Uraauurtava kokeilu. Sodankylässä ruvetaan iroittamaan yläpäitä ja ne korvataan alapäillä, eli persereiällä!
Sodankylässä siirretään yläpään paikalle anus!
26
198
Vastaukset
- senhuomaa
Monelle tämä siirto on jo tehty....
- KokemukseniNäkemykseni
Useimmile ei tartte siirtoa edes tehdä. Heillä on jo syntyeessään pää ollut ko persereikä.
- Kalma_
No näinhän se täsmälleen valitettavasti tilanne Sodankylässä on.
Hieno kommentti. Siinä on kyllä ajatuksen totuuden virtaa kaunistelematta tuotu meille maan matosille mietittäväksi.
- Alatyylikukoistaa
Asioitahan voi ilmaista monella tavalla. Tapahan se on tämäkin, hohhoijaa.
- PatePolultaan
Minä en niin vaikeita mieti.
Minä vaan löysään pökäleitä polulleni ja läskipyörien kumeihin venttiilin kohalle.
TUFFFFF....
Terv. Pate Pökäle - tupla-anus
Olisi kätevää, voisi paskantaa molemmilla päillä. Mutta onnistuuko kaljan juonti, kun suu puuttuu mutta on kaksi anusta.
- Anonyymi
Onnistuu ja tuplanopeudella!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onnistuu ja tuplanopeudella!
No sitten eikun äkkiä siirtoleikkaukseen!
- Anonyymi
Niin kauan kuin on varaa huvikseen huristella moottorikelkoilla, on bensa halpaa.
- Anonyymi
Mulla on trendikäs sähkökelkka 🦼
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on trendikäs sähkökelkka 🦼
Onko siinnä pakoputki?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko siinnä pakoputki?
Ei siinnä ole, siinnä on aanus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei siinnä ole, siinnä on aanus.
NIIMPÄ ONKI, SIKSIPÄ.
TUFFFFF....
Terv. Pate Pökäle
- Anonyymi
Jännä juttu tämä, on kyllä.
- Anonyymi
Monellahan se anus on jo päänä siirtämättäkin
- Anonyymi
Minä vaan löysään pökäleitä polulleni ja läskipyörien kumeihin venttiilin kohalle.
TUFFFFF....
Terv. Pate Pökäle - Anonyymi
Vain Vaalajärviläisillä.
- Anonyymi
https://vk.com/video362877502_456240478?t=12m4s Polpo. Elämme todella vaarallista aikaa. Kukaan ei tee mitään. Kehuu vain hallitustansa.
- Anonyymi
Olen venttiili
- Anonyymi
Venäjällä tällainen siirto on kuulemma tehty jo 20v sitten, herra Puttinille!
- Anonyymi
Tarja Haloselta siirrettiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarja Haloselta siirrettiin.
Eikö Halosella siis ole enää perzreikää? 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö Halosella siis ole enää perzreikää? 🤔
Ei, tilalla on putinin yläpää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, tilalla on putinin yläpää.
JÖSSES
- Anonyymi
Kommentoi aloitusta
- Anonyymi
En halua!😼
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374955Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5051587Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77933
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.49776Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728