Nätti nainen etsii mitä tahansa työtä

Maria_90

Hei! Olen 24-vuotias, hymyilevä, hoikka, muodokas, tunteellinen nuori nainen ja etsin minkälaista työtä tahansa. Minulla on tilanne jossa en saa oikein maksettua elämistäni koska minulla ei ole töitä ja sosiaaliturvasta en saa rahaa omistamani asunnon takia (en saa myytyä asuntoa kohtalaiseen hintaan) enkä oikeastaan edes haluaisikaan.

Voisitko auttaa minua ja tarjota työtä. Sähköpostiini Maria_90@suomi24.fi voi laittaa viestiä yksityisesti.

Asun Itä-suomessa. Odotan yhteydenottoasi. Kuvan saa sähköpostilla.

4

232

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RedHat

Hei!
      Haemme tällä hetkellä ennakkoluulottomia ja sujuvasanaisia puhelinemäntiä, joille puhelinkeskustelu on helppoa. Koulutusvaatimuksia ei ole. Teet työtä puhelimitse, anonyymina ja suojattuna. Tehtävässä ei käytetä web-kameraa, joten henkilöllisyytesi pysyy vain meidän tiedossamme.

Työsi on kehittyvää ja vapaata. Asiakaspuhelut yhdistetään puhelinvaihteemme kautta anonyymisti sinulle. Kun haluat työskennellä, kirjaudut puhelimellasi sisään järjestelmäämme. Silloin olet asiakkaiden tavoitettavissa ja vastaat omien puheluidesi laadusta ja tasosta. Asiakaspuhelumme ovat sosiaalisia ja viihdyttäviä.
      Voit työskennellä puhelinemäntänä kokoaikaisesti tai yhdistää työn osa-aikaisena opintoihin tai muuhun.

Olet vapaa ja avomielinen sekä keskittynyt asiakkaiden tyytyväisyyteen. Sinun tulee voida työskennellä ilman häiriöitä. Työskentelet vähintään 60 tuntia kuukaudessa. Edellytämme, että puhut suomea täysin sujuvasti. Ruotsi, tanska, norja ja/tai englanti ovat eduksi.
      Tarjoamme peruspalkan ja puheluihin perustuvan tuntipalkan. Olet myös alusta alkaen mukana bonusohjelmassamme, joka tarjoaa paremman tuntipalkan saadessasi enemmän puheluja. Maksamme palkan 14 päivän välein, joten rahat ovat tililläsi vain muutamaa päivää tehtyjen töiden jälkeen.

Pyydä lisätietoja ja lähetä hakemuksesi sähköpostitse: hr.fi@redhatholdings.com

• jories

luotettava varakas herrasmies helsingistä vailla neiti/ rouvaseuraa! ota yht jories2016@outlook.com

• huijari

Ei lähettänyt fotoa

• kiraa-

koska olet ruma äijä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1264
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1108
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      830
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      824
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      770
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      695
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      672
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60