Sellaista asiaa että

trans-sinde92

Seurakunnan varhaisnuoret ja kirkonkylän ala-aste, multa puuttui vain sellainen yleinen aivojen osa ja mulla oli sellainen ylimääräinen laatta päässä. Ala-asteen lapsilla ei aina ole läheisiä, lähimmäisiä, mutta ei se mitään sukupuolta tarkoita tai pysyvyyttä. Se oli jotenkin liian kaukainen asia ja sulkeutunut, lähimmäinen. Mä olin vain kiinnostunut nyky-hetkestä, että saisin sen loskaisen sulakkeen pois päästäni ja normaalin näkevän piirron ilman vainomielistä eettistä ruuhkaa perinteistä, uskonnosta ja tavoista. Pelkoa sosiopatiasta ja psykopatiasta... Voisiko läheisyys, lähimmäisyys olla jotakin muuta? Ensikeväänä mulla olisi psykopatian ja sosiopatian levittämä syöpä, hetken aikaa. Pitäisi tehdä taas jotakin, pian.... Kai tämä on pelkoa ja tulevaisuutta sukupuolelleni ja sukupolvelleni? "Kaikkihan me ollaan naisia!"

Mikä ihme sut saikaan kiinnostumaan tästä? Kysyi joku multa äsken hieman vihaisenakin. "Mutta on tässä muutakin." Lähetys huumekypärästä loppui sillä kertaa siihen. Mä katselin todellisuutta, vailla huolenhäivää, että saisin puhekielisenä alleviivailla kuule vielä pitkään aikaan. Esitin kai täydellisyyttä omalle itselleni, yksin. Saattoi se olla häiritsevääkin. Kuitenkin se on vain kahden keittiön luoma esikoisjärjestelmä oman naiseuden teipein. Mä en oikein pitänyt ajatusta todellisena, minäkö eristäytyvä sosiopaatti ja psykopaatti? Kyllä kysymyksessä ainakin pohjimmiltaan oli joku, yllättäen, osoittava kerjäily. "Käy vaikka katsomassa." herjasi kypäräni ennen lopettamistaan ja kävelin kuin kummituksena tai talutettuna piirongille. Todellisuus ja mahdollisuudet olivat kaikki yhtäkaikki, vain pelkkää jatkuvaa pelkoa, haikeutta ja pakottamista. Elämä valui hukkaan, kuin hiekka tiimalasista. Nuoruus oli jotenkin heitetty hukkaan tai hukkunut tällaiseen upottavaan lentohiekka-suohon. "Mä olin niin pieni ja yksin." Olisi ollut kiva, jos mulla olisi ollut joku uusi kaveri mukana. "Mulla on huono kokemus tästä perhe-hohdosta." Usein se on vain useita toistoja ikävästä eikä ollenkaan elämästä.

0

97

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
        Ikävä
        72
        3083
      2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
        Ikävä
        56
        2760
      3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
        Hindulaisuus
        432
        2365
      4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
        Ikävä
        79
        2198
      5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
        Ikävä
        95
        2006
      6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
        Ikävä
        60
        2003
      7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
        Ikävä
        12
        1596
      8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
        Kuhmo
        17
        1557
      9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
        Ikävä
        30
        1400
      10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
        Ikävä
        33
        1384
      Aihe