Moi! Eli siis mulla alkoi torstaina kurkkukipu ja flunssa ilman kuumetta. Perjantaina olo oli kamala ja lämpö nousi 37.(normaali lämpö n. 36.6) lauantaista lähtien olo ollut täysin terve mutta koko ajan lämpöä37-37.1. Mietin siis että oisko mitään poppakonsteja saamaan pois tätä lämpöä pikaisesti? Tai tiedättekö kauanko tämmöset yleensä kestää tai miksi mulla aina on vaan se 37 enkä koskaan ole ns. Kunnolla sairas kerralla? 😅 Ja siis kiire ois tervehtyä koska mulla on treenejä melkein joka päivä ja ois tärkeetä päästä takas kisoja varten treenaileen.. Vielä se, kun on näin pientä lämpöö vaan niin kauanko pitäis tän jälkeen levätä ennen treenaamista? Tosi ärsyttävää kun tuntuu siltä et voisin vaikka juosta maratonin mut sit se kuumemittari näyttää vaan sitä samaa lukemaa >:(
Miten kuume/lämpö pois pian?
Kuumelapsi
2
105
Vastaukset
- kolmessa.päivässä.ohi
Ap:n kesäflunssa on jo podettu aikoja sitten. Juuri nyt on siellä täällä liikkeellä flunssaa sairastavia ihmisiä.
Hanki jo ennakolta kotiin kurkkukivun oireisiin Imeskeltäviä kurkkutabletteja, Bafusiineja. Ne helpottavat pian, tulehtuneen kurkun nielemisvaikeuksia.
Kurkkukipua seuraa lämmön nousu, räkätautia ja lihaskivun tunnetta.
Viluisuuteen vaikka parasetamolia ja äkkiä.
Muijan jo vanhentuneet Buranat auttoivat pahimman yli. - terskanpoti
Duact Finrex tiukkaa viinaa vähäsen, ja jo luistaapi suksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623037
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361913- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499