Mikä on tämä Premium Board?

ihmettelenvaan

En ole paikkakuntalainen, mutta satuin lukemaan jutun pv SS tästä firmasta (ennenkin joskus lukenut) niin mikä ihme pulju tämä Premium Board on? Hämärää touhua (rahanpesuako?). Ei kyllä taustat vakuuta.

10

2160

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • epätietonen

ee siitä prem poartista ota seppäkää selevee,että mitä meinoovat

• KepuIi

se on sellanen virma johon juankosken kepulaiset syytää rahaa ei sen tarkoituskaan ole toimia

• mahtavahunttalanhuijari

Pysykää idiootit siellä vapaa idiootti sivuillanne

• idiot

Siis sen tiedän ainakin, että tuo sven moosberg omistaa farocon nimisen yrityksen jolla iso halli hangossa. Halli pantattu 5milj. euron lainasta jonka juankoski takasi, että saadan tehdas pyörimään. noh oho. premium board huhujen mukaan vuokrasi hallin hintaan 33 000 e/kk joten sinne saatin moosbergin taskuun lainarahat.

• talous.tietoa.teille

Se halli on tarpeen varastoida kartonkitehtaan tuotteita ennen laivausta.
        33000€/kk on kohtuuvuokra isosta hallista.

• ahtih

patsi, että siellä ei ole ollut paperin paperia kuulemma.... ja hangosta ei lähde yleensä paperia laivalla minnekkään

• hyvä.juankoski

No siksihän se varastohalli Hangossa pitää olla jos ei lähde paperilaivoja.
        Ne papperirullat kun sateessa pilaantus vuosien varrella.

• tämmönen.vitsintynkä

se on laataluatu. Huonoen luatu on se karvanen ja muutennii karu laata joka kelepoo enintään petoninvalluun, sitten on tavallinen laata, välissä suattaa olla vaekka jumalaatakii ja korkeimpana sitten Premium Board.

• vastaanyt

Paikallislehdessä oli kuva muistaakseni konjakki pullon antamisesta kunnanjohtajelle hyvästä sopimuksesta , kuvassa kaikkein levein hyvy oli muistaakseni silloisella poliitikolla,olikohan Martti pohjolainen. taispa vielä taputtoo kokouksessa kaikkein koviten.
      Olko nääin Martti asia, vastaa edes kerran rehellisesti

• konjamiinija

Vae ol se Pohjolaesen Martti siellä:D Sehä on minun entine nuapur:D:D Mitehhän tuo pärjännöön siellä polliittisessa elämässä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1284
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1128
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      854
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      850
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      715
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60