Miksi v*tussa lukisin MV-lehteä?

VittuunMVLehdenLukijat

https://hannelevestolablog.wordpress.com/2016/04/29/miksi-vussa-lukisin-mv-lehtea/

”Miksi ihmiset lukevat lehtiä, jotka julkaisevat juttuja, jotka eivät ole totta? Emme lue MV-lehteä, koska sen jutut eivät pidä pakkaansa ja juttuja väärennetään. MV-lehti on huijausta ja siellä loukataan ihmisiä, etenkin maahanmuuttajia. Jos vihaa maahanmuuttajia niin paljon, ei tarvitse ilmoittaa sitä lehdessä kaikkien nähtävänä, voisi pitää omana tietonaan. Suosittelisimme, että et lue MV-lehteä, etkä varsinkaan usko sen juttuja.”

”Me emme lue MV- eli ”Mitä Vittua” –lehteä, koska siellä julkaistaan väärää tietoa ja muokataan totuuksia. Lehti kopioi asioita muilta ja muuttaa sen vääräksi tiedoksi. MV-lehden on luonut venäläissyntyinen Ilja Janitskin, jolla on mielenkiintoinen ja värikäs historia, mikä luo lisää epäilyttäviä ajatuksia lehdestä. Hyväuskoiset ihmiset jakavat näitä uutisia kauhuissaan eivätkä voi olla varmoja, ovatko uutiset totta vai ei. MV-lehden sisältö on hyvin kunniaa loukkaavaa ja ilkeää, mikä luo paljon pahaa mieltä. Mielestämme MV-lehti voisi loppua täysin, eikä saisi oikeutta julkaista minkäänlaisia uutisia.”

”En lue MV-lehteä, koska se on huono! MV-lehdessä ei ole oikeaa ja luotettavaa tietoa, joten sen lukeminen ei ole järkevää! Lehdestä saa huonoja vaikutteita, jos sitä lukee ja uskoo lukemaansa. Siksi kannattaa olla kriittinen lukemaansa kohtaan. He kirjoittavat joistakin ihmisistä erittäin negatiiviseen sävyyn, josta en itse pidä, joten sen takia en lue myöskään kyseistä lehteä.”

”Media on täynnä tiedonlähteitä ja siksi meidän ihmisten vastuulla on ymmärtää, mikä on valetta ja mikä totta. MV-lehti on herättänyt Suomessa paljon keskusteluja eri aiheista, mm. rasismista, valheista ja yksityiselämän loukkauksista. Osa ihmisistä oikeasti uskoo, että MV-lehti on totta, mikä pistää ajattelemaan, miten sinisilmäisiä ihmisiä voi olla. MV-lehti julkaisee myös järkyttävän rasistisia ja ihmisoikeuksia laiminlyöviä juttuja, mikä on väärin sekä moraalisella että oikeudellisella tasolla. MV-lehti on tunnettu myös ihmisten yksityiselämää koskevien asioiden julkaisemisesta, mikä rikkoo yksityisyyttä ja voi olla traumatisoivaa joillekin ihmisille.”

”Me emme lue MV-lehteä. Se on yksinkertaisesti vain kauhea ja sairas nettilehti, ja siellä julkaistaan vain sontaa. Oikeastaan olemme käyneet siellä nettisivustolla muutaman kerran, se ei tule toistumaan. Silloin näimme ja luimme propagandaa, joka kohdistuu eniten pakolaisiin ja muslimeihin. Jos joku uskoo lehden juttuihin, hän saa väärän käsityksen asioista, ja hänestä tulee vainoharhainen esimerkiksi pakolaisten suhteen. Hän voi alkaa pelkäämään pakolaisia ja käyttäytymään väkivaltaisesti ja rasistisesti. Lehden päätoimittaja Ilja Janitskin on rikollistaustainen, hän on tehnyt monia rikoksia. Hän on myös rasisti, ja lehden jutuista huomaa sen.”

