Nyt alkaa taas monenlaisia kursseja, kun loma-aika alkaa loppua.
Mietin, lähtisinkö jollekin kurssille. En ole vielä päättänyt edes minne menisin ja mitä uutta haluaisin oppia.
Keksikää ehdotuksia tai kertokaa omistanne, olkaa ystävällisiä!
Voisitko ryhtyä opiskelemaan?
73
678
Vastaukset
- Dementia.Senilis
En lähde opiskelemaan. Totesin jo kauan sitten, että latvalaho on siinä pisteessä, ettei sinne mitään uutta tartu. Entisetkin kummasti karisee pois...
- ku-sais-aikaseksi-lähteä
Haluisin opiskella englantia puhekielenä,
saksaa samoin, ja ehdottomasti ruotsia,
muinhoin koulussa oli saksaa ja ruotsia, engalantia ei ollut ,
ulkomaan matkoilla on hyvä osata kieliä,
täydellistä ei kielen osaaminen tarvi olla, pääasia että tulee ymmärretyksi,
puhekielen opiskelu on järkevää vanhallekki ,- SorryAnteeksiVerzei
Kuulostaa hyvältä. Sormi osui vahingossa punapeukuksi. Anteeksi.
- Ainapärjäänsuomella
Miksi ulkomaan matkoilla pitää osata kielitaitoa?
- KielitaitoRikastuttaa
Onhan se ihan eri asia, kun pystyy keskustelemaan paikallisten ihmisten kanssa ja voi tutustua erilaisiin asioihin ihan oikeasti.
Jos haluaa vain löhöillä rannalla ja käydä ostoksilla, ei kielitaidolla ole niin väliä, vaikka etua saattaisi olla siltikin. Oppaat hoitelevat asioita seuramatkoilla.
Asioiden hoiteleminen on paljon vaikeampaa, ellei voi puhumalla selvitellä. Saa tietoa ja voi löytyä paljon uutta kiinnostavaa. JOS on kiinnostunut.
Toisaalta on ihmisiä, jotka eivät hallitse edes suomea tai muuta äidinkieltään kunnolla. Pärjääminen riittää joillekin, jotkut toiset ovat kiinnostuneita ja haluavat tutustua monenlaisiin asioihin. Kaikki ei ole mahdollista, ellei saa asioista tietoa eikä ymmärrä paikallisten puhetta eikä kirjoitettua tekstiä.
Jotkut eivät keskustele ihmisten kanssa suomeksikaan. Ovat vaan ja möllöttövät, eikä mikään kiinnosta kummemmin.
Kävin joku vuosi sitten tilkkutyö kurssilla, se on mukavaa ajankulua, olen tehnyt monenlaista tilkuista.
En oikein keksi mille kurssille voisi lähteä, jokin ruuan laittoon liittyvä voisi olla mukava, aika hyvä olen tekemään sapuskaa nytkin, vaikka itse kehunkin.- 1eero
Jatkan tätä hyväksi koettua ja monipuolista elämänkoulua.
siilimuori4 kirjoitti:
Niin minnäi. Elämä itsessään näyttää olevan paras korkeakoulu.
Tai oikiastaan minä voisin lähteä sopeutumisvalmennuskurssille, eikö sielläkin jotain opi?
- 1eero
siilimuori4 kirjoitti:
Tai oikiastaan minä voisin lähteä sopeutumisvalmennuskurssille, eikö sielläkin jotain opi?
Jos sulla on vaikeuksia ittes kanssa ni mee ihmeellä, ehkä tapaat siellä muitakin ongelmasta huolestuneita.
1eero kirjoitti:
Jos sulla on vaikeuksia ittes kanssa ni mee ihmeellä, ehkä tapaat siellä muitakin ongelmasta huolestuneita.
Vaikuttaapiko siltä?
- 1eero
siilimuori4 kirjoitti:
Vaikuttaapiko siltä?
En usko :)
1eero kirjoitti:
En usko :)
Mjaa. Eikö ole huvitavvaa kysyä semmoselta joka ei tunne olleskaan :D.
