Normaali yö, ei mitään erikoista

expimot

Olin käymässä asiakasfirmassa työkeikalla. Kävellessäni ulko-ovelta vastaanottotiskille ilmoittautumaan huomasin hukanneeni housuni. Olin muuten korrektisti pukeutunut, mutta jalassa oli vain alushousut.
En kerennyt pahasti edes ahdistua kun huomasin aulassa oven jossa luki "Löydetyt housut". Omat teryleenini eivät vielä olleet näihin löytötavaroihin päätyneet, mutta lainasin itselleni sieltä sopivat, jonkun muun kadottamat housut.
Minulla kävi tuuri, olisi ollut kiusallista tehdä töitä puolialastomana.

Kerkesin myös ostaa talon.
Kaupat meni muuten hyvin ja sujuvasti, mutta ostostani tarkastellessa huomasin että lattialaudat olivat huonosti kiinnitetyt ja niiden väleissä oli lähes puolen sentin raot. Kävellessäni sukkasillani, liikahtelevat laudat tikistelivät rakoja pienemmiksi ja samalla nipistelivät inhottavasti jalkapohjiani. Lattian korjaamisessa ei onneksi ammattilaisella kauaa nokka tuhisisi ja tuskin maksaisikaan maltaita.

28

193

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja sitten heräsit hiestä märkänä ja olit kiitollinen kun olit omassa sängyssä ja tuo kaikki oli vain unta :).

• Myös minulla oli vilkas yö unien suhteen. Ihan väsyneenä heräsin, harmi että en laittanut muistiin uniani, ne unohtuvat nopeasti.

• Minulla on vilkasta joka yö ja muistan kaiken. Tai ainakin ne mitä en ole unohtanut.
        Kirjoitin uniani joskus muistiinkin, mutta kävi pian liian rankaksi. Joka aamu oli liian paljon kirjoitettavaa.

• Noniin. Meneppä sohvalle makamaan, otan muistilehtiön esille. Rillit päähän. Katsotaanpa...

Housuton. Alitajuntaasi vaivaa se, että palstalaiset luuli sua naiseksi. Nyt joudut kulkemaan öisin ilman housuja todistaaksesi että olet mies.

Harvat lattialankut. Kaipaat tuuletusta koska olet housuton. Eikun. Talo kai symbolisoi itseäsi? Kaipaat uudistusta (rakkautta?), mutta pelkäät että se sattuu.

Tämä tekee yhteensä 20€, tai sangollisen puolukoita. Oli sen verran helppoa eli siis lonkalta heitettyä,

• Mullakin on muuten usein unia missä yhtäkkiä huomaan olevani vaatteeton. Usein myös jalat on silloin ihan au naturel, eli karvatassut, todella noloa. Tai sitten etuhampaat katkee.

Nyt odotan sohvalla kunnes joku tulkitsee.

• Ei paha analyysi. Keittiön sohvalta.
        Mä luulen kyllä että expimot katseli sen eteläafrikkalaisen naisen 800 metrin juoksua ja mietti olisko kurjaa jos jouduttaisi aina tutkimaan onko mies vai nainen ja tuomioistuin saisi päättää saatko juosta vai et.

• hmp.f kirjoitti:

Mullakin on muuten usein unia missä yhtäkkiä huomaan olevani vaatteeton. Usein myös jalat on silloin ihan au naturel, eli karvatassut, todella noloa. Tai sitten etuhampaat katkee.

Nyt odotan sohvalla kunnes joku tulkitsee.

Hehe, toihan oli helppo.
        Alitajuisesti sä pelkäät että sut joskus paljastetaan.

• Siis viallinen lattia kuvasti rakkauden kaipuuta ja minä vielä suunnittelin ammattilaisen palkkaamista ongelman korjaamiseksi?

• Paloma.se.co kirjoitti:

Hehe, toihan oli helppo.
        Alitajuisesti sä pelkäät että sut joskus paljastetaan.

Ai niinkuin että olisinkin hampaaton vai :))

• expimot kirjoitti:

Siis viallinen lattia kuvasti rakkauden kaipuuta ja minä vielä suunnittelin ammattilaisen palkkaamista ongelman korjaamiseksi?

Jos maksat mulle, niin sittenhän sä käännyit ammattilaisen puoleen :)) kotitalousvähennystä et kyllä tosin saa.

