Joo, eli miten siis musta vois tulla kuuluisa laulaja, ja pääsisin amerikkaanki? Se on oli aina pienestä pitäen ollu mun unelma💘 harrastin 1 vuoden joskus 4 vuotiaana kuorolauluu tai jotai ja laulan koton melkeen kokoajan jotai biisei😂❤Joo mut toivon siis et joku auttais ja siis tää on mun UNELMA ja haluisin vähä isompana toteuttaa sen!😊joo eli vastauksiin tonne alle vaa😄
Unelma laulajana amerikassa
3
84
Vastaukset
- Sekukasäet
Siitä vaan lähettämään demoa levy-yhtiölle. Huomioithan että jos olet alaikäinen kysy vanhemmilta/huoltajalta lupa. Sä et todennäköisesti pääse pitkään pitkään aikaan Amerikan mantereelle, mutta jos olet hyvä ja onni potkaisee voi sinusta tulla laulaja. Itse kanssa unelmoin tämän tyylisestä - en näin isossa mittakaavassa mutta kuitenkin.
- Hyvädemo
Jos sinulla ei ole jonkun tuttavan luona mahdollista tehdä demoa, kannattanee varata lyhyt aika jollekin studiolle ja äänittää laadukkaasti jokin niistä kappaleista, joita parhaiten laulat.
Tutustua monipuolisesti eri muusikoihin - hehän ovat jatkossa yhteistyökumppaneita ja työkavereita.
Opiskella kieliä
Ottaa tanssitunteja
Olla mukava ja hoitaa kaikki työjutut kunnialla
Esiintyä jo nyt paljon, jotta saat rutiinia (vanhainkodit, kahvilat ja jos olet täysi-ikäinen, pubit) - Kuoroon
Nyt voi mennä taas kuoroon. Laulavia kavereita ja omaa harjoitusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911214Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70810
- 48804
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53750- 60659
- 33652
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48652- 52617
- 50595