Mut jos mulla on asia johon hakuan sopeutumisapua ni voisin kyllä soppeutumiskurssille pyrkiäkki. Sinne on kuulema pääsykokkeet. Tai ainaki moniammatillinen työryhmä valihtee.siilimuori4 kirjoitti:
Mut jos mulla on asia johon hakuan sopeutumisapua ni voisin kyllä soppeutumiskurssille pyrkiäkki. Sinne on kuulema pääsykokkeet. Tai ainaki moniammatillinen työryhmä valihtee.Niiss on nykysin tämösiä teemallisia joista voi laita mohon haluaapi hakkeutua.
siilimuori4 kirjoitti:
Niiss on nykysin tämösiä teemallisia joista voi laita mohon haluaapi hakkeutua.
siis valita johon voipi----------------------
- 1eero
siilimuori4 kirjoitti:
Mut jos mulla on asia johon hakuan sopeutumisapua ni voisin kyllä soppeutumiskurssille pyrkiäkki. Sinne on kuulema pääsykokkeet. Tai ainaki moniammatillinen työryhmä valihtee.Vaaditaanko valinnassa, on oltava tarpeeksi sopeutumaton mulla voisi olla vaikeuksia päästä.
1eero kirjoitti:
Vaaditaanko valinnassa, on oltava tarpeeksi sopeutumaton mulla voisi olla vaikeuksia päästä.
Nii. Kait he päättävät et hän pääsee jollon suurin tarve. Mullois nyt tarve tai sanotaanko vuojen päästä mut raati ratkoo onko tarve niin suuri et mahun mukkaan.
siilimuori4 kirjoitti:
Nii. Kait he päättävät et hän pääsee jollon suurin tarve. Mullois nyt tarve tai sanotaanko vuojen päästä mut raati ratkoo onko tarve niin suuri et mahun mukkaan.
Minä voisin ainaki sillon päästä jos pääsykriteeri ois liian sopeutuva :D
- 1eero
siilimuori4 kirjoitti:
Minä voisin ainaki sillon päästä jos pääsykriteeri ois liian sopeutuva :D
Tuliko sulle ongelma näää, minä ratkaisin toimettomuuteni tänä aamuna ettei tarvii pähkäillä olemattomia irrottamalla veneen laiturista.
1eero kirjoitti:
Tuliko sulle ongelma näää, minä ratkaisin toimettomuuteni tänä aamuna ettei tarvii pähkäillä olemattomia irrottamalla veneen laiturista.
Oliko se tarttunu kiinni?
Ei mullole toimettomuutta. Tänä aamunaki oli kello soimassa kuuvelta kun piti olla jo menossa kaheksaksi. Kotona on kaikenlaista puuhaa, toimettomana ei tarvihe olla. Iliman venettä :).- 1eero
siilimuori4 kirjoitti:
Oliko se tarttunu kiinni?
Ei mullole toimettomuutta. Tänä aamunaki oli kello soimassa kuuvelta kun piti olla jo menossa kaheksaksi. Kotona on kaikenlaista puuhaa, toimettomana ei tarvihe olla. Iliman venettä :).Minäpä kävin keräämässä kanttarelliä suit sait sukkelaan ähäkutti.
1eero kirjoitti:
Minäpä kävin keräämässä kanttarelliä suit sait sukkelaan ähäkutti.
Löytyikö palijo? Teetkö venneessä siitä ruokaaki vai säilötköki?
- 1eero
siilimuori4 kirjoitti:
Löytyikö palijo? Teetkö venneessä siitä ruokaaki vai säilötköki?
Löyty hyvä paikka, otin senverran minkä laitan lihakastikkeseen. Joo aamusella pyyhkäsin 70-80 kilometriä kun sain veneen irti, ilma hyvä 20 plussaa.
1eero kirjoitti:
Löyty hyvä paikka, otin senverran minkä laitan lihakastikkeseen. Joo aamusella pyyhkäsin 70-80 kilometriä kun sain veneen irti, ilma hyvä 20 plussaa.
