en tuu saavuttaa sitä jätkää

loveloveaa

kaikki alko siit ku tää poika muutti 3vuotta sitte samalle paikkakunnalle kun mä. näin koulussa vaan ohimennen tän jätkän ja aattelin et joo uus oppilas, ihastuin vaan heti. en sanonut kenellekkään sanaakaan. sit tuli leirikoulu, tutustuin siel tähän jätkään, loppuenlopuks heitettii inside läppää ja lopult nukuttii samas sängys yö (eisiis mitää sellast tapahtunu xd) aamul tää jätkä tajus et nukku munkaa yön, mut ei se sitä haitannu. siit tuli mul tärkee. aina AINA kun näin/nään sen juoksen halaamaa sitä jätkää ja roikutaa varmaa tunti siinä. jos ollaan hengaamas jossai, halaillaan ja heitetää omaa tyhmää läppää, yleensä semi kaksmielist XD istun sen sylis yms. tää poika on tosi suosittu jne joten se flirttailee vähän kaikille. sit tuli aika joka oli mulle täyttä paskaa, tää jätkä meni yhtee mun kaverin kans. olin ns onnelline niiden puolest vaiks mua vitutti. sitten ne eros ja jätkä oli taas vapaa. tää jätkä haluu olla frendi. en tuu ikin saamaa sitä, mut se ois mun suurin unelma. tänään näin sen jätkän, ja juostii jälleen halaamaa toisiamme, halailin ja istuin sen sylis 24/7 ja sit jossai vaihees sen otti mua kädest, ja frendin mukaa katto mua usein. mutku se haluu olla vaan kaveri. joo oon täs kolmen vuoden aikan ollu monii ihastunu, mut tää jätkä on ollu aina se mun ihastus 1. aina. en iha jokast jätkää mee tostvaa halaa, tää on mulle helvetin tärkee. tänää ku mun bussi tuli ni halasin tätä jätkää ja se halas mua, ku olin nousemas siihe bussii ni tää jätkä otti mua viel kädest ja veti mut siihen kiinni ja halattii viel kerran. onks tää kaikki vaa hyvää ystävyyttä?

2

79

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 13w

On toi kai tavallista. Munkin luokassa on se "suosittu" poika josta kaikki tykkää ja silläkin on kaks tyttökaverii joiden kanssa se on 24/7 mut se ei seurustele kummankaan kanssa

• Jos haluut sen jätkän ihastuu suhun, nii vie se mäkkii. Toimii joka kerta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      49
      6665
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      673
      2876
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1249
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      96
      1238
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1225
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1123
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1120
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      237
      1100
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1002
    10. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      238