pullotukset housuissa. Pakkoko sitä heppiä on näytellä housujenkin läpi.
Ärsyttää liian isot
40
348
Vastaukset
- Miesten-hameet.esiin
Niinkö?
Itse olen voimaton vaateteollisuudelle, etenkin kauko-idässä pikaommelluille housuille. Mitäs tekevät liian tiukkoja lahkeita.
Pitäisikö siirtyä räkänokka muotiin ja ostaa lepatteet? No sitten näkyisi pers vako...
Mikään ei ole hyväksi.- Vilttimies
Kiltti päälle ja sillä selvä.
Minä kun en ala lyhentelemään.
- EiÄrsytäLainkaan
Pakkoko sitä on katse haaroihin kohdistaa? kasele vaikka silmiin jos et halua nähdä mitä siellä housuissa pullottaa.
Katselen mielelläni pikku pullotuksia, saattaa saada omassakin kehossa värinää aikaiseksi :D- EiÄrsytäLainkaan
..välillä vielä kun katsoo silmiin ja sitten siirtää katseen takaisin housun etumukseen saattaa nähdä muutosta, mukavaa flirttiä jos itselläkin alkaa nännit nöpöttään niin toisellakin on katseltavaa :D
- samaa.mieltä
Siilin mielestä ei haittaa .kunhan ei tule kaula-aukosta esiin.
:DD. Juupa juu.
Minä kyllä tykkään enemmän kun on tavaraa siellä korvien välissä eikä ajatus pyöri vaan siellä navan aluksen kohoumissa.
- kattelen-mielelläni
Mua ei ärsytä ollenkaa,
isot on kivat,
vaikka pienilläki voi hinkata,- Jotain-hyvääkin
Meillä miehillä ei niskat taitu katsoessamme naisten etumusta, toisin kuin naiset joutuu katsomaan tosi alas.
- Kivaakatseltavaa
Onhan meillä naisillakin jotain kivaa,kun katselellaan miesten pullottavia etumuksia,kylläkin vaan housujen läpi. Kaikki mikä pullotttaa,ei yleensä olekaan pippeli,vaan kännykkä, joita miehet pitävät housujensa taskussa.jossain kännyä tarvii heidänkin pitää.
Voi, minusta on yksinomaa mukavaa katsella ihmisiä, miehiäkin,
miehessä on niin paljon kivaa kateltavaa, silmät, suu, hymy, kädet jne........
Kokonaisuus ratkaisee.- perhekalleudet-
juuuu,,,,rosaliin
ja kellot ku ne heiluu niin kivasti suihkuun mentäessä, - tuhma-rouva
Ketä noin paljon miesten sepalmukset kiinnostaa. Mihinkä sitä niitä piilottaa kun kerran luonto on ne lahjaksi miesväelle antanut? Tarpeeseen, suvun jatkamiseen ne ovat tarkoitettu, jos joku ei satu tietämään.
Menkää Etelän miahin jossa useat miehet käyttävät kalukoteloa, se vasta ilmestys on, Bordellit joissa miehiä on myös tarjolla heillä kaikilla on kalukotelot, voihan nenä! perhekalleudet- kirjoitti:
juuuu,,,,rosaliin
ja kellot ku ne heiluu niin kivasti suihkuun mentäessä,Juupa juu, ja jos porukalla mennään suihkuun niin
kyllä silloin on jos jonkin moista heiluvaa liikenteessä.
- Ei.kiinnosta
Ärsyttää palstan nykyinen henki. Tehdään vasta-aloitus jo olevalle aiheelle. Latistavaa vaikka vitsikästä olevinaankin.
- perkules.sentään
Olet oikeassa! Samaa mielipuolta.
- PaljonkoOnPaljon
Mikä pullotus on sopiva?
- Kohouttaja
Pulloon paneminen.
- Sukuvika.se.on.kun
Minkäs teet kun olet sattunut saamaan sukuperintönä oikein vanhanajan vitjamunat? Kassit roikkuu kunnolla vaikkakin peräkkäin kun ei vierekkäin sovi ja itse seurusteluelin on vain 18 cm velttona. Ei se ole helppoa niittenkään kanssa. Pikkuhousuissa on merkistä riippumatta vain mitättömän kapea suikale haarovälissä. Pitäisi olla niin paljon vaatetta, että yltäisi nivustaipeisiin asti, etteivät helteellä hikoilevat pinnat toisiinsa hankaisi vaan välissä olisi vaatetta. Oikeaa kalukukkaroa voisin kokeilla, mutta en ole marketin hyllystä vielä sellaista löytänyt. Kertokaas te toiset, mikä neuvoksi!
- pallivahti
Apteekeissa on myynnissä Suspensoreita,siis apteekkiin ostoille ja pulma on ratkaistu.
- kaikelleavoin
totta. Täällä ja "sukuvikana" isot kassit ja muhkea kanki. Ei niille mitään mahda. Näkyvät väkisinkin housuista kuin housuista, vaikka kuinka piilottais. Tosin, miksipä niitä piilotella. Käyttöä vaan toivoo kunnon varusteille. Ja mua ei haittaa katseet, päinvastoin. Katselen itsekin. Miehinen mies on kunnia-juttu. Sitä saa ja pitää kattoo niin homot kuin heterotkin.
