Vihaat mua niin paljon mies ettet enää pystyisi rakastamaan vähän siltä tuntuu.
Kukkiakukkia
12
261
Vastaukset
En usko tuohon. Mitenkä sen miehen viha sinua kohtaan näkyy?
- suomennettuna
Jos se tarkoitti kotivittua.
Kukkaseppel kirjoitti:
No esim haukkui mua home vituksi yms.
Onpas siinä varsinainen törkyturpa!
Hänellä ei ole sinulle mitään tarjottavaa, ei mitään sellaista mitä sinä haluaisit. Etkö pysty päästämään irti? Et vaikka hän kertoisi suoraan sinulle, ettei sinua halua? Mikä sinua pitää hänessä kiinni? Älä sano että se on rakkaus, vai haluatko rakastaa tuollaista ihmistä. Oikeasti?Kukkaseppel kirjoitti:
No esim haukkui mua home vituksi yms.
Todella törkeää. Kysyitkö että miksi pitää haukkua?
Vaikuttaa kyllä lapselliselta tyypiltä se mies jos ei pysty keskustelemaan asiallisesti.
Hyviä öitä sinne ja parempaa mieltä näin yötä vasten. Saisi kyllä se tyyppi anteeksi pyytää tuollaista nimittelyä.
- kiinnostunut_mies
Tykkään kaikista naisista jonkin verran, mutta kaipaamani naisesta erittäin paljon. Ei ole syytä vihata naisia, niin enemmänkin se on ujous ja sulkeutuneisuus omiin ajatuksiin.
Milloin naiset ymmärtävät, että miehen ujous johtuu ihan selkeistä syistä ja jos mies kertoo sen, niin silloin nainen ei todennäköisesti halua jatkaa suhdetta. Voi olla, että jotkut miehet ujostelevat naisten läheisyyttä, kun tiedämme vaatimustason olevan aika korkea. Silloin kannattaa odottaa, että kaivatusta henkilöltä tulisi kunnon mies naisille, jos aidosti haluat hänet, eikä ketään muuta. Naiset, mitä haluatte miehiltä ja mitä olette valmiina antamaan heille ?
Tapaukseni:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14315731/blondi-nainen-malmilla-ystavansa-ja-koiran-kanssa - SeRehellinenMielipide
Suksi sinä Jaana vittuun!
- enpäihmettele
Mitä pahaa sä teit, et sua vihaa. Ehkä sun kandee pitää yksityisasiasi teidän välisenä eikä huudella anonyymillä palstalla, johtuuko siitä että että syyttelet julkisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1233460- 122286
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371935Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4141889Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211701Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681517Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301423- 1241418
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101281- 141236