HITON väärässä....... Minä vielä pahemmin...... Huh.....huh......
Me molemmat ollaan oltu
9
622
Vastaukset
- kyyneleet
Itkin melkein tänään.
- kunhan-kyselen
Kerro ihmeessä!
- Aikaoutoa
puhua me-muodossa tällä palstalla. Palstailetko sä oikeasti jonkun kanssa kahdestaan täällä? Vai kuvitteletko vain palstailevasi?
- ItkeäkköVaiNauraa
Miksi oletit että tämä olisi välttämättä osoitettu kenellekään? Voihan tuo olla esim. ajatusten purkua irl-tilanteesta? Ei kannata itse kuvitella.
- väärinjanurinpäin
Kuka osaa kertoa onko toinen ollut väärässä. Mitä on väärä, jos se on sitä että on väärässä niin sitten myönnän kyllä sen.
- sekoilla
Sitä se palstaharhailu porukassa teettää..Kannattiko?
- mimimisogynia
Aamen. Populaa piti vetää mukaan yhden narsistin itku-ulinoihin enemmän kuin tarpeeksi. Voivat olla ylpeitä itsestään, etenkin ne jotka kaikesta raskauttavasta materiaalista huolimatta haluavat uskoa kuin humanoideihin konsanaan. Ihminen on erehtyväinen, mutta joku raja kallon paksuudellakin pitää olla.
- ItkeäkköVaiNauraa
mimimisogynia kirjoitti:
Aamen. Populaa piti vetää mukaan yhden narsistin itku-ulinoihin enemmän kuin tarpeeksi. Voivat olla ylpeitä itsestään, etenkin ne jotka kaikesta raskauttavasta materiaalista huolimatta haluavat uskoa kuin humanoideihin konsanaan. Ihminen on erehtyväinen, mutta joku raja kallon paksuudellakin pitää olla.
Sinä olet se narsisti eikä kukaan muu. Olet myös harhainen, koska et tiedä _yhtään_ mitä aloitus koskee ja keneltä se on. Tuo viimeinen lause aika ironinen sulta..
Puhumalla asiat voidaan yleensä korjata.
Aamen kuuluu kirkkoon tai ruokouksiin. Jos aamenta tykkää viljellä niin kädet ristiin tai matka "piruntorjunta bunkkeriin".
Leppoisaa pikkulauantaita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1233460- 122286
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371935Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4141889Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211701Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681517Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301423- 1241418
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101281- 141236