- Suku.se.on.pienikin
Minullakin on sukuvika, mitättömän pieni suku, ettei kehtaa edes housuissaan pullistella.
- NormaaliKokoParas
Onhan se hyvää, että kunnon koko näkyy heti. Itse tiedän, ettei kannata mennä eikä päästää lähelle. Liian suuret eivät mahdu sisälleni ja niiden tunkeutuminen voi sattua tosi pahasti. Pysykää vaan kauempana ja seurustelkaa intiimisti muitten naisten kanssa.
- uuroloogi
NormaaliKokoParas kirjoitti:
Onhan se hyvää, että kunnon koko näkyy heti. Itse tiedän, ettei kannata mennä eikä päästää lähelle. Liian suuret eivät mahdu sisälleni ja niiden tunkeutuminen voi sattua tosi pahasti. Pysykää vaan kauempana ja seurustelkaa intiimisti muitten naisten kanssa.
Oletteko arvon tämän ketjun kirjoittajat tienneet, maxi kokoisille antiikin riipuksille on olemassa napakoita riipuksien kannattimia. Toinen tosi juttu,lämpimässä riipukset laajenevat=suurentuvat, niiden ihanne lämpötila on muutamia asteita alempi kehon astetta, jolloin kokokin pienenee.
Aristoteles Onassiksella kalleudet olivat kuulema normaalia suuremmat, mutta hän hoiti pullottelun juuri asianmukaisilla kannattimilla.
Miehet joilla on ne kuin rusetit vaan, ei kyllä moni tyttö haluaisi huomattuaan tilanteen olla näköetäisyydelläkään moisesta miehestä. Minkäs teet, kun Luoja ei ole muuta antanut.
Eiköhän ole parasta, annetaan miesten pitää kalleudet omana tietonaan, turha tässä on kenenkään kehon rakenteisiin puuttua. Miehet ovat ihan reiluja mukavia kavereita, jotka puhuvat niinkuin asiat ovat. - Väinölän.ahoilla
"Miekka vyöllä miestä myöten" totesi vanha Väinämöinen.
- Anonyymi
NormaaliKokoParas kirjoitti:
Harvoin kiviä yritetään sisälle viedä. Tosin on sitäkin yritetty, myös suussa ovat olleet, pyynnöstä.
Muitselen lapsuudestani että isällä oli pussihousut ja jatsarit;)
Ne olisivat hyvät vieläkin jos ei halua minkään pullottavan.- Pullo.tus
On minullakin ollut sellaiset. Kouluikäisenä viimeksi. Ei ne kyllä sitä pullotusta piilota...
- hyvävastaus
jos olis hame housujen päälle
- Iiiiiik
Onneksi ja sanon toisen kerran onneksi, suomalaiset miehet eivätt möyhi julkisesti aarteitaan. Turkissa mihet tekevät näin. Nähty on, koska katsottu on. Mihin yhtäkkiä silmät voi panna....
- Anonyymi
Joskus minun pippeli värisee
- Anonyymi
veikkaa että se yrittä nousta seisomaan
- Anonyymi
Nykyään siellä pullottaa tyrä , eikä mikään muu :´-(
Gubbe 72 - Anonyymi
alotuksen tekijälle,,
se pieni pullotus on aina jotenki jännittä, eihän sitä kehtaa pitkään kattoa ,mutta jos silmät vahingossa sinnepäin osuu, uhhhh,,,
miksi se ärsyttäisi, päinvastoin kiehtoo,,
hetero ihmkistä ,,,,,,
varsinki jos oma ukko nukkuu jo nurmen alla, heh, - Anonyymi
Kireet housut on niin muotia nyt täälläkin, taisi tulla mustapartalapsien mukana niinkuin ananastukatkin. Yksi päivä näin kun nuorella miehellä puku päällä, mutta kyllä ne kireät housut pilasi sen kokonaiskuvan, sama vaikka olis vetänyt miesten tiukat treenitrikoot jalkaansa. Ainoat joilla kunnon tyylikkäitä suoria housuja enää on vanhemmat miehet ja romanit.
- Anonyymi
hivelee mukavasti varsinkin kun ei ole alushousuja. iso Pullotus kun on käytössä testogeeliä ja sildenafiilia :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hivelee mukavasti varsinkin kun ei ole alushousuja. iso Pullotus kun on käytössä testogeeliä ja sildenafiilia :)
Sain niin loukkavaa tekstiä(kiveksistäni) eräältä tuttavarouvalta kesämökilläni, jossa uitiin yleensä alasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sain niin loukkavaa tekstiä(kiveksistäni) eräältä tuttavarouvalta kesämökilläni, jossa uitiin yleensä alasti.
Kelluvat kivet.
- Anonyymi
Älä homo tuijota toisten heppejä.
- Anonyymi
Mitä väliä? Omat ovat kassit,katselkoon kuka haluaa,,ja sitä itseään kans.
Ja jos kiinnostaa niin ilmoittakoon, sekin sopii. Ainahan sitä näytteen verran voi käyttää.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577370Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393651Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3762046Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1681844- 861499
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164