suhteet, yleista pohdintaa ja muuta siirappia

od3

Sup buddys nykyää niit luotettavii ihmisii o vhä harvas mut se on sitä nuorte miesten friend zonee sellast pullisteluu ja egoiluu jne. Kyllähä niit lojaaleiki o mut porukka vaa menee kirommaks ehk yks syy miks vaikee luottaa ihmisii ja luoda niit uusii suhteit ku entiset ollu aika moist draamaa eli niin sanottuu soutamist ja huopaamist ps. Kyllähä tytöt erottaa naisista tytöt haluu huomioo ja naiset kunnioitust.

Mut anyway ois kiva löytää joku kiva, kaunis, luotettava mimmi jonka kaa vois myös puhuu milloinki mistä ja tehä kaikkee tähä kainaloo eli en tässä pelkkien reisien lämmön toivos täs höpötä vaa niin sanotusti sydämme asial ;) meni vhä siirapiks mut fuckit ei sitä tarvii heittää koko aja mitää neroo riimmii tai matsoilla ihmiset olkaa yourself henkee ja veree

Viel kysyn nais puolisilt tällee pikaasee jos o suora selkäne hoitaa hommansa eikä ofc mikää kivi kasvo nii onks se teijjä mielest iha turn off jos polttaa dullaa sillo tällö ihmisil o vaikee käsittää riippuvuudet ja ongelman eroo aina löytyy niit igroranttei jota tulee pätee mut sellast se o.
Oon 98 jätkä vantaalt :)

4

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miks sekotin tekstin tai jotai ;DD

• Hei ihan oikeesti tiiän et se on joillekkin henkisesti rajoittuneille vaikeaa, mutta yrittäisit ees tossa kirjottamisessa D: En mä itekkää mikää äikänopettajan unelmaoppilas oo mut vois sentään yrittää.

• cbnncx

Musta toi oli aika taiteellinen teksti. Kirjoitti omalla kielellään. Voisi löytää jostain tajunnanvirtaromaanista. Selkeä se ei kyllä ollut.

• cnmbx

Mikä on dulla?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      52
      7090
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      710
      3228
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      125
      1455
    4. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1330
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1315
    6. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      223
      1259
    7. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1197
    8. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1190
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      232
      1145
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      79
      1081
    Aihe