Muistatteko mikä Goatse-buumi ääsjoella oli vuonna 2001? Goatse julisteita joka paikassa, varsinkin vanhalla ylä-asteella. Se oli huikeaa aikaa :D
Muistan eräänkin tapauksen, se oli aika hassu juttu. Käveltiin siitä rautalammintiellä, yhdessä valotolpassa oli sitten tälläinen Goatse-mainos, erittäin kaunis. Se alkuperäinen. Noh, siihen sattui tulemaan paikalle The Norppa, klassinen peräröörien rassaaja. Taatusti höyläsi kaverinsa Sulon ryppyreikää kupla otassa, vanhoja homoja kun olivat. No Norppa otti siinä hömpsyt gambiinaa ja tuumasi "notta osaahan tämä vesseli persettä revittää!", minkä jälkeen karhunkokoinen dena laski kauhtuneet ja kuselle tuoksuvat farkkunsa, tarttui kaksinkäsin persereikäänsä ja venytti sen aivan äärimmilleen, vähän samaan tapaan kun itse tuli purkkaa venyteltyä nuorempana. Norpan paljon ajettu persehän ei tuota demonstraatiota kestänyt, vaan perse parka repesi pillunpäreiksi, aiheuttaen massiivisen tulvan rautalammintielle, valuttaen perseestä tonneittain Sulon spermaa kävelykadulle.
Tästä ja monesta muusta syystä johtuen Suonenjoki muistetaan ikuisesti Goatse kaupunkina. Olkaamme ylpeitä siitä! :)
Suonenjoen Goatse-buumi
Goatse
1
199
Vastaukset
- uliuliuliuuu
Emt perus vanhaa internet läppäähän noi goatset vaan on, jostain sjoen irc-kannulta lähtösin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851354Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670