Niin, Jenna Laukkanen pudotettiin jatkosta vaikka teki SE:n Riossa,
mutta nyt olisi hyvä tietää että kuinka paljon hän hävisi senteissä mitattuna eli paljonko 0.33 sekuntia on etäisyyksissä verrattuna välieriin selvinneisiin?
Juha Miedon tappio Lake Placidin hiihdossa Tomas Wassbergille oli yksi sadasosa, vastasi senteissä yhtä tulitikkua, mikä oli tilanne Jennan suhteen?
SE tehty muttei jatkopaikkaa, miksi?
4
112
Vastaukset
- dopingryssä
Laukkasta ei pudotettu mistään ui vaan liian hitaasti eli putosi ihan itse.
- matchshow
Tulitikun mitta joo, se on se Mieto-legenda, mutta kukaan ei ole kertonut oliko kyse tikun pituus- vai leveyssuunnasta. Jennan kohdalla tulitikkuvertaus hieman kusee, koska kastuneesta tulitikusta ei ole mitään iloa. Kuten ei tuosta SE-tuloksestakaan, kun ei se mihinkään riittänyt.
- hianoo
Hieno uinti joka tapauksessa Jennalta. Teki SE:n eli ui paremmin kuin koskaan aiemmin se ettei se riitä jatkoon ei tässä yhteydessä tunnu miltään. Vertaa niihin jotka eivät edes pysty kauden parhaimpaansa vaikka ovat sitä varten muka harjoitelleet.
Mieti vaikka painonnostoa jossa SE ei riitä lähellekään kärkeä, puuttuu tollaset 80 kg mistään mitalista, lähde ny niistä asetelmista hakeen hyvää tulosta. - lästieikulje
Tässä syy. Se SE on niin vitun huono kansainvälisessä kontekstissa. Suomalaiset urheilijat ovat läskejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911234Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221098- 70820
- 48814
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50685- 33662
- 60659
- 52627
- 50615