Sellaista asiaa että

trans-sinde92

Seurakunnan varhaisnuoret ja kirkonkylän ala-aste, multa puuttui vain sellainen yleinen aivojen osa ja mulla oli sellainen ylimääräinen laatta päässä. Ala-asteen lapsilla ei aina ole läheisiä, lähimmäisiä, mutta ei se mitään sukupuolta tarkoita tai pysyvyyttä. Se oli jotenkin liian kaukainen asia ja sulkeutunut, lähimmäinen. Mä olin vain kiinnostunut nyky-hetkestä, että saisin sen loskaisen sulakkeen pois päästäni ja normaalin näkevän piirron ilman vainomielistä eettistä ruuhkaa perinteistä, uskonnosta ja tavoista. Pelkoa sosiopatiasta ja psykopatiasta... Voisiko läheisyys, lähimmäisyys olla jotakin muuta? Ensikeväänä mulla olisi psykopatian ja sosiopatian levittämä syöpä, hetken aikaa. Pitäisi tehdä taas jotakin, pian.... Kai tämä on pelkoa ja tulevaisuutta sukupuolelleni ja sukupolvelleni? "Kaikkihan me ollaan naisia!"

Mikä ihme sut saikaan kiinnostumaan tästä? Kysyi joku multa äsken hieman vihaisenakin. "Mutta on tässä muutakin." Lähetys huumekypärästä loppui sillä kertaa siihen. Mä katselin todellisuutta, vailla huolenhäivää, että saisin puhekielisenä alleviivailla kuule vielä pitkään aikaan. Esitin kai täydellisyyttä omalle itselleni, yksin. Saattoi se olla häiritsevääkin. Kuitenkin se on vain kahden keittiön luoma esikoisjärjestelmä oman naiseuden teipein. Mä en oikein pitänyt ajatusta todellisena, minäkö eristäytyvä sosiopaatti ja psykopaatti? Kyllä kysymyksessä ainakin pohjimmiltaan oli joku, yllättäen, osoittava kerjäily. "Käy vaikka katsomassa." herjasi kypäräni ennen lopettamistaan ja kävelin kuin kummituksena tai talutettuna piirongille. Todellisuus ja mahdollisuudet olivat kaikki yhtäkaikki, vain pelkkää jatkuvaa pelkoa, haikeutta ja pakottamista. Elämä valui hukkaan, kuin hiekka tiimalasista. Nuoruus oli jotenkin heitetty hukkaan tai hukkunut tällaiseen upottavaan lentohiekka-suohon. "Mä olin niin pieni ja yksin." Olisi ollut kiva, jos mulla olisi ollut joku uusi kaveri mukana. "Mulla on huono kokemus tästä perhe-hohdosta." Usein se on vain useita toistoja ikävästä eikä ollenkaan elämästä.

0

89

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
        Tunteet
        37
        4875
      2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
        Maailman menoa
        498
        1541
      3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
        Maailman menoa
        77
        1080
      4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
        Idän uskonnot
        359
        998
      5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
        Ikävä
        77
        923
      6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
        Maailman menoa
        53
        901
      7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
        Ikävä
        59
        850
      8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
        Ikävä
        228
        804
      9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
        Ikävä
        48
        758
      10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
        Haapavesi
        57
        717
      Aihe