loppuiko kalat?keväällä ja alkukesästä tuli hyvin kuhaa ja haukea matalikoilta.neuvojen mukaan kokeiltu selkävesiltä pitkin kesää ja ei mitään..ei enää mistään,ei syvältä eikä muualtakaan.vehkeissä ei ole vika vaan vissiin tietämyksessä.olen lukenut lukemattomia kalastus.com yms vinkkejä ja enemmän menee vaan sekasin kun kaikki neuvoo eri juttuja..kuka mitäkin ja mistä..onko jollain kertoa nyrkkisääntöä syyskalastuksesta että missä ne kuhat ja isot hauet oikeesti lymyilee tähänaikaan vuodesta?kaislikossa,syvänteissä,matalikolla....
syyskalastus hiidenvedellä
4
1196
Vastaukset
- dynylläkö
ja taas sama juttu!!!!! syönti loppui kun seinään, tänävuonna aikaisemmin. mikähän on ongelma? kiitos muuten lukuisista neuvoista.....
- lämpötila
Kokeile veden, lämpöharppauskerroksen hieman alapuolelta.
- dynylläkö
..on koitettu kaikki. 1,5 -5m keskisyvyys. ristiin rastiin pitkin poikin, "syvänteet" koluttu ja töyräät . on ärsytysvärit ja kuorekopiot, rapala,jesse jne. uittosyvyys 1-5m .syönti loppuu kun seinään kesäkuun loppupuolella, jopa hauen ja pikkukuhien osalta joita saa alkukesästä olla kokoajan irroittelemassa. on kokeiltu tuulensuuntien mukaan jne. alkaa ärsyttää tommonen tyhjän veteleminen.
- miksuc
vaalea jigi 4-5m syvyydessä toiminut hauille syksyllä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911234Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221088- 48814
- 70810
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49677- 33662
- 60659
- 52627
- 50615