Tämä 60+ palsta on monipuolisin

Tenattaako

Ei taida millään muulla ikäryhmäpalstalla olla yhtä monipuolinen keskusteluaiheiden kirjo:)) Mitä enemmän mielikuvitusta aiheissa, sen parempi. Kuka nyt iän kaiken jaksaisi keskustella pelkästään kaurapuuron keitosta ja kahvikupposen suuhun kumoamisesta?

12

228

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vitsiiii-kun-kivaaaaaa

Niin.
      Täällä on koko kirjo.
      Ei ole väliä vaipattaako, panettaako, syötättääkö, seksittääkö, marjattaako, huone kaluttaako - kaikkeen löytyy asiantuntevia ja asian tuntemattomia mielipiteitä. Jopa ralli-auton viritys onnistuu tai matonpesu korpijärven laiturilla. Muuallahan se ei ole mahdollista :D
      Sitä paitsi en syö kaurapuuroa. Tiedä mitä myrkkyjä saa elimistöön. Mieluumin sitten mukillinen kahvia ja hermosavut, on terveellisempää. Jotkut kahjot lähtevät kävelylle, juoksemaan, pyöräilemään heti aamusta. Se jos mikä tekee pumpulle hallaa.
      Kyllä tälläinen rauhallinen aamukeskustelu palstalla ei nosta syketasoa liian korkealle.

• Oliskohan parempi että ei lue iltapäivälehtiä eikä paljon muitakaan uutisia. Tulee äreä olo heti aamusta. Nyt luin että Ylen johtajat ovat menneet Rion olympialaisiin veronmaksajien rahoilla.
      Pitäisi ajatella positiivisesti, ei maailma siitä miksikään muutu että alan murehtia muiden tekemisiä.

• Se mikä koskee tavallista kansaa ei kokse "herroja". Eli sanovat että älkää tehkö niin kuin minä teen vaan tehkää niin kuin minä sanon. Syö kyllä uskottavuutta.

• allwaysultra

Missähän vaiheessa vai eikö koskaan alkavat kansalaiset vaatia omiaan pois "herroilta".

• siilimuori4 kirjoitti:

Se mikä koskee tavallista kansaa ei kokse "herroja". Eli sanovat että älkää tehkö niin kuin minä teen vaan tehkää niin kuin minä sanon. Syö kyllä uskottavuutta.

Mitä herroilla sitten tarkoitetaan.
        Itse olen ihmetellyt naisten kärsivällisyyttä.
        Ne jaksaa näitä julleja paappoa. Aina näkee, että parempi se paha olo purkaa täällä, kun muualla.
        Jos jollakin jullella on vuosikausia paha olo, ei minun ymmärrys enää riitä.

• k-kotton kirjoitti:

Mitä herroilla sitten tarkoitetaan.
        Itse olen ihmetellyt naisten kärsivällisyyttä.
        Ne jaksaa näitä julleja paappoa. Aina näkee, että parempi se paha olo purkaa täällä, kun muualla.
        Jos jollakin jullella on vuosikausia paha olo, ei minun ymmärrys enää riitä.

No ainakin tässä yhteydessä minä tarkoitin näitä Ylen herroja mistä mielikkimummo kertoi. Ja voisi kai sen yleistää minkä organisaation vaan eliittiin.

• kenen.rahoilla

Ulkoministerimmekin on seuraamassa kisoja paikan päällä.

• eppu2

Voi, voi taas sataa ja eilen tuli rakeita. Sää se on kuulkaas niitä mukavia aiheita.
      Koskaan ei voi sanoa väärin, sataa tai paistaa.
      Kisun kanssa nukuttiin kylki kyljessä, pari koiraa taas tulee tänään.
      Illan virkku kun olen, ei mua saisi erkkikään lähtemään aamulla juoksemaan.

• Älä. Mä saan sydärin. Ensimmäinen palstaa kiittävä aloitus aikoihin! Enemmän on ollut niin haukkuvia.

Kiva sinä :)

• eppu2

Ihan kiva tosiaankin näin päin välillä, kyllä tuota motkotusta onkin ollut tarpeeksi.
        Et kai vaan saanut sitä sydäriä?
        Yläpeukku aloittajalle.

• eppu2 kirjoitti:

Ihan kiva tosiaankin näin päin välillä, kyllä tuota motkotusta onkin ollut tarpeeksi.
        Et kai vaan saanut sitä sydäriä?
        Yläpeukku aloittajalle.

Vähän tuo aloittajan nimimerkki herättää epäilyksen, että hänellä saattaa olla ketunhäntä kainalossa.
        Mutta ei se mitään, tämä on todellakin aivan mahtava palsta, mukavia kirjoittajia ja rento tunnelma.

• eppu2
        Ancelina kirjoitti:

Vähän tuo aloittajan nimimerkki herättää epäilyksen, että hänellä saattaa olla ketunhäntä kainalossa.
        Mutta ei se mitään, tämä on todellakin aivan mahtava palsta, mukavia kirjoittajia ja rento tunnelma.

Tuossa taas näin eläimen älykkyyttä.
        Sanoin kissalle, että kuppisi täytyy nostaa pöydälle, kun koirat tulee.
        Laittelin sitten petiä valmiiksi pojalle, kissa makasi tuolilla ja seurasi koko ajan.
        Noin puolen tunnin kuluttua meni tiellä auto, kissa loikkasi salamana pöydän alle istua kököttämään.
        Sanoin, ettei ne vielä tulleet, hetken päästä tuli pois pöydän alta.
        Tuo ketunhäntä on kyllä sellainen, että se vilahtelee täällä toisinaan. Aina sitä ei huomaa, joskus kyllä.
        Onneksi ei ainakaan vielä tenata, ryppynaru on kunnossa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7340
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      3604
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      372
      1988
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      165
      1826
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      86
      1479
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1401
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1300
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1257
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1251
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1164
    Aihe