• Yöni oli vilkas, mutta lyhyt. Ensin katseltiin tv:tä kolmeen yöllä ja sitten sekalainen unien kirjo seitsemään aamulla. Tai yksi pitkä uni joka muutti muotoaan koko ajan.
      Minäkin olin joskus ajatellut laittaa nauhurin yöpöydälle ja kertoa uneni (kaikki technicolor ja paljon yksityiskohtia; usein fantastisen hyviä ideoita ja ratkaisuja erilaisiin ongelmiin, jotka sitten pikkuhiljaa haihtuvat aamukahvin aikana...)

• soojklsdf

Heitetääpä saarna näi synkän ja kolean sunnuntain kunniaksi: Sirppi sitä siveli, viikate vikkelä hiveli, astalo ankara aiheutti, ikä silmät kaiheutti, noidan naskali näversi, kalman kalpa kärvensi, hamara hullusti humahti, mora mieletön möyrysi, kirves kypärään kumahti, vainaa kieletön höyrysi

• wefwefr

• kesi.vä

Vietin viime yön Linnanmäen Vekkulassa jonkun partiolaisryhmän kanssa. Jouduimme yöpymään Vekkulassa sähkökatkoksen takia. Sain nukkua Benjamin Peltosen vieressä.

Analysoin untani siten, että mä luin eilen illalla palstaa ja viimeisenä taisi olla ketju "Nolostutko jos joku nuorempi kiihoittuu". Onnekseni Benjamin unessani nukkui kauniisti kuin viaton lapsi vaan voi nukkua.

• ewfvdsf-83

Vekkulassa on kiva pyörähtaa sen renkaan mukana kierros pari. Onnistuu kun menee äks-asentoon

• kesi.vä
        ewfvdsf-83 kirjoitti:

Vekkulassa on kiva pyörähtaa sen renkaan mukana kierros pari. Onnistuu kun menee äks-asentoon

Joo, paitsi, että mua alkaa nykyisin huippaamaan. Liukuminen matolla alas on jo melkein liian hurjaa :)

• Tämä taitaa olla jatkumo liuku-voide-aloitukselle.
      Sillee nolo juttukin?
      Aloittajan tyyli tuntuu niin sellaiselta juuri.

H.

• valoa_palstalle

Kerrankin kanssasi herra H ,samaa mieltä. Ketjun aloittaja aivan huu-haa linjoilla. Muut mekööt menojaan, herra H on hyvä opportunisti palstalla.

• valoa_palstalle kirjoitti:

Kerrankin kanssasi herra H ,samaa mieltä. Ketjun aloittaja aivan huu-haa linjoilla. Muut mekööt menojaan, herra H on hyvä opportunisti palstalla.

"valoa_palstalle"

Kuten aina, kun nimmariini viitataan, tai se mainitaan minä vastaan.
        Opportunistia minusta ei saa tekemälläkään.
        Ylimmäinen ylen-katsoja sopii paremmin.
        -
        60 palsta on väen-väkisinkin tarkoitettu aikuisille ihmisille.
        Aikuisille, vaan ei ihan heti kuoleville.
        Minä voin pahoin, kuten aikaisemminkin kerroin, kun kunnioitettavan tuntuiset nimmarit sotkeutuvat iloisin lima-mielin typeriin aloituksiin innokkaasti.
        Peeheleen renkku-musasistit :)
        Runkku-turpailijat...

H.

• hunksz kirjoitti:

"valoa_palstalle"

Kuten aina, kun nimmariini viitataan, tai se mainitaan minä vastaan.
        Opportunistia minusta ei saa tekemälläkään.
        Ylimmäinen ylen-katsoja sopii paremmin.
        -
        60 palsta on väen-väkisinkin tarkoitettu aikuisille ihmisille.
        Aikuisille, vaan ei ihan heti kuoleville.
        Minä voin pahoin, kuten aikaisemminkin kerroin, kun kunnioitettavan tuntuiset nimmarit sotkeutuvat iloisin lima-mielin typeriin aloituksiin innokkaasti.
        Peeheleen renkku-musasistit :)
        Runkku-turpailijat...

H.

Ylimmäinen ylen-antaja...mmm...
        Grandioso possibile.

H.

