Kyläkierros

rotestimökinpoika

Kävinpä auditoimassa Kären baarin, ABC:n ja pari muuta paikkaa tänään. Eipä näkynyt eikä kuulunut, vaikka olin korva tarkkana, sellaista ukkokööriä joka olisi keskustellut Lieksa sivulle tulevista asioista. Sitäkään nuorempaa kirjuria ei näkynyt. Sen sijaan näin vanhan koulukaverin jota en ole nähnyt melkein viiteenkymmeneen vuoteen.

14

319

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Diggergirl

Mulukkumarttojako kaepailet,lie olleet jossain toisessa kahvilassa.

• ässään.sitten

Nämä ko. martat ovat vallanneet sittarin kahvilan, ei sinne tavan ihminen ainakaan aamulla sovi.

• hissanmaikk

Sinä itse olet kamuttaja älä tule tänne lässyttämään vaan hae hoitoon itsesi kamuttaja.

• Niin en minä ole monta, olen vaan yksi vanha ukkeli Pielisjärveltä lähtöisin.

• AsuntoVaara

Kannattaisi varmaa käydä kulmilla hieman useampaan jos ei koulukaveria nähnyt 50vuoteen !

Kaikki LUOKKAKOKUKSET ovat tainneet jäädä väliin ?

• rotestimökinpoika

Jopas jotain, tuota en ajatellutkaan.

• Pipipipion

Jospa kävisit terkkarilla, siellä ne minun kaverit on.

• En tiedä onko montakaan minun kansakoulukaveria enää hengissä, ei taida olla.
      Siihen aikaan ei vielä puhuttukaan peruskoulusta.

• vuokatineinoeno

tapasin martat sittarin baarista. Teemat oli selvillä. Jarkko norsunluutornissa ja Tero lähössä.

• IteKinnunen

Minusta on todella harmi ettei ihmiset ole juuri kiinnostuneita luokkakokouksista ja siitä että miten kavereilla menee nykyään !

Itse kävin katsomassa elokuvan jossa kaverit tapasivat toisiaan monen vuoden jälkeen ja kaikilla oli niin mukavaa !

• olkoot.poissa

Kävin toissakesänä luokkakokouksessa, mutta ei paikkakunnalla asuvat, mielestään "paremmat" ihmiset vaivautuneet tulemaan.

• Eipä ole mennyt kaikki niin kuin elokuvissa. Ei ole ollut elämä pelkkää juhlaa, se on
        ollut ruusuilla tanssimista. Piikikkäiden. Enpä kovasti kaipaa sen aikaisia koulukiusaajia, tosin muutama on jo Mähkönkankaassa. Reilu vuosi sitten soittelin
        varmaan toistakymmentä puhelua entisille koulukavereille, eipä ole tullut kuin pari soittoa takaisin. Että silleen. Tuskin olen mielestäni sen parempi kuin muutkaan.

• jokutolokkukuitennii

Voe veikkonen, eihän nuo vanahat luokkakaverit etes tervehi, niin mitävarten niitä pitäs vielä häiritä jollain kokoontumiskutsulla? Varmaan sanosivat, jotta kokoonnu yksinäs!

• En minäkään ole käynyt yksissäkään kokoontumisissa, enkä aio mennä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7290
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      733
      3521
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      349
      1847
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      164
      1785
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1415
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1381
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1280
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1247
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1241
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1154
    Aihe