa. Uuden testamentin apokalyptisissa teksteissä puhutaan myös lopun ajan sodista. Näissä yhteyksissä on tärkeää huomata, että sota kuitenkin nähdään demonisena, pahan vallan ilmenismuotona, eikä Kristuksen sotana. Kristittyjen tehtävän on paljastaa sodan demoniset kasvot ja toimia rauhan puolesta. Lopullisesti kaikki sodat kuitenkin lopettaa itse Kristus ”valkoisella ratsulla ratsastaen yhdellä Sanan miekan iskulla” (Ilm. 19).//

• Valkoisella hevosella? Valkoinen hevonen on varastettu hondulaisuudesta ja sen nimi on Kalki.

Kalki (Devanagari: कल्कि; lit. saastan tuhoaja) on hinduperinteessä Vishnun kymmenes inkarnaatio tai avatar, eli ruumiillistuma,[1] joka ilmestyy maan päälle parhaillaan käynnissä olevan Kali Yugan eli pimeyden aikakauden aikana. Kalkin sanotaan tulevan valkoisella hevosella ratsastaen ja tuovan mukanaan tuomiopäivän, jona ihmiset pelastuvat tai tuhoutuvat riippuen eletystä elämästään.

Oppi Kalkista omaksuttiin hindulaisuuteen Persian zarathustralaisesta uskonnosta. Kalki tunnetaan myös buddhalaisuudessa ja osissa islamia (Ahmadiyya).

• JohanneksenIlmestys

Ilmestyskirjan kirjoittajana pidetään Patmoksen Johannesta jonka Hierapoliin vanhin Papias oli tuntenut ja tavannut. Kirjoitus ajankohta oli siis noin 80-130 jaa. Kristinuskossa ilmestyskirjan ratsuja on neljä:

Ensimmäinen on kuningas joka saapuu valkealla ratsulla, sille on annetta kaikki valta maan päällä,
        Sitten tulee seuraavaksi sota joka saapuu ruskealla ratsulla, sille on annettu valta ottaa pois rauha,
        Sitten kolmantena saapuu puute joka saapuu mustalla ratsulla, sille on annettu vaaka jolla punnita ruoka,
        Sitten viimeise saapuu kuolema joka ratsastaa harmaalla ratsulla, sillä oli tuonela perässä ja se saa vallan tappaa neljänneksen ihmisistä,
        Sitten nousevat kaikki Jumalan vuoksi kuolleet marttyyrit haudasta ja heille annettu valkeat vastteet,
        Sitten maa järkkyy ja aurinko pimenee, tähdet putoavat alas ja taivas häviää näkyvistä, viimein vuoret ja saaret siirtyvät pois paikaltaan,
        Sitten tulee neljä enkeliä jotka seisovat neljässä ilmansuunnassa ja vievät 2000 miestä jokaisesta 12 Israelin heimosta,
        Sitten tuulee hiljaisuus ja kaikki on tyyni sillä maa hukkuu suitsutus uhrin savuun, ja suitsutus astia singotaan maan päälle niin että salamoi ja rytisee,
        Sitten saapuu seitsemän enkeliä jotka soittavat kuuesti pasuunaa 1. sataa rakeita ja tuhoaa kolmanneksen viljelysmaasta, 2. mereen syöksyy asteroidi ja kolmannes meren elävistä kuolee, 3. Taivaalta sataa palavia jotka pilaavat kolmanneksen juomavedestä, 4. Aurinko ja kolmannes tähdistä sammuvat, 5. Taivaalta syöksyy toinen asteroidi joka pilaa hengitysilman savulla jamaan päälle laskeutuu kauheita olioita joilla skorppionin häntä, 6. Eufrat virran rantaan kahlitut enkelit vapautetaan ja ne surmaavat kolmanneksen ihmiskunnasta, näitä enkeleitä on 20 000 ja heidän ratsunsa päästelevät pakokaasuja,
        Sitten ne jotka ovat ihmisistä jääneet jälelle ja henkiin alkavat palvoa kätten töitä, pahoja henkiä ja suuria rikkauksia, mutta ne eivät lohduta ihmisiä eivätkä auta heitä.

