En ole pitkään aikaan kuullut Vellu Salmista radio Suomen yöradiossa enkä muuallakaan. Missä on nykyisin?
Vellu Salminen - missä luuraa?
11
3985
Vastaukset
- Anonyymi
Vellu Salminen. Olen pitänyt tyylistäsi yö tadiossa. Puheesi on leppoisaa ja selkokielistä. Toivon kuulevani sinua yöradiossa edelleen🎧🎶❤️
- Anonyymi
Viime yönähän tuo oli, vai oliko se jo toissayönä. Mies sanoi jännittävänsä kun ei ole ollut pitkään aikaan töissä.
- Anonyymi
Töissä vai öissä? Onkohan jotain sukua Maija Salmiselle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Töissä vai öissä? Onkohan jotain sukua Maija Salmiselle?
Maija on äitinsä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maija on äitinsä.
Hänen äitinsäkin Leena Salminen
- Anonyymi
Pöllö X2
- Anonyymi
Ihan kamalaa kuuluttamista ja kellon aikojen hokemista. Eikö Ylellä ole mitään juontajakoulusta?
- Anonyymi
Olen täysin samaa mieltä.
Ei mitään mielikuvitusta tai juttujen värittämistä.
Hokee samoja lauseita ja huokailee ja ähkii mikrofoniin👎🏼👎🏼 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen täysin samaa mieltä.
Ei mitään mielikuvitusta tai juttujen värittämistä.
Hokee samoja lauseita ja huokailee ja ähkii mikrofoniin👎🏼👎🏼Sama tuli mieleen kun kuuntelin. Omituisia henkäyksiä ja ähkäisyn tapaisia äännähdyksiä. Ei kuulosta normaalilta puheelta.
- Anonyymi
Juttelet taas itsesi kanssa.
- Anonyymi
Juttelemme kaikki sinun kanssasi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 70850
- 48844
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647