Minäki kävin just lenkillä kun ilma kääntyi aurinkoiseksi. Valkoposkihanhenliha kastikkeenko teit :D? Pittää nauttia kesästä niin kauan kuin kelejä piisaa. Saapi sitte talvella muistella ja odottaa seuraavaa.
siilimuori4 kirjoitti:
Minäki kävin just lenkillä kun ilma kääntyi aurinkoiseksi. Valkoposkihanhenliha kastikkeenko teit :D? Pittää nauttia kesästä niin kauan kuin kelejä piisaa. Saapi sitte talvella muistella ja odottaa seuraavaa.
Ai niin ja minä tein lappapuuroa. Woi että oli pitkästä akaa hyvvää.
- 1eero
siilimuori4 kirjoitti:
Ai niin ja minä tein lappapuuroa. Woi että oli pitkästä akaa hyvvää.
Tuon nimistä en ole kuullut pitääkö sitä syödä lappamalla, rantauduin päivällä pieneen veneily paikkaan jossa nuotio katos, kemiallinen vc, halkoliiteri alkuillasta tuli ulkomaalaisia nuoria 4 kanootillista seurakseni, aamulla lähtevät jatkamaan matkaa.
1eero kirjoitti:
Tuon nimistä en ole kuullut pitääkö sitä syödä lappamalla, rantauduin päivällä pieneen veneily paikkaan jossa nuotio katos, kemiallinen vc, halkoliiteri alkuillasta tuli ulkomaalaisia nuoria 4 kanootillista seurakseni, aamulla lähtevät jatkamaan matkaa.
Lappapuuro on sama kuin vispipuuro.Saa sitä lappaakki .
Sehän on kiva et on seuraa, heillä ja sullaki.
Etäkursseja voisin käydä, esim. miten saan lantut kasvamaan, miten saan tomaatit kasvamaan ilman latvamätää, miten saan mustikkapensaasta mustikat talteen ennen kuin linnut syö ne parempiin suihin, miten saan perunat, porkkanat ja punajuuret puhtaana maasta, miten mahdutan 180 cm pitkän höyläpenkin 170 cm tilaan, miten saan pyykit kuivaksi ulkonarulla sateella, miten teen perunalaatikon kun kaupassa ei ole possusuikaleita, miten saan kotiviinin säilymään, miten teen tietokoneohjelman opiskelematta ohjelmointikieltä, miten maltan ajoissa nukkumaan yms...
- KerroJAKuvaile
Millainen on mustikkapensas?
- Mennä.pensaisiin
Se on puskassa oleva musta kommentoija.
KerroJAKuvaile kirjoitti:
Millainen on mustikkapensas?
Mustikkapensas on pensasmustikka, joka kasvaa tuuheaksi, isoja mustikoita tuottavaksi pikkupensaaksi. Minullakin on puutarhassa yksi, toverinsa menehtyi viime talvena.
Ancelina kirjoitti:
Mustikkapensas on pensasmustikka, joka kasvaa tuuheaksi, isoja mustikoita tuottavaksi pikkupensaaksi. Minullakin on puutarhassa yksi, toverinsa menehtyi viime talvena.
Viime talvi oli ankara, moni tosi pitkän ollut sitkeä kasvi kuoli.
Ajattelin ostaa pensasmustikan taimia, niitä näkyy olevan nyt syksyllä myynnissä, kai ne voi sitten tähän aikaan istuttaa.mielikki.mummo kirjoitti:
Ajattelin ostaa pensasmustikan taimia, niitä näkyy olevan nyt syksyllä myynnissä, kai ne voi sitten tähän aikaan istuttaa.Katoa kävi talven jäljiltä täälläkin, pari lajia katosi kokonaan.
Loppukesästä omat mustikkapensaat ystävältä sain, kiitoksena puutarhamarjoista.
Tykkäävät happamasta maasta, vinkkinä piimällä kasteleminen.mielikki.mummo kirjoitti:
Ajattelin ostaa pensasmustikan taimia, niitä näkyy olevan nyt syksyllä myynnissä, kai ne voi sitten tähän aikaan istuttaa.Paras istutusaika keväällä mutta astiataimia voi istuttaa syksylläkin. Rodomultaa tai kalkitsematonta turvetta mullan sekaan, kalkita ei saa.
