En muuta sanottavaa enää keksi kuin, että kaikki merkit viittaavat siihen, että kohtaamme. Olen perin juurin kyllästynyt esteeseen, mutta olen myös optimistinen. En kylläkään enää tiedä mikä on esteenä jäljellä. Kiitos sinulle kaikista tunnusteluista rakkauden polulla ... katseestasi se alkoi silloin joskus.
Intuitionainen
19
809
Vastaukset
- naiselta
Eipä kestä..no kyllä muistan mistä se alkoi..
- Rakkaan_silmät
Se sinisten silmien katse siellä käytävällä oli todellakin intuitiivistä. Punaisen toppatakin suojista katseli Hän ;)
- Mievaannn
Juu katseesta se kaikki alkoi. Muistan kun kysyit mitä tahdon ja mä tahdon sut. Silloin en tiennyt sitä.
- inhimillinen_olento
Voi nyt vittujen kevät, sanoo lappalainen. Kuule nostradamus, voin kertoa ja tiedätkin sen varsin hyvin, että jos mun naaman eteen tulet niin lätty lätisee. Muuten ihan kuivilla sun rienaamisen ja tungettelun takia, mutta murhanhimoa on jäljellä. Älä psyykkaa enempää toivomaan poismenoasi. Joskus todella toivon, että päätät päiväsi ja se on kylmä fakta.
Sorisori jos heikompia hirvittää moinen lausunto, samaistukaa hetki, niin ehkä se siitä aukenee.Mistäs olet noin tulistunut miehelle? Ehkä tekisi hyvää jos näkisitte niin pääsisit päästämään aggressiot ulos. Ymmärtäisi mieskin sitten anteeksi pyytää kun ensin olisit hieman antanut tulla kiukkua ulos.
Monesti näet pieni naisen purkaus aukaisee miehen silmät. :)- KustaaIII
Tarkoitat täsmälleen päinvastaista ja ei ole tuo sinuun kuuluvaa.
- UneLueurDespoir
Olisikohan aika jo kypsä sille, että voisimme luopua rooleistamme ja kohdata toisemme vain ihmisinä? Olen itsekin perin juurin kyllästynyt tilanteeseen, vaikka en ole vielä luopunut toivosta. Estettä ei enää oikeasti ole edes olemassa, sillä tiedämme molemmat jo, vain rohkeus puuttuu. Olen vanhanaikainen näissä jutuissa ja pahoillani siitä, että joudut ottamaan todellisen riskin, jos haluat tutustua minuun. Kohtaamme kyllä, en vain tiedä milloin.
- Näkemistä
Kissa- ja hiirileikki on uuvuttavaa. Miten kohtaisin hänet silmästä silmään. Aika näyttää, toivon...
- sinullealoittaja
Oletko mies vai nainen? Naisena voisin omia tämän aloituksen..
Kumpa asiat menisikin niin, että kohtaisimme.- Naiselleonviesti
Otsikosta päätellen.
- rinsessap
Olemmeko Narniassa vai mistä ritari ratsastaa? Onhan varmasti valkea ratsu ja ritarilla miekka? Esteellisyys voi haitata...
- intuitionimies
Ole minulle se mies..
Kaikki lähti katseesta..muistatko miten katseella toisiimme naulauduimme. Muistatko, miltä tuntui hetki lähellä..ennen kuin tiemme erkanivat. - Kaikellatarkoitus
Vaikuttava aloitus. Aidon tuntuinen. Ei ole sanoja, vaan jään miettimään . . .
- KohtaamisiaTapahtuuNäet
Ruususen unissa tahtoosi asti. Hän, jota kaipaat. Toivotaan niin.
https://m.youtube.com/watch?v=LC1g189v7rc - Ruusujasaitm
Juups niin me kohdattiin muistelen tässä juuri kuinka ihastuneena uskoin kaiken sinusta. Olit iso pettymys kun ilmi tuli käytöksesi. Et ymmärtänyt tilanettani lainkaan. Olet saanut hyvät naurut minusta. Hyvä kun sait edes hetken leikkiä tunteillani. Ymmärrän että tuo käytöksesi kumpuaa aiemmasta kokemuksestasi. Myönnän olevani katkera tilanteesta. Yritän nyt korjata elämäni uudestaan kuntoon ja kadun hiljaa tapaamistamme. Ei tahdo olla minullakaan enään mitään sanottavaa sinusta. Esteitä on liikaa niin sinulla kuin minulla.
- prinssijollatapoja
Ruususen unissa joku aivan muu kuin sä. Hemmetti et voi jotku olla pikkusieluisia ja katkeria, itseensä käpertyneitä. Ehkä sä tulet sit onnelliseksi noin, helliessäs moisia tunteitas, kuka oletkaan.
- liukgfdrse
Psykopaatit on aika pahoja. Eteski jos on uskonu ittensä sellaiseksi, mut sitten sattuukin aito vastaan :(
- intuitionimies
"Anna minulle hetki aikaa, hetki aikaa miettiä uudelleen. Laittaa sanat oikeaan paikkaan, sanoa mitä todella tarvitsen. Ei mitään liikaa, ei mitään turhaa..
..vain ne sanat jotka sielua ravistaa."
Kuule siis olen jotain ymmärtänyt.. - seintuitiosta
En usko enää satunnaiseen kohtamiseen, tosin en kyllä järjestettyynkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1233440- 122266
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371935Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4111877Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211691Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681507- 1241408
Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301323En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101271- 141226