Haluaisin seksiä, mutta en kehtaa kellekään näyttäytyä alasti kun mulla on niin pienet rinnat. Muuten oon ok näkönen ja kauniiksikin kehuttu. Apua.
Seksiä pikkurintaiselle
4
184
Vastaukset
Moi älä ujostele vartaloasi ja pieniä rintojasi ne on luojan luomat ne sun tisut minä ainakin tykkään pien rintaisissta naisisista,missäpäin Suomea asut jos haluat seksiä niin minä voisin auttaa sua ja juteltas sun kans miten voisit vapautua siitä häpeästä liikun as-autolla joten matka ei este tapaamiselle itse asun Pohjois-Pohjanmaalla
- CarteNoir
Tiedätkö, että pienirintaiset on yleensä parempia ja halutumpia tosimiesyen keskuudessa. Henkisesti keskenkasvuiset miehet tykkää suurista rinnoista.
Seksiä voi harrastaa näyttämättä rintoja. Usein pienirintaiset tytöt haluaa aloittaa pimeässä jos on epävarma.
Mun ekalla pienirintaisella oli kahdet rintaliivit päällekkäin. - Eihäpeä
Usein pienirintaisilla on hyvä takapuoli. Nännejä on mukava imeskellä rintojen koosta riippumatta. Rintojaa ei todellakaan kannata hävetä, vaan tuoda ne itsevarmasti miehen silmien alle. Vaihtelun vuoksi voi joskus jättää liivit päälle.
petteri1234@suomi24.fi kirjotellaaks?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602814
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322385- 792208
- 602033
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398