- Heikunkeikku
Lähde ihmeessä opiskelemaan, jos siltä tuntuuu. En osaa ehdottaa mitään opiskelua, koska en tunne "tapausta". Mistä pidät, mitä puuhaat, mikä olisi kivaa.
Itse itseopiskelen. Nyt aika tovin oon työhön liittyviä asioita touhunnut. Liittyen musiikkiin. Aika tyytyväinen oon "opiskeluuni". Kun hyvin kohta, melkein pian heti-oitis, alkaa työt. Jahka saan nyt itteni satasella siihen fiilikseen, että kesäloma on nyt ohi ja tarttee kiristellä nutturaa oikeaan asentoon ja etsiä karttakeppi kouraan.
Eiköhän se tästä lähde suttaantumaan, kun alkuun pääsee. Haluaisin oppia koodaamaan, alakoululaisillekin sitä jo opettavat niin miksen sitä ihan pikkasen oppisi minäkin.
Joku liirumlaarun olisi kiva osata koodata. Olisikohan se kuin salakielellä rakkauskirje vai vain harvinaisen tylsä sarja numeroita ja kirjaimia.
Sen verran näin alkajaisiksi voisi opiskellaMietin kahvakuulakurssille menoa yhdessä kauniin vaaleanvihreän, kuusi kiloa painavan kahvakuulani kanssa.
Vähän jänskättää jos se lähtee käsistä ja osuu toiseen kuulanheiluttelijaan.
Kotonakaan en saa, muuten kuin salaa, sisällä sitä heilutella. Pihallakin kaukana ikkunoista, mielellään keskellä kesantopeltoa.
Olisi kansalaisopistossa näköjään nypläyskurssikin, siihen puuhaan ei minusta kyllä ole.- kaks.koli.neli
eikös kuusikiloinen ole jo aika tyrnä vehje. Tai no jos voimaa piisaa, mikä ettei. Tarpeeksi kun heiluttelee voi mennä garderoopia uusiksi kun lihakset pullistuu.
kaks.koli.neli kirjoitti:
eikös kuusikiloinen ole jo aika tyrnä vehje. Tai no jos voimaa piisaa, mikä ettei. Tarpeeksi kun heiluttelee voi mennä garderoopia uusiksi kun lihakset pullistuu.
Onhan se melkoinen mötikkä, muutaman kerran kun heilutan, niin jo lihakset tietävät jotain tehneensä.
Mutta jos viitsin heilutella, niin voi siitä hommasta hyötyäkin olla.
Tytär sellaisen pyysi ostamaan, että voi lomallaan treenata.
Itselleen aikoo ostaa kahdeksan kiloisen, tuo on muka liian kevyt.
Niin varmaan onkin, kun hän on 152 senttinen ja 48 kiloinen- kaks.koli.neli
Sano tytölles, että heiluttelee tukevalla alustalla. Nolo juttu jos menee lattiasta läpi;)
kaks.koli.neli kirjoitti:
Sano tytölles, että heiluttelee tukevalla alustalla. Nolo juttu jos menee lattiasta läpi;)
Kehoitan heiluttelemaan vain alakerrassa, ettei tipahda laton läpi jonkun päähän, jos yläkerrassa jumppaa.
Ancelina kirjoitti:
Kehoitan heiluttelemaan vain alakerrassa, ettei tipahda laton läpi jonkun päähän, jos yläkerrassa jumppaa.
Laton voi lukea myös katon :)
- muori.häärää
Opiskelin ja opiskelen huonekalutuunausta. Unohdan mennä nukkumaan, kun jään rustaamaan jotakin yksityiskohtaa. Ostan tavarat tori.fistä, olen säilyttänyt vitsiksi asti kaikenlaista jäämätarviketta, joita nyt pystyn käyttämään. Maalit on tosi kalliita, mutta kokonaisuudessaan huonekaluista tulee 10-kertaisesti halvempia kuin kaupassa ja ah.. niin rakkaita.
Opiskelut on opiskeltu.
Tässä iässä on turhaa alkaa tuhlaamaan aikaa.
