Ällötät mua......
Haittaako sua, jos estän sut facessa?
25
890
Vastaukset
- tiivistäen
Ihan vapaasti. Itse asiassa jopa suotavaa.
- estä-ihmeessä
Ei haittaa!
- suoraan-
Kysy facessa
- Ruusujasaitm
Anna tulla enhän sitä näe joten teeniinkuin tahdot.
- mielellääään
blokkaa ruma siskosi samalla
- Puolustan
Kaunis hän on!
- Iiiiik_aaaapuuvvva
Älääää! Te ette saaaaaa!
- eimuutaku
kusta on lirisemällä vastaajien päässä.
- joomyönnettäväon
katkeraa ja harhaista porukkaa on.
- fhhgjhhi
Toivottavasti olet estänyt jo :)
- heh.heh.heh
paljonkohan se vieraan ihmisen mielenkiinto riittäisi toiseen ventovieraaseen, äo taitaa olla aika alhasella tasolla.
- Tekisintoiveesimukaan
Mutta en tiennyt meillä sellaista yhteyttä olevan.
- tyhjäpäidenmaailma
eikä yksikään vastaaja ole ikuna ollut eikä tule olemaan ap n kanssa minkäänlaisessa yhteydessä, ei facessa eikä missään muuallakaan. ei oo näillä asiat hyvin.
Miksi aloittaja ei faceen kirjoita suoraan ao henkilölle että hän ällöttää ja jos ei muuta tapojaan niin blockkaa sitten?
Suora viesti on aina paras.- eikkiinnostahuorat
Ei meitä yhdistä muu kuin vilu sekä nälkä.
- Tasoissa
Teeppä se. Mua ei yhtään kiinnosta rumat lihavat ja lolifet.
- Juuuuu.ihan
Miten haluat. Ai perskeles, eihän mulla oo koko naamakirjaa, mutta estä ihan vaan varan vuoksi.
- HAISTAVITTUSSSSSSSSS
Olisin tehnyt saman mutta hän ehti ensin. Hah mulla on jo uusi mies, että vitut saat olla nyt yksin SSSSSSSSS, enkä ota koskaan takaisin. Pysy poissa tältä paikkakunnalta kukaan ei halua nähdä sua enää koskaan.
- missävoiasua
On niitä muita hotelleja esim. Seinäjoella tai......
- ÄLÄJAUHAPASKAAAAA
HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ SAMI SAMI SAMI SAMI SAMI HÖPÖ HÖPÖ
- njetnjet
njää
- antinex
Estän sut!
- Dreamcumtrue
Voi kun voiskin laittaa estoon kaikki sun feikkiprofiilis.
- rikollista
Paha saa palkkansa!
- enTiedäkkään
En tiedäkkään, ei olla fb:issa kamuina ellei jollain kepulikonstilla hivuttautunut ;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1233500- 122316
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371945Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4141899Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211701Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681527Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301463- 1241418
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101291- 141236