osaako joku kertoa

tahtootietää

saako kirjastosta lainata sellaista kirjaa missä kerrotaan mitä voi tehdä silloin kun ei ole mitään tekemistä?

11

169

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kesi.vä

Voisit kokeilla hakea:

helmet.fi

• 1727

Yritän pyyhkiä pölyt joka päivä

• Vastaavissa tilanteissa olen aina mennyt Joutsan joutopäiville .

• henrjii

mä olen hyppinyt vauhditonta kolmiloikkaa takapihalla

• henrjii kirjoitti:

mä olen hyppinyt vauhditonta kolmiloikkaa takapihalla

Toinen hyvä paikka on ne eukonkanto kisat,ikämies sarjaan osallistuttiin.
        Olis tietenkin pitäny olla ikänais sarja kun puolmatkas siippa tuumas et hyppäähän pykälään.
        Se oli ku koskela härmästä päin,rensselien sijaan joutusin mä selkään ja se meni ku hirvi.
        Hauskaa oli yleisöllä ja ittekkin yritin jonkinlaist hymyy vääntää .

• bbbbbbbbbbb

Lainaa "Kuinka saan ystäviä, menestystä ja vaikutusvaltaa"..

• Toimintaa.tyhmälle

Ota selvää missä on lähin kirjasto ja kysy sieltä.

• bbbbbbbbbbb

Eikö siinä ole jo riittävästi tekemistä, kun menet kirjastoon, lainaat kirjan ja luet sen.

• En tiedä kirjasta. Itselläni on aina tekemättömiä töitä rästissä.

• bessie-

Saahan sieltä.

Kaikkeen löytyy sopiva kirja. Ota aluksi vaikkapa käsityökirjoja, virkkaus, nyplääminen, kutominen, neulominen, kirjailu onhan niitä. Sitten kaikenlaisia nikkarointi ja puutyökirjoja, veneen rakentamista, lasitöitä, keramiikkatöitä, liikuntaa, korttipelejä, tekstausta ja kaunokirjoitusta, kieliä...

• sormi-suussa

onko alotuksen tekijä pikku-lapsi, heh

" ÄITIIII,,, MITÄ MINÄ TEKISIN ,,, " KUULETKOOOOOO ??????

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7320
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      3594
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      371
      1978
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      165
      1816
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      86
      1459
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1401
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1290
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1257
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1251
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1164
    Aihe