Minua ihmetyttää hamsterini väri , sillä on mustaa ja tooodella tummanruskeaa sekaisin karvapeitteessä. Eikä kuvio voi olla valkonauhainen sille maha , etutassut , takatassujensisäosat ja alaleuka ovat valkoiset lisäksi hamsterin selän yli kulkee tummanruskea/musta viiva nauhan kohdalla ,kyljet ovat melkein kokonaan valkoiset.
Hamsterin väri ongelma
5
156
Vastaukset
- ejbh
Kyllä se voi ihan hyvin olla musta valkonauha, mikä onkin yksinkertaisin selitys, jos sen papereissa niin lukee. Musta väri voi virheellisesti olla joskus hyvinkin ruskea ja valkonauha-kuviointi on joskus hyvinkin kaikana näyttelytasoisista valkonauhoista.
Toisaalta, kuvaa näkemättä on erittäin paha sanoa. Se voi olla vaikka suklaa tai soopeli ja kuviointivaihtoehdot valkonauhan lisäksi ovat laikukas tai valkonauha laikukas. Ota osoitteeksi hamsteriyhdistys.fi ja käy katselemassa läpi kaikki vaihtoehdot. - hamstre
Hamsteri voi olla myös väriltään valkokirjokilpikonna, kannattaa tosiaan käydä katsomassa suomen hamsteriyhdistyksen sivuja kuten jo edellä oleva mainitsi!
- Tietämätönkö
Kiitos vastauksista :) kaverini epäilee brindle motledia...
- näinköhänvaan
Tietämätönkö kirjoitti:
Että mikä?
- jhgg
Tietämätönkö kirjoitti:
Siis mikäs hamsteri sulla oikein on? Syrkki? Nyt ei meinaan väri kuulosta yhtään siltä kuin pitäisi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911254Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48824
- 70820
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50625