Sitä-paitsi osaan jo melkein kaiken.
Erin-omaista parenpi kokki, autoilija eikä minusta nypläriä tule.
Täkkini ja peitteeni ovat koko-kankaasta.
Tärkeimmät kielet sujuvat, ne toistkin ontuen.
Mikä enemmän mikä vähemmän.
H.- tarjolla.tänään
Niin tosiaan kyllä siinä taitoa vaaditaan kun kiehauttaa ne pakastevihannekset.
tarjolla.tänään kirjoitti:
Niin tosiaan kyllä siinä taitoa vaaditaan kun kiehauttaa ne pakastevihannekset.
Aamu-teeveen ravitsemus-asian-tuntija puhui aamulla.
Aivan hyvin olisi riittänyt, kun olisi sanonut:
Syökää kuten HUNKSZ.
-
Minä höyrytän kasvikseni.
Satunnaiset Perunatkin.
H.
Mä haluan opiskella miten sipulit kasvavat normaalin kokoisiksi kasvimaassa. Mulla ne kasvaa vain peukolanpään kokoisiksi. Kalkin puutetta? Liikaa kalkkia? Parempi ostaa vaan edelleenkin kaupasta?
Kaksi juttua joita voisin opiskella nyt syksyllä on saven dreijausta ja mahdollisesti käydä uomahallilla jossain vesijumpassa . Kumpaakaan en ole ikinä tehnyt.Minullakaan ei sipulit menesty. Eräs tuttava neuvoi laittamaan tuhkaa kasteluveteen, eipä tuosta mitään hyötyä ollut.
Ei sipulit kalliita ole kaupasta ostettunakaan.Hei, sun kannattaisi teettää maaperätutkimus siitä sipulimaasta, silloin tietäisi, mitä puuttuu ja mitä on liikaa. Muutamia näytteitä lähetetään ja sitten paluupostissa saa tiedon mimmonen maa se on ja mitä siihen kannattaa roiskasta, että sipulit kasvavat...täytyy tietysti sitten tietää minkälaisesta kasvumaasta ne sipulit tykkäävät. sitten kun nämä kaksi yhtälöä yhdistää, niin johan sipulit rehottavat.
- eiolluflunssaa
Vesijumpassa kävin ja eikös vaan alkanu kuulua valituksia kun yskin eli parasta yksin jumpata, aina valitetaan kaikesta.
Joku aika sitten minulla oli profiili-kuvassani pieni ja sievä silppuri.
Kuvassa oli myös kokin-veitsi, antamassa vertailua silppurin kokoon.
Se vetää vain yhden, isohkon Sipulin, tai kaksi pienenpää.
29,90€
-
Voihan olla että tämä ei opiskeluun kuulu, mutta ottakaa opiksi.
Säästätte kalliita kokki-veitsiänne sekä Fiskarsin kallista teroitus-puikkoanne.
-
Oikeastaan, kannattaako teidän alkaa opiskella?
Enimmäkseen voittehan kysyä minulta :)
H.Ancelina kirjoitti:
hunksz
Pystytkö opettamaan kahvakuulalla reippaita ja tehokkaita liikesarjoja?
P."Ancelina"
Kahva-kuulaa voi heitellä ihan miten vaan jaksaa.
Tärkeintä on alas-heitossa pitää kädet suorina ja jalat runsaasti harallaan.
Vain nais-korkeus-hyppääjien jalat näyttävät alkavan kainaloistansa.
Ylä-heitossa ei sitten yli-päätänsä.
-
Niin, ja harjoittelun voi aloittaa pienellä Lantulla ja pätkällä rulla-lankaa.
Kohtuu-kokoinen Porkkanakin sopii.
H.hunksz kirjoitti:
"Ancelina"
Kahva-kuulaa voi heitellä ihan miten vaan jaksaa.
Tärkeintä on alas-heitossa pitää kädet suorina ja jalat runsaasti harallaan.
Vain nais-korkeus-hyppääjien jalat näyttävät alkavan kainaloistansa.
Ylä-heitossa ei sitten yli-päätänsä.