”MV-lehti sallii esimerkiksi rasistiset ja henkeen ja terveyteen kohdistuvat uhkailut kommenttien muodossa. Lehti levittää pelkoa, ahdasmielisyyttä, muukalaisvihaa, suvaitsemattomuutta ja rasismia – joka päivä, joka hetki. Ilja Janitskinilla on ollut monia yrityksiä ja lehtiyrityksiä, jotka eivät ole pysyneet pystyssä. Tämä tekee MV-lehdestä entistäkin epäluotettavamman.”

”Kuka ylipäätään lukee näitä valeuutisia? Kuka haluaa lukea niitä? En minä ainakaan. Mitä hyötyy tästä valeuutisten lukemisesta? On harmi, kun jotkut ihmiset uskovat MV:n kaikki uutiset. Siihen Janitskin varmaan pyrkii.”

”En lue ylipäätään nettilehtiä, koska suurin osa niistä, varsinkin Iltalehti ja Ilta-Sanomat, ovat clickbait-otsikoilla varustettuja harhaanjohtavia uutisvälineitä. On yksi syy, miksi lukisin MV-lehteä, ja se on nauraakseni kaikelle valheelliselle tiedolle, mitä sieltä löytyy. Suomen media on varsinkin Venäjä-politiikan osalta usein valheellista, mutta MV-lehti vie sen seuraavalle tasolle. Aika lailla kaikki MV-lehdestä löytyvä tieto on rasistista, harhaanjohtavaa tai valheellista, enkä suosittelisi kenenkään uskovan mitään, mitä siellä näkee. Kaikki jaot ja tykkäykset tuovat näkyvyyttä ja klikkauksia MV-lehdelle, joka taas tuo mainostuloja Ilja Janitskinille ja muille MV-lehden ylläpitäjille. Onneksi olen poistanut Facebookissa kavereista ihmisiä, jotka jakavat MV-lehden ja muiden vastaavien artikkeleita, ettei tarvitse katsella näitä valheellisia otsikoita päivästä toiseen. Usein löydän itseni nauramasta kommenteille, mitä löytyy artikkelien kommenteista; ne ovat usein vielä rasistisempia ja tyhmempiä kuin itse artikkelit. Joten ei, en lue MV-lehteä, niin kuin en lue myöskään muuta roskajournalismia.”

24

160

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luen.joka.päivä

Miksi en lukisi MV- lehteä?

• VittuunMVLehdenLukijat

Minäpä kerron miksi luet MV-lehteä: koska olet TYHMÄ!

• 1q2w3e4r

• VittuunMVLehdenLukijat

• ItäTietää

Toivottavasti Venäjä vielä jatkaa MV-lehden tukemista. Saadaan oikeaa tietoa, Venäjältähän sitä tulee!

• JunttienPääkaupunki

Tämä tärkeä ketju YLÖS!

YLÖS, YLÖS!

• NihilististäTouhua

Simppeliä: jos ei halua lukea, ei lue.

Yhtä simppeliä: jos joku haluaa lukea, lukee.

Ei ole vaikeeta?

• Hyötylehti

MV-LEHTI LIETSOO LUKIJOIHINSA HEHKEÄN VITUTUKSEN, EI MITÄÄN MUUTA.

Lukekaa vaan MV-lehteä. Se on sitä samaa joutavaa paskaa kerta toisensa jälkeen. Pysyttepä poissa jaloista ja homehdutte vuokrakolhooseissanne ja kuolette VITUTUKSEEN.

• Mielenrauhaa7

En lue, mutta kirjoittelen mv:hen...joka päivä...

• Eirasisti

Niin,voit vaihtoehtoisesti monet jutut lukea eri maiden lehdistä, jos osaat hakea ja kielitaito riittää. Ja paljon, paljon muuta pahempaa todellisuutta. Ei vara venettä kaada, jos ymmärrät mitä tarkoitan. Ei kaikki maailman lehdet voi olla Venäjän propagandaa, vai mitä olet mieltä?

