näppyläinen pärstä. Yms. Minulla ei ole ollut eikä ole kaipuuta sinua kohtaan.
S on ruma nainen. Rumat hampaat ja
24
464
Vastaukset
- lopeta.mustistelu
Satu on kylläkin nätti ja hyvä hampainen!!!!!!
- ässällä
Voit olla oikeassa. Onneksi selviän oman ulkonäköni kanssa. Terveisin nainen, jonka nimi alkaa S:llä.
- TerveisinEräsMies
Kompaan!
- Eräsihailijamies
S-nainen on ihana. Oli näppylöitä tai ei. Nyt en tarkoita ketään Satua.
- VarmaanSeSunS
Unohdit ylipainon ja hikiset kainalot.
- paskahalvausko
Ei ainakaan luut kolahtele käteen, eikä tarvinne havahtua yöllä että olisi vahingossa jonkun poikasen vieressä.
- VarmaanSeSunS
:D näinhän se menee.
- VarmaanSeSunS
Nykyään tuntuu vaan siltä, että herään väärässä paikassa.
- niinvai
Vai niin.
- VarmaanSeSunS
Siis tuohon luitten kolahteluun vastasin, poikasista en sano mitään. Paljon.
- poikasetpahyvinkin
VarmaanSeSunS kirjoitti:
Siis tuohon luitten kolahteluun vastasin, poikasista en sano mitään. Paljon.
Oon nyt lukinnut vastauksen. Kipsa on kiinni.
- ihminenonkokonaisuus
jotkut naiset on hyvin viehättäviä virheineen ja jotkut sitten luotaantyöntäviä kaikessa täydellisyydessäänkin
- teeJiimies
Tämä ei sitten ole minulta.
- tunnistaa.itsensä
Onko S naisesi sitten sellainen? :D
- teeJiimies
Titesinpa vain etten alentuisi moiseen. Ässä olisi minulle täydellinen omana itsenään, mutta eipä se haittaa. Ei meitä ole eikä tule :(
- kunhan.lysyn
teeJiimies kirjoitti:
Titesinpa vain etten alentuisi moiseen. Ässä olisi minulle täydellinen omana itsenään, mutta eipä se haittaa. Ei meitä ole eikä tule :(
Ootko saanut pakit? Vai miks ei?
- muunmuassa
Aikailin ja hän meni eteenpäin. Ja olen itsekin varattu.
Ai kamalaa, minä omin tämän, kiitos vaan kovasti :D
Mutta eikö se sisäinen kauneus ole tärkeintä?
- Vaan mistäs sitä saisi!?! *HihitteleeNuori tai nuorekas nainen kyseessä jos näppylät kasvaa naamassa.
- zvcx
Sanoudun myös irti aloituksesta...ei multa tämmöisiä,vaikkei väleissä ollakaan..
- Anonyymi
Onhan se ruma ja näppyläinen kun käyttää Oriflamea🤣🤣🤣
- Anonyymi
S on ihana ja aloittaja on tyhmä...
- Anonyymi
Itsestäskö kirjoittelet??? Taitaa olla suuret luulot
- Anonyymi
Miksi pitää olla näin ikäviä alotuksia, ihmisillä on ulkonäön kanssa jo muutenkin ihan tarpeeksi komplekseja. Mitä muuten saatte siitä, että pahoitayte ihmisten mieliä ja saatte heidät voimaan huonosti? Mä ite ainakin saan paljon paremman fiiliksen, jos voin kehua jotakuta ja näen kuinka hänelle tulee hyvää mieli, se antaa itellekin paremman fiiliksen silloinkin, kun itellä menee huonosti tai tuntuu pahalta. Myönnän, että kun tuleva pelottaa ja oma parisuhde ei toimi, niin välillä tuntuu pahalta nähdä onnellisia pareja, mutta se menee yleensä pian ohi ja loppujen lopuksi musta on aivan valtavan ihanaa nähdä pitkään yhdessä olleita, silti vielä rakkautta hehkuvia pareja.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1233500- 122316
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371945Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4141899Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211701Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681527Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301463- 1241418
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101291- 141236