yritin ottaa yhtä meidänluokkalaista tyttöä reppuselkään mut en jaksanu pitää sitä selässä, sit sen kaveri(tyttö) otti sen selkään ja se liikku tosi helposti ja nopeeasti sen kaa! oonko mä oikeesti heikompi ku tytöt vai onko se joku tekniikka laji??
oonko oikeesti tyttöjä heikompi??!
7
<50
Vastaukset
- erherhreher
Tytöt on yleensä murrosiässä poikia puolet painavampia joten siitä syystä.
- hiljainen.kostaja-
Valitse sellainen höyhenen kevyt tyttö.
Ei se kyl mikään tekniikkalaji oo joten oot vaan heikompi ku tytöt. Ja on kyllä vahvoja tyttojäkin että ei oo edes paha jos joku superurheilija tyttö on sua vahvempi
- 244544
Ehkä sinulla ei ollut kovin hyvä päivä, tai se tyttö käy pumppaamassa rautaa :)
- saligymääjä
joo, tytöt on vahvempia siihen asti kunnes poikien testosteronituotanto käynnistyy ("pallit kasvaa") eli 13 ikävuoden jälkeen. lisäksi moni tyttö harrastaa jotain telinevoimistelua tai tanssia, mitkä vahvistavat tosi paljon kroppaa. suosittelen kyllä jokaiselle pojalle salillakäyntiä jo nuoresta alkaen, myöhemmässä iässä ei enää kehity niin paljon kun alle kakskymppisenä hormoonitoiminta on vilkkaimmillaan
Tytöt on tuossa iässä usein vahvempia
- yxkatsoja
meijän koulussa tuli välkällä riitaa yhelle pojalle ja tytölle, niin ei se poika mahtanut mitään sille tytölle kun se paino sen maahan ja istu päälle. poika oli aika nolo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577250Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243418Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1581719Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3181682- 841375
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911260
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631227Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2491217- 811144