-
Niin, ja harjoittelun voi aloittaa pienellä Lantulla ja pätkällä rulla-lankaa.
Kohtuu-kokoinen Porkkanakin sopii.
H.hunksz
Tiesin ettet osaa opastaa, tytär osasi paremmin.
Etujalat tulivat kipeiksi.
Käytän alkutreeneissä kesäkurpitsaa ja paalinarua.
Kiitos kuitenkin että yritit.
P.
hunksz voisitko kertoa miksi mun sipulit ei kasva peukalonpäätä suuremmiksi?
Ja sitten paras ohje synttärikakun täytteeksi kun ei saa kuulemma olla vispattua kermaa
"Paloma.se.co"
Minulleko?
Kakun kerma-kuorrute toimii jäähdytettynä.
Jäähdytetään kakku -192C Typpi-jotain.
Valutetaan kerma purkeistansa päälle.
Se jähmettyy kauniisti valahtaen.
Tavallaan kuin yöllinen kuola viiksiin.
Hänelle on varmaan tuttuja myös tyynyn-päällisten/lakanoiden jähmeät kohdat.
H.hunksz kirjoitti:
"Paloma.se.co"
Minulleko?
Kakun kerma-kuorrute toimii jäähdytettynä.
Jäähdytetään kakku -192C Typpi-jotain.
Valutetaan kerma purkeistansa päälle.
Se jähmettyy kauniisti valahtaen.
Tavallaan kuin yöllinen kuola viiksiin.
Hänelle on varmaan tuttuja myös tyynyn-päällisten/lakanoiden jähmeät kohdat.
H.Kiitos.
Seuraava!- MillainenKakku
Kävisikö juoksevalla hunajalla maustettu ja hyvin sekoitettu, hieman kiiltävä ja hyvin herkullinen paksu kreikkalainen tai turkkilainen jugurtti?
Tai valkosuklaakuorrutus?
Joku hauska, värikäs hyytelö? - mimmimum-..mi
Uusi juttu täytekakkuihin on valion maistuva rahka...oli tosi hyvän makuinen mansikkakakku....täytteenä minttu-suklaa rahkaa kermavaahtoon yhdistettynä sekä päälle kuorrutuksessa...niitä on montaa makua...
MillainenKakku kirjoitti:
Kävisikö juoksevalla hunajalla maustettu ja hyvin sekoitettu, hieman kiiltävä ja hyvin herkullinen paksu kreikkalainen tai turkkilainen jugurtti?
Tai valkosuklaakuorrutus?
Joku hauska, värikäs hyytelö?Kuulostaa herkulliselta, mutta ei ehkä ole kymmenvuotiaan ensimmäinen valinta...tarvii kokeilla aikuisen kakkuun.
Valkosuklaa....mmmm....kysytään. (Teen tavallisesti kakut ihanilman mitään neuvoa, mutta pieni poika oli niin hellyttävä ja sanoi että saako hän toivoa....mä sanoin että joo, sun synttärit, saat itse toivoa mitä haluat kakun päälle ja väliin. Nyt on kysytty jo: jäätelökakku ja marenkeja ja nonstopp-karkkeja päälle :)
Taidan tehdä kaksi kakkua, yhden aikuisille ja yhden lapsille.mimmimum-..mi kirjoitti:
Uusi juttu täytekakkuihin on valion maistuva rahka...oli tosi hyvän makuinen mansikkakakku....täytteenä minttu-suklaa rahkaa kermavaahtoon yhdistettynä sekä päälle kuorrutuksessa...niitä on montaa makua...
Rahkaa...taitaa jo saada meidänkinkaupoista, eri makuisia.
Mulla olis valmista vaniljapannakottaa jospa laitan sitä toiseen kakuista. Ja rahkaa ja ja marjoja mums!
- kesi.vä
Aloitan aamujoogakurssin, kerran viikossa.
- keskity.miettimään
Taidat olla buddhalainen
- kesi.vä
keskity.miettimään kirjoitti:
Taidat olla buddhalainen
En tunnusta mitään uskontoa. Dalai Lamalla on aforismeja jotka sopivat mun pirtaan.
