Onko maanantain jälkeen tiistai?
Miksi ruoho on vihreää?
Mikä?Kuka?Missä?Milloin?Minkä tautta?Onko vai eikö?
Jotenkin vaan kiinnostaisi tietää.
Nouseeko huomenna aurinko?
16
229
Vastaukset
- SääliTommosiaJää
Ja yllä on sitten arvostelijan oma panos palstan kehittämiseen.
Voi hohhotella vaikke itse kykene mihinkään sen kummenpaan - TyhmäJaIlkeäMääkö
Ne joilla ei ole mitään annettavaa, ovat innokkaimpia arvostelijoita.
- Palstatyhmiytynyt
Huomenna. 5 minuutin kuluttua. Aurinko. Keskiviikkona.
Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.
Aurinko laskee länteen. Nousee idästä. On sanonta. Tuskinpa se jää sinne horisontin taakse. Nousee se sieltä tuonne pilvien taa.
Muuta en osaa vastata.
Olen palstatyhmiytynyt. Ei, ei nouse aurinko. Mutta jos hyvin käy, Tellus saattaa yön aikaan pyörähtää silleen kyljelleen, että aurinko näkyy.
Kyllä, maanantain jälkeen on tiistai, ennen ja jälkeen.
Ruoho on valinnut virheän värinsä ittelleen, koska grönt är skönt. Viisas valinta. Kuvittele jos kaikki olisi oranssia. Tai sinapinkeltaista.
Mikä?Kuka?Missä?Milloin?Minkä tautta?Onko vai eikö?
Tarkenna kysymystä. Miksi puuttui vielä.- Juuri-nyt
Miksi täällä idässä aamumittarissa on 25 ja täysi pilvetön aurinko?
Juuri-nyt kirjoitti:
Miksi täällä idässä aamumittarissa on 25 ja täysi pilvetön aurinko?
Tuo on täysin tuntematon ilmiö näillä leveysasteilla (lantionympärys jotain 100cm, peittää auringonkin). Joku ydinvoimala taas posahtanut naapurissa?
- Nätti-lantio-100cm-vähän
Ootko takamus pystyssä auringon edessä? Kuka jää katveeseen?
Nätti-lantio-100cm-vähän kirjoitti:
Ootko takamus pystyssä auringon edessä? Kuka jää katveeseen?
Puhelin jää katveeseen :) Kerronpa sulle true storyn.
Kävi kerran niin että hukkasin puh-elimen. Sitä ei vaan ollut missään. Tytär riensi apuun ja soitti siihen. Se kuuluikin vaimeasti, mutta en vaan pystynyt paikantamaan että mistä se ääni tuli, aina kun menin kohti, se siirtyi pikkasen oikealle. Mulla on lievä kuulovamma vasemmassa korvassa, joten stereokuulo ei ole parhaimpia.
No, siinä mä pyörin ympyrää. Kunnes tajusin, säkin arvasit jo, eikö? Se oli mun takataskussa. Ja arvaas vielä yksi asia, mikä oli pahinta... Kännykässä oli värinä päällä, enkä mä tuntenut mitään! Hyvin eristetty paikka.- Nätisti-se-100cm-värisi
Kauheaa. Värinä. Ei tunnu missään? Nyt nyt värinälääkärille aikaa tilaamaan.
Toisaalta, takaapäin väristen, se ei tunnu kaikilla yksilöillä. Puhelinkaan.
Mutta. "Joko sä värisit" on hyvin yleinen naisten asettama kysymys. Nätisti-se-100cm-värisi kirjoitti:
Kauheaa. Värinä. Ei tunnu missään? Nyt nyt värinälääkärille aikaa tilaamaan.
Toisaalta, takaapäin väristen, se ei tunnu kaikilla yksilöillä. Puhelinkaan.
Mutta. "Joko sä värisit" on hyvin yleinen naisten asettama kysymys.On kauheaa, on. Pitääkö tässä nunnaksi ruveta. Vaihtaa suklaat iltapäiväkahvimunkkiin.
Meilläpäin kysytään värinään että onko kylmä :))
Elämä ja maapallo kulkee latujaan vielä meidän nopean maailmassa käväisyn jälkeenkin. Viikonpäivät on ihmisten keksimiä, ruoho on vihreää jos ei ole liian kuivaa.
Viikonloppuna ajattelin järven rannalla istuessani että tälläkin paikalla on käynyt moni ennen minua, paikka jää tänne lähdettyäni manan majoille.
Ennen syntymää ei minua ollut, samaan tilaan kai palaan kuoltuani.- siitäseelämälähtee
Ja ruo on aina ruskeampaa aina aidan toisella puolen vaikka näyttäisi että se olisi vihreämpää siellä, toinenkin vanha viisaus pätee aina: parempi liian myöhään, kuin liian aikaisin <- pätee myös lasten tekemiseen.
Maanantain jälkeen tulee aina muut päivät: ti-ke-to-pe-la-su
Ei voi tietää onko minun vihreäni sama kuin sinun vihreäsi
Minä täällä tänään kautta telluksen
OnAuringon nousun odotus perustuu uskoon, luottamukseen, kun se on noussut ennenkin.
Joskus voi olla myös niin että, perustuu toivoon.
Kunhan päästään huomiseen ja aurinko nousee, kaikki voi olla paremmin.
Ole ihan huoletta. Näinkin voi auringon nousuun suhtautua.rosaliiin kirjoitti:
Joskus voi olla myös niin että, perustuu toivoon.
Kunhan päästään huomiseen ja aurinko nousee, kaikki voi olla paremmin.
Ole ihan huoletta. Näinkin voi auringon nousuun suhtautua.Kyllä se vaan joka aamu pikkusen jännittää, nouseeko vai eikö :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577320Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393594Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3711978Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651816- 861459
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911290
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164