• " Kristityn ei tarvitse ryhtyä taistelemaan vihollisiaan vastaan. "

No eipä kai ja hankalaa se onkin, kun kirkolla ei ole enää asevoimia.
      Ja teille kuolema on voitto, että kuolee sitten vaan.

Ja onhan se kiva kiertotie kun hallitus hoitaa miekan virkaa ja vie pojat minne tahtoo. Jos pojat tekevät pahoja voi aina sanoa, että eivät ne olleet oikeita kristittyjä. Kristitty ei tapa.

• " Kristityn ei tarvitse lähteä...... " lisäys.

Muistutuksena vain, että nekin jotka parast'aikaa pommittavat Isis ym, mukana siviilejä kristittyjä ja muslimeja, ovat kastettuja kristittyjä. Olivat sitten kansallisuudeltaan, venäläisiä, usalaisia, ranskalaisia, niin uskonnoltaan kristillisiä.

Joten pois tekopyhyys ja kuvitteellisuus omasta hyvyydestä ja hurskaudesta.

• Lestadiolaiset ovat kriisissä ja jakaantumassa. Toiset eivät hyväksy naista hoitamaan sakramentteja ja toiset hyväksyy. Paavi taas tutkii mahdollisuuksia naisen päästä paaviksi hoitamaan seremonioita.

Kristuksen piti korvata koko seremoniallinen puoli ja nyt riidellään siitä, kuka saa hoitaa seremonioita, joita ei pitäisi enää ollakkaan.

Etten minä tikahdu tässä seremoniassa. :D

• Paljonko Justis Mullins tienasi kirjallaan ?

Juutalaisten panettelulla tienaa aika hyvin. Palestiinalaisetkin elävät sillä täysin.

• Eustace.parka

Ei Eustace Mullins juutalaisia panetellut, vaan toi esiin sen jännitteen, joka muhi/muhii juutalaisyhteisön sisällä so. tuhansia vuosia vanha kiista siitä, kenelle kuuluu maa ja lupaukset. Vastakkain ovat, kuten aina on ollut, kuten profeetta Sakarja kuvaa sauvavertauksellaan, Juudan ja Joosefin heimot. Länsimaat ovat olleet näiden riitojen jaloissa toistamiseen. Tuskin Mullins myöskään hyötyi taloudellisesti kirjoituksillaan, menetti lähinnä hermonsa.

• Etkö näe tuossa mitään syyllistämistä ?

• viestintuojista

"Etkö näe tuossa mitään syyllistämistä ?"

Profeetta sakaria oli kyllä yks pahanilmanlintu. Wikipedia toteaa Sakarjan kirjasta: " Kansan haluttomuus vastata Jumalan kutsuun lisää Jumalan tuomiota. Saarnoissa ja näyissä onnen poistaminen ja palauttaminen on kokonaan Jumalan käsissä. "

Mullins lienee kelvannut lähinnä äärioikeistolle. Hänen tekstinsä ovat kyllä aika sekopäisiä, mutta eiköhän se johdu lähinnä hänen käsittelemistään aiheista. Mennyt historia on joka tapauksessa uskomatonta ja sekavaa.

• Sakarja11 ... ' pahanilmanlintu'

2. Sitten minä sanoin heille: "Jos teille hyväksi näkyy, niin antakaa minulle palkkani; jollei, niin olkaa antamatta". Niin he punnitsivat minun palkakseni kolmekymmentä hopearahaa.
      13. Ja Herra sanoi minulle: "Viskaa se savenvalajalle, tuo kallis hinta, jonka arvoiseksi he ovat minut arvioineet". Niin minä otin ne kolmekymmentä hopearahaa ja viskasin ne Herran huoneeseen savenvalajalle.

Tämä on jäänyt huomaamatta Sakarjan kirjassa, koska evankeliumissa tapaus on siirretty Juudakselle, joka kerrotun mukaan sai kolmekymmentä hopearahaa Jeesuksesta ja nakkasi ne myöhemmin Herran huoneeseen.

