Aika vierii ja mulla on uskomattomia muistoja. Kissa melko vanha, asuu jonkun matkan päässä ja pelkään hänen kuolemaa. En näe kissaani usein ja se on tuskallista, että mietin parhaimpia muistojamme. Miten saan monet muutkin muistot pois mielestäni, koska alan aina itkemään sen takia.
Olen nytkin itkun partaalla kun kuuntelin pari biisiä jotka alkavat muistuttaa hyvin paljon muistoja. Kertokaa apukeinoja, kokemuksia saa laittaa mutta pyydän vastauksia. Ps. Minua ahdistaa kun koulussa kaikki hokee sitä kuinka ihana elämä niillä on jne.
Miten unohdan muistot?
sevittumaisin
1
127
Vastaukset
- mehujää
Noh,ikäviä muistoja ei kannata muistella pahalla ja katkeroitua koska tapatumat ovat mennyttä eikä niihin voi vaikuttaa enää.Hyviä muistoja taas kannattaa joskus ajatella niistä tulee hyvä mieli ,mutta nyt elät tätä päivää joten uusia muistoja kertyy eessäpäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911254Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48824
- 70820
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50625