Tänään alkaa tuplajaksot

etteiunohdu

Hei tiedätteks, että tänään Emmessä alkaa kauan odotettu kaks jaksoo peräkkäin. Viittä vaille kuus alkaa

4

153

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Glub

Todella, mukava juttu! Emmerdale on nyt *Erittäin* Jännittävää ja Tapahtumarikasta, ja nyt, kun sitä nähdään kaksi jaksoa päivässä taas, niin tapahtumia on *todella* paljon ja nopeassa aikataulussa!

(Itse asiassa usein tuntuukin, että on hieman liikaa kaksi jaksoa, kun tapahtuu todella paljon. Hyvä puoli siinä on toki se, että saavutetaan Iso-Britannian jaksoja, ja siten olemme yhä lähempänä tuoreimpaa aikataulua.)

• batmani

Paitsi että kun saavutamme Iso-Britannian jaksoja, täytyy varautua myös siihen, että todennäköisesti tulee joulu- ja kesätaukoja. Mutta ehkä sitten aletaan näyttämään uusintana vanhoja jaksoja.
        Minulle sopisi paremmin tuo yksi jakso illassa.

• 2jaksoaOnParasta

Parin kuukauden 1 jakso tasaus kesällä jättää jälkeen. 2 jaksoa toimii parhaiten sopivaan aikaan. Viime kuukausina Englannissa on näytetty jopa 7 jaksoa/ viikko,tuplatiistai to lisäksi.
        Muitakin sarjoja näytetään nykyään melko tuoreina muilla mainoskanavilla.Kestää aika kauan ennekuin päästään 6kk. New Zeal taitaa olla joku 3 viikkoa jäljessä jaksot.

• Glub

Voisinkin kuvitella, että kävisi niin, että näytetään kaksi jaksoa niin kauan, kunnes olemme niin lähellä Iso-Britannian jaksoja, ettei enää voi, ja sitten aikataulu siirtyy kokonaan yhdeksi jaksoksi päivässä, tämä olisi mielestäni ihan hyvä ratkaisu. Näinhän on aiemmin käynyt esimerkiksi Kauniiden ja rohkeiden kanssa. Minulle riittää yksikin jakso Emmerdalea, kun tavallisesti yhdessäkin jaksossa tapahtuu melko paljon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      67
      2801
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      46
      2554
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      431
      2217
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2128
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1956
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      32
      1692
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1526
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1477
    9. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      26
      1283
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      18
      1165
    Aihe