ennenkuin tapasitte. Mitä tapahtui minuuttia ennen?
Mene ajassa taaksepäin aikaan
40
1193
Vastaukset
- pakilasa
Olin eteisaulassa puku päällä ja ehkä kviinilasi kädessä kun hän tuli sisään
- Paikallaolimuitakin
Hän istui minua vastapäätä ja sanoi jotain, minkä jälkeen sen tajusin. Kuin salamanisku.
- Ikäväsinua
Voisit olla hän. Muistan miten aurinko paistoi.
- muistaakseni
Juoksin portaita alas.
- muualla
minä kävelin portaita ylös, mutta emme tavanneet portaissa.
- niinkäveli
muualla kirjoitti:
minä kävelin portaita ylös, mutta emme tavanneet portaissa.
hänkin portaita ylös hetki ennen sitä ja itse olin muistaakseni jumittanut vain paikoillani siinä tovin matkatavaroitani pidellen.
- punainenpaita
niinkäveli kirjoitti:
hänkin portaita ylös hetki ennen sitä ja itse olin muistaakseni jumittanut vain paikoillani siinä tovin matkatavaroitani pidellen.
hänellä ei ollut mitään matkatavaroita.
- eikähänellä
punainenpaita kirjoitti:
hänellä ei ollut mitään matkatavaroita.
punaista paitaa.
- punainenpaita
eikähänellä kirjoitti:
punaista paitaa.
ei ollutkaan
- aamuaurink0
niinkäveli kirjoitti:
useampi minuutti aiemmin laitoin matkalaukun kiinni.
- kuka_hän_on
Kerro porras tapauksesta. Misää ja milloin ?
- maisemanäköala
kuka_hän_on kirjoitti:
Kerro porras tapauksesta. Misää ja milloin ?
Hän on ...kertoisitko sinä.
- niinseoli-
Olin asemalla ja kävelit vierelle, kysyit jotain.
- Kaivosmiehen_tytär
Seisoin juttelemassa yhden naispuolisen työkaverini kanssa, kun tajusin, että joku mies seisoo hieman kauempana ja katsoo minua. Pian upposin hänen silmiinsä.....
- abrahamlincoln
sieltä se käveli sisään
- Taas.näitä
Muistan kyllä elävästi kaiken. Minuuttia ennen lähdin työhuoneestani hissille. Hän taisi liukastua samaan aikaan kun katu oli jäinen.
Juttelin työkaverin kanssa ja myöhästyin treffeiltä...siitä pahoittelut. Luntakin alkoi sataa jos oikein muistan?
- Se_pieni_ero
Istuin 1. tai 2. rivillä kun hän tuli siihen eteen rähjäisine kansioineen pitämään "luentoa". Jännitti, kun minulla ei ollut vielä omaa "yhteistyökumppania", että oliskohan se nyt tässä..? Olihan se ja heti pelottelikin minua (ja muita) siinä mokoma... ;)
- syystuulikostea
Olisinkohan ollut ulko-ovella tai nousemassa hississä luokseen ylös....
- niinkaisemeni
En oikein osaa määrittää missä ihan ensiksi tavattiin. Hän tiesi minut jo ajalta kun seurustelin ensimmäistä vuotta ex-mieheni kanssa. Kunnolla kai juttelimme ja tapasimme bussissa vuosia myöhemmin
Mitäpä tuota enää muistelemaan..
- samajuttu
Pakko mennä ajassa eteenpäin. En minäkään halua muistella.
- pasmatsekaisin
Kuuntelin musiikkia kun tapahtui jotain yllättävää. Tuijotettiin toisiamme puhumatta sanaakaan.
- muttakukaolikohde
Niin se taisi olla myös kohdallani.
- Sivusta.huutelen
muttakukaolikohde kirjoitti:
Niin se taisi olla myös kohdallani.
Mun "kohde" teki muutakin.
- muttakukaolikohde
Halasiko ?
Rutistiko lujaa ?
- niin_yllättäen_edessä
Menin kohti hissiä päästäkseni seitsemänteen kerrokseen. :)
- Näin.meillä
Olin lähdössä työhuoneestani kun hän tuli ovella vastaan.
- lähdössä
Oli tylsää ja olin kotiin lähdössä, istuin yksikseni baaritiskin takapäässä mustaa ryssää litkien.
- Ehkäolinhississä
Minuuttia ennen kuin näin hänet? Kuljin sairaalan käytävillä.
- Huomentaa
Näin se taisi olla minullakin, että sairaalan käytävillä nähtiin ekan kerran.
- toivomustani_eikuultu
kun ei vaan tulis mun pöytään hän, joka tuolla baaritiskillä selittää
- puhuKovempaa
miksi siellä baarissa.. etkä ole
- istuinrappusilla
istuin ja katselin ohi kulkevia ihmisiä ja mietin ketä he ovat, minkä ammatin edustajia, ovatko yksin liikkeellä -jos eivät, niin kenen kanssa...hymyilin
- ja_meninkin
olin jokin merkkipäivä, aurinko paistoi ja olin menossa aamukahville
- trollololloloiloi
Kävelin kirjoituspöytäni eteen. Avasin sen pöydällä sijaitsevan läppärini. Selaimessa valitsin ikävä-palstan. Hän oli juuri kirjoittanut ihanan aloituksen.
Tämä oli olevinaan vitsi eikä siis ollut totta muutakuin kyökkipsykologin mielestä :)- ammattiymmärtäjä
on sitä muillakin kirjoituspöytäläppäreineen ja laserprinttereineen sun muine älypuhelimineen ja IPhoneineen.
silti tykkään enemmän istua läppäri sylissä tässä divaanisohvan nurkassa
- Omaksitahtoisin
Istuin penkillä odotusaulassa kunnes ovi aukesi ja hän kutsui minua sukunimeltä. Siinä oltiin hetki hiljaa kaksin ja hymyiltiin toisillemme ennenkuin hän avasi suunsa ja alkoi kysellä asioita.
Sen jälkeen olen ollut myyty hänelle.- Mistärakkausalkaa
Minulla ois voinut mennä noin. Mutta ei mennyt. Oletan vahvasti, että tuo on yleisin tapa, jolla hän työskentelee 😉 Minä olin käytävällä tai odotusaulassa, hän tuli myös käytävälle ja hoiti muita asioita siinä ennen minua. Mutta ei hän minua nimeltä kutsunut, ei tarvinnut siihen aikaan alkuillasta, kun muita ei ollut. Muistan vain että jotain minussa tapahtui (rakastuin) kun näin hänet ensi kerran ja sitten syystä tai toisesta 😂 kävelin hänen luokseen ja hän ojensi kätensä ja minäkin luonnollisesti ja ymmärsin kai jotain sanoakin tuijotukseltani. Ehkä nimeni. 😂
Siitä on jo monta vuotta. On ihana muistella sitä.. Häntä, joka jo olemuksellaan vei jalat altani.
- Kaivoin_taskusta
tupakkaa ja menin pihalle,, Siinä hän istui ja hymyili sanoen "moi".. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1233460- 122286
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371935Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4141889Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211701Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681517Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301423- 1241418
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101281- 141236