Jonkun pinnako ei kestänyt sitä, kun asetin kysymyksen siitä, voiko ihminen kreationistien mielestä päästä Taivaaseen vain, jos on kreationisti?
No, äkkiähän tämän sai esille uudestaan. Tosiasiat esiin vain, Torppa, Mark, Yurki jne...
Oikeastiko?
6
83
Vastaukset
- Ja.sitten.asialinjalle
Suokaa anteeksi tarpeeton avaukseni. Jostakin syystä alkuperäinen avaus ei näkynyt laitteessani ja vedin äkkinäiset johtopäätökset...
- seonfakta
Enpä tiedä mitä oikein tarkoitat, mutta sanottakoon nyt että ei siellä taivaassa tietenkään ketään evolutionistia nähdä.
Paitsi että jos nuo tekee parannuksen pahuudestaan.- aika-outoa
Miten ihmeessä tieteelliseen teoriaan uskominen voi olla pahuutta? On sinulla merkillinen uskonto.
- evoluutiosynti
Evoluutioteoria on pahan teoria. Se on teoria, joka hyväksyy pahan maailmassa ja kannustaa pahuuteen, koska se evoluutioteorian mukaan on luonnollista.
- yks.plus.yks
evoluutiosynti kirjoitti:
Evoluutioteoria on pahan teoria. Se on teoria, joka hyväksyy pahan maailmassa ja kannustaa pahuuteen, koska se evoluutioteorian mukaan on luonnollista.
Kaikkivoipa jumalanne on luonut ja hyväksyy joka sekuntti pahuuden :D On se kumma miten noin yksinkertainen asia ei uskovaiselle itsestään aukea.
evoluutiosynti kirjoitti:
Entä mitä oikeastaan tiedät evoluutioteoriasta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602834
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322395- 792208
- 602043
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408