silikonitissit?
Ottaisitko nainen
29
305
Vastaukset
- elluhalloyb
Noup
Omat ihan hyvät(*_*)😃- minkäkokoiset
Onko ne C-kokoa?
- elluhalloyb
On C:tä(*_*)
- patalaput_no_thänks
Ottaisin, jos laihduttaisin paljon.
- eikovinisotmutta
Ei kiitos. Nämä riittää. -s-nainen
- naurettava-kysymys
EN TODELLAKAAN! En, vaikka joku maksaisi!
- Hihhihii
Ei kenenkään kannata sellaisia ottaa ne on rumat. : )
- Kallionneekeri
Pienitissisten kannattaa ja pitääkin ottaa ehdottomasti.
- Hihhihii
Tieto isku sulle pienet tisut on parhaimmat. : )
- chilikooni
Kyllä mä voisin ottaa sellaset tohon pöydälle nuppineulatyynyiksi. Itseeni en laittais.
- Jukelipukepoks
Ottaisitko sinä mies silikooni peniksen lisää miehisyyttä? ; )
- dildodoings
Sittenhän se ois kuin muovinen dildo.;)
- kikkelssoniapojille
Tää oli hauska!!:))
- mitäsnillä
No en.
- Omakokoparaskaikille
En tietenkään. Maksaa nyt tyrkkypellelookista, mistä voi parhaimmillaan saada bonussyövän.
- aidot_ne_olla_pitää
Annan mielipiteen aikuisena miehenä...olen sextaillut kahden naisen kanssa joilla molemmilla oli silikonit...ei ole mun makuuni, aidot tissit vaikka pienemmätkin on aina luomut...pehmeät hyväillä.
- makuasiako
Naisena olen koskenut silikonirintoja, ihan mielenkiinnosta, ei ne nyt miltään kovilta ja luonnottomila tuntuneet. Mut voi olla että tulisi koskettua erilailla rakastellessa tms
EN! Nää riittää, mitkä Luoja on luonut. Yhtään isompia en haluis, sillä nämäkin haittaa urheilussa. Yhtä kokoa pienemmät sais olla mielellään. Ehkä pikemminkin voisin niitä pienentää. Silti olis kivan kokoiset ja saattais vieläkin haitata urheilussa. Ainakin silloin ennen kuin ne kasvoivat sen koon yli. Kerro en kuitenkaan, mikä koko on nyt.
- naturellenature
Seksi on korvien välissä. Ei siihen muovitissejä tarvii. En enää ottaisi. Joskus nuorena kun oli heikompi itsetunto niistä haaveilin. Mutta nyt nelikymppisenä en ottaisi enää mistään hinnasta. Rumat ja epäaidot. Luomunainen kaunein.
Ikävä tosi asia jos ukkoseni haluaa mutta luulen etten tarvitse.
- alistamista
höh sun ukkoos..
alistamista kirjoitti:
höh sun ukkoos..
Ei se ole ainakaan vielä halunnut mutta karvan siirtoa karvahirviöön on ääneen puhunut😍
Tuommoinen päätös on yksin naisen ja perustuu siihen onko hän omiin rintoihinsa tyytyväinen vai ei. Jos joku mies on niin pinnalinen että rintojen koko merkkaa niin sellaiset miehet kannattaa kiertää kaukaa.
- ererher
Yhtä paljon järkiä ku silikonikiveksissä
- Pakkokeittääkahvia
Onks niitäkin? En tiennyt.
- isotollapitää
En ottais!Tykkään isoista 95f tisseistäni niin paljon.Peittoan ne kauniisiin liiveihin,ja kannan ylväästi.Luoja ne on minulle antanut!Puristelen niitä iltaisin kun ukkoa ei kiinnosta..
- olipakkotähän
Kuulostaa polttoaineelta:D
Turbiinit pitseillä.
- KaihomielinenJmies
Aikuisena miehenä sanon myös mielipiteeni asiaan joka on: Aidot on parhaimmat! Tietenkään maku asioista ei voi kiistellä, eli jokaisen naisen oma asia miten asian ottaa. Naisen sisintä kuitenkin arvostan eniten!
- Ennnm
Ennn.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1233500- 122316
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371945Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4141899Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211701Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681527Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301463- 1241418
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101291- 141236