Hyvää huomenta sinulle nainen! :) Vai oletko noussut väärällä jalalla ylös, ja olet kiukkuinen kuin ampiainen?
https://www.youtube.com/watch?v=jIJJ2xVfC7s
Aamujen aamua
11
470
Vastaukset
- nainenjokakävi
Aamujen aamua :) sinullekin. Noin minä joskus useinkin asian ilmaissut. Ei tietenkään yllätä samankaltaisuus, monet käyttää samoja ilmaisuja. En tiedä ketään täällä ja ajatellut että joku luulee mua joksikin toiseksi. Enkä ole se ampiainenkaan, vaan satunainen kävijä.
Siivosin eilen keräämäni kanttarellit, niitä tuli jonkin verran. Toivotaan että ampiaisesi on lempeällä tuulella tänä harmaana aamuna, ei pitäisi olla ainakaan liian kuuma. - Loppuloppu
Loppu.
- Enkun
karmeaan ukkosen pamaukseen. Ei ampparit ole päässeet pistämään, ne kiertää mut kaukaa, kun ne ei tykkää musta ;).
Ja vielä lisäys: Loistokasta kesäistä sunnuntaita.- Enkun
KUOKKA kirjoitti:
Eikai tänään ukkosta ole ilmassa ollut?
Yks ainoa pamaus kahdeksan tietämissä, kaatosade sen jälkeen ja nyt aurinko hurmaa ;).
- anothercupofcoffee
Hyvällä tuulella heräsin melko aikaisin, vaikka nukkuakin olisi vielä voinut. Mukavaa aamua sinnekin ja aurinkoa jos ei sään puolesta niin hyvän tuulen sitten ☀️
- elluhalloyb
KUOKKA
Pitkästä aikaa
Ei oo kuulunut
Rakastin suo aikanaan paljon
Vuosia mennyt(*_*)💋
Olinko silloin PIKKUKUKKA?- elluhalloyb
KUOKKA
En ole aamuisin kiukkuinen
Ei sellaista vikaa!!! Miten voi sellaista rakastaa jota ei ole ikinä nähnyt livenä?
Onhan se mukava kuulla että tai paremminkin lukea tuollainen Rakkauden tunnustus! ;D
Rakkaus on vakava asia, eikä pitäisi kenenkään tunteilla leikkiä, vakka tunteet olisivatkin yksipuoleisia.- elluhalloyb
Kuokka
Olit vaan niin kaunis sieluinen
Jos en väärin muista
Linkitit kaikkea kaunista
Olit vaan niin ihana(*_*)
Mut se oli silloin..kauan sitten - eisellainentoimi
KUOKKA kirjoitti:
Miten voi sellaista rakastaa jota ei ole ikinä nähnyt livenä?
Onhan se mukava kuulla että tai paremminkin lukea tuollainen Rakkauden tunnustus! ;D
Rakkaus on vakava asia, eikä pitäisi kenenkään tunteilla leikkiä, vakka tunteet olisivatkin yksipuoleisia.Niinpä. Jos ei ole koskaan tavannut livenä niin silloin on tykästynyt pelkkään haavekuvaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564850Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031434
- 881352
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231346Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1301141Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681075Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi261980- 72967
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955