Ja mitä siitäkin valheesta on seurannut koko kansalle. ( Juudaksen suudelma. jne. )

• kohtalonyhteys

Sakarja jatkaa:
        "14 Sen jälkeen löin poikki toisenkin sauvani, "Sovun", ja näin särjin Juudan ja Israelin veljeyden."
        Sopua ei ole sen jälkeen ollut. Samaa kansaa, Juuda ja Israel (Joosef). Sama isä, kaksi äitiä. Veljekset eivät tule toimeen keskenään. Niin äärimmäisiä kuin Mullinsin lausunnot ovatkin, hän on kyennyt valaisemaan tätä vastakkainasettelua. Todellisuutta tai kuvittelua, Euroopan kuninkaalliset ovat ajatelleet edustaneensa näitä heimoja. Jossain näiden hallitsijoiden selkien takana nämä "veljekset" ovat sumplineet tahoillaan omia suunnitelmiaan.

• Kristitty_0

Nykyään on yleisesti hyväksyttyä että kertomus 30 hopearahasta on kopioitu vankeliumiin Sakarjan kirjasta. Sensijaan motiivia Jeesuksen kavaltamiseen on haettu siitä etteirabbi vastannutkaan juutalaisten odottaman messiaan kuvaa ja pettyi. Lisäksi Juudas Iskariotin taustoista tiedetään että tämä oli Simon -nimisen miehen poika sekä ylipappi Kaifaksen sukulaine. Juudas siis saattoi Kaifaksen tavoin olla saddakealainen, kuntaas Jeesus oli saanut suosiota (sekä vihaa) farisealaisten keskuudessa. Mutta oli miten oli Juudas kavalsi Jeesuksen ja luovutti tämän ylipapeille jotka suorityivat näytösoikeudenkäynnin vajaalla sanhedrinillä keskellä yötä suljettujen ovien takana. Mutta sen takia se ei voinut myöskään langettaa kuolemantuomiota vaan siheen tarvittiin Pontius Pilatusta. Pilatus taas toimi ihan rooman oikeuskäytännön mukaisesti eli kun osapuolien välille ei löydettyäy ratkaisua oikeudenistunto siirettiin foorumille kansankokouksen ratkaistavaksi. Tuolloin raamatun mukaan juutalaiset Jerusalemissa joutuivat tekemään valinnana, joko Jeesus niminen outo muukalainen Galileasta tai Barabbas niminen vapaustaistelija ja sankari Jerusalemista. Kansan vastaus oli kiistämättä selvä. Se miksi ylipäätään sitten tämä Barabbas oli mukana tässä oikeudenkäynissä jää epäselväksi, sillä ei ole säilyneitä asiakirjoja siitä että Pilatus olisi osallistuakseen hallintoalueensa juhlintaan vapauttamalla yhden vangin. Mutga vaikka loppujen lopuksi juutalaisten hallintomiehet tuomitsivat Jeesuksen kuolemaan kuten evankeliumi kertoo, en näe siinä syytä edes vainota juutalaisia ja ihmettelen miksi tälläistä on pitänyt alunperin edes perustella raamatulla josta ei löydy syytä tälläiseen vainoon.

• Miksi Euroopan kuninkaalliset eivät keksineet omia heimoja, miksi niiden piti varastaa Lähi-idän heimorooleja. Eikö se ole kavallus.

• Minä luulen, että Euroopan kuninkaallisia ja muita ristiretkeläisiä kiinnosti vain ryöstösaalis.
      Kaikki huhut Jerusalemin rikkauksista, Salomon valtavasta aarteesta, kalifeista ja sulttaaneista, jotka asustelivat hienoissa palatseissa suurine puutarhoineen haaremeineen ja muine tuntemattomine herkkuineen, kuin paratiisissa.
      Koko satumainen Idän hohde, sai liikkeelle kuninkaat ja kerjäläiset pikälle matakalle, jonne sitten moni myös haudattiin.

• Sionismilla on negatiivinen kaiku, mutta se johtuu " Sionin veljistä " joiden piti suojella Merovingien sukua.
      Kirjailijoiden luoma myytti Jeesuksen sukulinjasta.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Siionin_veljeskunta

Juutalaisten kanssa tuollakaan ei ole mitään tekemistä.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3023
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2675
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2285
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2168
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1976
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      35
      1785
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1556
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1517
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1350
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1329
    Aihe