• Lukeminenkannattaa

Olen samaa mieltä, ei kaikki lehdet ole Venäjän propagandaa, kannatta tosiaan lukea muitakin kuin mv-lehteä, saa laajemman käsityksen maailman, Euroopan ja Suomen tilanteesta.

• Dewittu

Suomi (Neuvostoliitto) ensin -liikkeen toinen johtohahmo Marco de Wit vieraili kesällä itä-Ukrainan kapinallisalueella, Venäjän tukemassa Donetskin niin sanotussa kansantasavallassa. Matkan aikana de Wit haasteli tuttavallisesti muun muassa Donetskin virallista tiedonvälitystä kontrolloivan Janus Putkosen kanssa. Hän jopa itse latasi YouTubeen jutustelusta kuvatun videon. de Wit myhäilee videolla Putkosen ladatessa Venäjän virallista totuutta.

Myös tunnettu Venäjä-propagandisti Johan Bäckman oli läsnä suomalaisseurueen Donetskin-matkalla. Bäckman esiintyy niin sanotun kansantasavallan edustajana.

http://seura.fi/isanpikajuna/2016/08/28/venaja-ensin-liike-lietsoi-forssassa/?shared=6864-db0f0529-1

• I.have.a.dream12

No, miksi vitussa minä kirjoittaisin MV:hen? No, sananvapaus on arvokas asia ja siksipä minä ja sinä kirjoitamme.

• Vastuuhukassa

Sananvapauteen liitty myös vastuu. Jos viestisi aiheuttaa jonkun toisen murhan olet vastuullinen sanoistasi.

• HulluAhoNavetanTaa

Yllyttihän näiden mv-lehtilukijatollojen ihannoima Hullu-Ahokin tappamaan erään vähemmistöön kuuluvan henkilön.

Vielähän tuo Hullu-Aho valitettavasti EU-parlamentissa paskaa jauhaa...

• minäpäluen

kovinpa olet perillä lehden sisällöstä,luet vissiin oikein suurennuslasin kanssa,kun noin vouhkaat.vaihtaisit jo aihetta menee vielä yöunet raukalla.

• Huhhahhei1

Halla-Ahohan itse haukkui tässä taannoin MV-lehden Venäjän rahoittamaksi propagandalehdeksi.

• Kyllä sieltä löytyy enemmän totuutta ,kuin iltalehdistä ja ylestä!Te v.n suvakit ja hyysärit ette näe metsää puilta!

• PelkkääPaskaa

Sinähän valehtelet enemmän kuin mv-lehti!

Häpeä juntti!

• V.n suvakki matujen p.n nuoliainen ei tosiaan hyväksy jos kerrotaan asiat niinkune on.Lue sä vaan ja kuuntele hyysäreitä,yle,iltalehdet ja muut sievistelyaviisit.

• vielä_kerran

MV-lehden juttuja kannattaa lukea varauksella, ja terveellä järjellä eroittaa jyvät akanoista. MV kirjoittaa paljon asiaakin josta muut visusti vaikenee.

Se joka uskoo että valtamediasta se totuus löytyy kannattaa rukata asennetta kohdalleen. Valtalehdistö on saanut vuosikymmeniä aivopestä kansaa kun ei ole ollut vaihtoehtoista madiaa. Nyt onneksi on tämä netti jossa asioita voi oikoa eikä lehdistönkään valheet kaikki mene perille.
      Tiedän monen vanhemman toimittajan joutuneen kallonkutistajalle kun ei enään voi valehdellakkaan niinkuin ennen, lukijat tulevat silmille.

Siksi nämä erilaiset vaihtoehdot ovat tervettulleita niin myös MV

• Huhhuhhuh1

Kukahan se aivopesee......

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3063
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2725
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2335
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2188
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1996
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      57
      1929
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1576
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1537
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1380
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      30
      1351
    Aihe