Olen harrastanut joogaa aiemmin n. 8 vuotta, tuli paussi pariksi vuodeksi, kun solisluuni murtui eikä luutunut kohdilleen. Saas nähdä, ainakin jalat ja tasapaino petraantuvat, toki saan vielä kädet ristiin-rastiin selän takana.
Meditointia harrastan silloin tällöin itseksein, eli puhdistan itseni ajatuksista.
Mitä tarkoitit, että pitäisi ajatella? - miten.on
kesi.vä kirjoitti:
En tunnusta mitään uskontoa. Dalai Lamalla on aforismeja jotka sopivat mun pirtaan.
Olen harrastanut joogaa aiemmin n. 8 vuotta, tuli paussi pariksi vuodeksi, kun solisluuni murtui eikä luutunut kohdilleen. Saas nähdä, ainakin jalat ja tasapaino petraantuvat, toki saan vielä kädet ristiin-rastiin selän takana.
Meditointia harrastan silloin tällöin itseksein, eli puhdistan itseni ajatuksista.
Mitä tarkoitit, että pitäisi ajatella?Pääseekö meditoimalla henkimaailmaan keskustelemaan kuoleitten kanssa.
- kesi.vä
miten.on kirjoitti:
Pääseekö meditoimalla henkimaailmaan keskustelemaan kuoleitten kanssa.
En ainakaan minä. Ne on meediot erikseen. Mun meditointi on olemista ihan hiljaa. Sulkea ympäriltä ja ajatuksista kaikki pois. Rentoutua. Se onkin vaikeaa, tuppaa ain joku ajatus tulla mielen päälle.
Varmaankin lakkaisin hengittämästä, jos joku kuollut alkais kesken mun hiljaisen hetken jotain puhumaan. Jos unetkin ovat tarpeeksi kamalia, ainakin jos pyrkii juoksemaan pakoon niissä.
- ent.siivoojaparka
Ei yhtään mitään niin mielenkiintoista ole tämän taivaan alla, mikä saisi minut enää haksahtamaan sellaiseen, minne on mentävä säännöllisesti johonkin tiettyyn aikaan.
Vieläkin kärmii, ettei vanhempani hankkineet minulle kotiopettajaa, joka olisi alkanut työnsä aina vasta silloin, kun olin kunnolla herännyt. - hytinäx1
Opiskelen tässä alkuun 8 tuntia arkipäivisin uutta työpaikkaani ja sen rutiineja, niin sitä vaan sai sisukas suomalainen 60-kymppinen täti uuden ja paremman työpaikan täällä ulkomailla.
Nyt täytyisi vaan muutamaksi illaksi löytää jotain mukavaa liikuntaa, pitäisköhän aloittaa uudelleen se vesijumppa, vaikka inhottaa tuo vanha uimahalli.- kesi.vä
Onnea työpaikan johdosta!
Mä käyn välillä vesijuoksemassa hallilla. En niinkään vesijuoksun takia, vaan olen saunahullu. Saunominen rentouttaa paremmin, kun on ensin rehkinyt.
- vhimsf
Ei mitään.
- Tavuviiva
Hunkzs. Miks noita tavuviivoja vilistää?
Suosittelen asahia. Todella ihanan letkeää. Parissakymmenessä minuutissa rentoutuu niin, että vois mennä maahan ittensä viereen nukkumaan. On siinä sellaisia hankalia variksenpelätinliikkeitä, mitkä vaatii koordinointikykyä, mutta kun on sata kertaa tehnyt, niin jotkin liikkeet jopa osuu kohdalleen. Dreijauksessa voi käydä köpsästi; puolet savesta viskautuu parhaimmillaan altaaseen pahimmillaan lähiympäristöön. Pienet vaihteet aluksi käyttöön. Savityö on kyllä ihan kivaa ja rentouttavaa ja välillä menee huumoriksikin jopa vieläpä kenties.
Ja kyllä ulkkisten kanssa on jännää puhua vieraita kieliä. Ymmärtääkö vai ei no kylläeiaina. No sitten otetaan se englanti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577370Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393651Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3762046Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1681844- 861499
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164