• vhimsf

säpsähdin hereille klo 3 kun joku kovaääninen auto ajoi tiellä
      - tarrasin kiinni sekavan oloisena ikkunaverhoon joka heilui kuin näkymätön käsi olisi sitä heiluttanut - kuka taas on tullut lukittujen ovien läpi
      - sitten tajusin että jossakin huoneessa varmaan ikkuna auki ja yötuuli varmaan heilutti ilman kiertäessä talossa tota verhoa johon heijastui kuunvalon muodostamia kuvioita. Aika pimeitä on jo elokuun yöt ennen auringonnousua.

• ent.siivoojaparka

Aloittaja ei kertonut loppuun asti.
      Miten oli, oliko jalassasi vieraat teryleenihousut, kun heräsit?
      Jotkut nimittäin kävelevät unissaankin.

• vanhapiikaa

Aamulla kun heräsin, heittelin pyykkiä pesukoneeseen ja sitten vedin jalkaani eteisen laatikost pinossa olevat päällimmäiset housut - semmoiset siniset adidasverkkarit ja läksin hommiin - päivällä totesin että eihän nämä ole ees minun housut vaan liian isot miesten housut - ja tuumasin että joko taas on joku kiimakolli ollu kierroksella - joku bisnetempaus, pokemonjuttu tai ihan ällöä vanhojen piikojen vainoamista - ei mitään uutta tällä kylällä - vuosien mittaan on saanut tottua vaikka minkälaisiin asioihin laidasta laitaan. Fiksumpaa olisi jättää käyntikortti vaikka postilaatikkoon - tai mistä asiasta lieneekään kyse
      - mistään talokaupoista kanssani ei edes koskaan ole neuvotellut
      - enkä pidä tunkeilijoista, varsinkaan huumekännisistä yökyörääjistä.

• samakuied

Kiitos huomautuksesta - taitaa taas naapurin kleptomaanieukko olla vauhdissa
      - mustat suorat housuni näkyy kadonneen - ei mitään uutta silläkään rintamalla
      vuosikausiin. Huokaisu. Palauta joskus jos kehtaat, kiitos ja hyvää yötä.
      Ja persuuksia ei tartte tulla auki viiltelemään jatkossakaan

• Lottovoittoa.odotellessa

Mulla on ollut kynä ja paperi sängyn vieressä yöpöydällä jo monta vuotta että voin laittaa Loton tai Eurojackpotin voittorivin ylös jos satun sen näkemään:)

• ent.siivoojaparka

Kerran keksin unessa oikein loistavan älykkään aforismin. Olin oikein ylpeä itsestäni.
        Aamulla sitten aloin katsomaan, että mikäs viesti minun yöpöydälläni on ja ihan omalla käsialallani.
        Sitten hämärästi muistin, että unentupperossa olin kirjoittanut sen viisauden paperille, ennenkuin unohtuu.
        Siis siinä ei ollut järjen häivää, ei saanut mitään tolkkua mitä se tarkoitti vaikka sitä mitenpäin luki ja yritti käännellä ja väännellä. Vahinko, että heitin sen menemään. Tänne jos olisin sen tällännyt, niin siinä olisi jopa hunkszilla loksahtanut suu auki.

• pönttö.purkautuu.vaan

Unet tulevat ja menevät. Valve-elämä palauttaa maan pinnalle. Loppujen lopuksi eiväthän unet ole kuin mielikuvituksen jatkumoa, hassuina tapahtumina tosin kuten kaikki kivat painajaiset, ne jaksaa naurattaa.

• vhimsf

Joskus vaan unet siinä missä tosielämä valveillakin on liian tyrmäävää,
      esm rituaalimurhat ja kun tai ahdistuneena etsii kaikkea mitä on kadottanut,
      olipa totta tai satuilua, unennäköä painajaisineen, olisi hienoa jos edes joku katu-uskottavuus maassa uskonnoissa, politiikassa ja sosiaalipuolella säilyisi
      - lehdetkin välillä kyllä kertovat tosi räävejä tapahtumia. Toi järkytyksestä tasapainoon pääseminen maailman miljardien tunteiden viidakoissa vaatii joskus tosityötä niin aikuisilla kuin lapsillakin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      673
      4259
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      19
      2135
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      92
      1213
    4. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      70
      1086
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      66
      908
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      113
      852
    7. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      73
      837
    8. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      65
      816
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Kitee
      245
      779
    10. Mies, mikä on kauneinta, mitä kaivattusi

...on sulle sanonut? Kuhan kysyn ♥️
      Ikävä
      37
      773
    Aihe